Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a válaszokat!

Valakinek van vagy látott már CB-re való hasidomot?
Hello én ha használtauton beütöm, akkor 2 végletet az ki, az egyik 375 ezer a másik több mint egy milla. Kérdés hogy a Tied milyen állapotú, forgalomba lehet-e helyezni vagy tényleg csak alkatrésznek tudod eladni. Ne csak rám hallgass de ha csak alkatrész akkor szerintem egy 3-400 körül érdemes hirdetni. vagy darabokban eladni, mert úgy mindenki tudja, hogy sokkal többet ki lehet belőle árulni :D De ha meg forgalomba helyezhető valamilyen úton módon, akkor akár a dupláját is el lehet kérni de természetesen ez az állapotától is függ. De tényleg hallgass meg mást is ez csak az én véleményem.
Üdv mindenkinek, szeretnék én is egy kérdést feltenni. Az első fékkel van egy furcsa tapasztalatom. Fékez rendesen a kar is kiváló helyzetben van de amikor fékezek ilyen furcsa rezonáló hangot hallok. Olyan mintha beszorult volna a tárcsa és a fékpofa közé valami. Pedig nem és ezt a régi fékpofáknál is tapasztaltam azt hittem az a baj így kicseréltem vadi újra és ugyanez a helyzet. Egy ismerősöm valami lemezt emlegetett, hogy azt "elhagyhattam". Valakinek ez valamit mond? Ja és a tárcsa is jó :D
Hello ! Valaki megtudna e mondani mennyiert lehetne eladni egy Honda CB 650-es motort 80-as kiadas,nem bejegyzett .Akar alkatresznek is?
Bezzeg WP-re lusták megírni az alkalmazást....
Sziasztok!
Engedjétek meg, hogy figyelmetekbe ajánljak egy remek telefonos alkalmazást, a Motoglobe -ot. Android play áruházból letölthető. Nézzétek meg, remek funkciókat tartalmaz. Útvonaltervek, garázs, szervizkönyv, stb.
Létrehoztam benne egy CB 500 csoportot is, lehet csatlakozni!
akarom mondani: még NEM motorozom tapadáshatáron
Szia,

Én egy szett MICHELIN Pilot Activ-ot vettem. Kezdő motoros vagyok, nincs összehasonlítási alapom és még motorozom tapadáshatáron, de meg vagyok elégedve vele. Pár fórumon jobbnak mondják a BT45-nél, de ki tudja. Szerintem ez teljesen szubjektív...
Gumi: BT45. Felhőszakadásban is (állt a víz az úton és az autók már félreálltak) kiválóan teljesített. Normál vezetési stílus mellett + évente pár vezetéstechnikai tréning (vészfékezés gyakorlásával) 15e km-környékét tudja teljesíteni.
Én idén Metzeller Lasertec -et vettem rá, mert előtte az volt fent hátul, és a bridgestone bóll nem tudtak már rendelni a kékholdnál.
Nagyon nem vettem észre különbséget a régi, és az új gumijaim között. Oldalán még szőrös, de ez csak abból adódik, hogy még nem tanultam meg rendesen kanyarodni.
Állítólag a Bridgestone BT45 jobban tapad ennél. Schaaf bácsi szépeket döntöget vele . : https://www.youtube.com/user/S...
Sziasztok!
Két témában kérném a tanácsotokat/segítségeteket! Viszonylag friss CB tulaj vagyok.
Az első az lenne, hogy Ki milyen gumikat használ a motorján? Mit ajánlanátok?
A második pedig az lenne, hogy az első fékem félig behúzott fékkarnál fog. Légtelenítés előtt és után is ugyan olyan. Valakinek valami ötlet?
Köszönöm mindenkinek! Bróbálkozunk az ötletekkel, csak el kell utaznom egy hétre, addig nem tudok foglalkozni vele sajna, így asszonyka BKV-zni fog.....
A vészleállítót fújd be kontakt sprayvel, (olyannal amimi ken is ) vagy wd-40-el és többször " járasd meg ! Hátha...! Az önindítót kocogtasd meg indítózás közben hátha csak "fent akadt " a szénkefe! Nekem egyszer a vész leállító volt a hunyó azóta is indít !
Talán egy hozzáértő megnézhetné a szénkeféket! Lehet elkopott?!
Kombi fogóval összefogtam a azt a két lemezt, amit imbuszos csavar fog oda. Nem tekertem ki, egyszerűen csak ráfogtam úgy, hogy a fogó feje mindkét lemezt érje.
Köszönöm a választ!
Önindítóval mit érdemes kezdeni? Bontóban keresni? Újat venni? Arany árban mennek?
Önindító lesz. Ha a behuzo tekercset rövidre zártad, (ha jól csinaltad) és az akkud jó.
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.
Páromnak van egy 98-as cb500/S-es mocija. Teljesen jól működött egészen tegnapig. Nem akar indulni. Gyújtást ráadva, majd indítózva csak kattog, de nem indít az önindító. Minden más működik, világítás, index. Biztosítékokat átnéztem, mindegyik jó. Akksit kivettem, feltöltöttem, de nem is igazán volt lemerülve. Refit is bírta akksiról, nem halványodott semmi. Ismerős javasolta, hogy a behúzótekercsnél egy fogóval zárjam össze a két pólust, de az sem segített, továbbra is kattog, de nem "teker". Gyanakodtam a vészleállító gombra is, mert az a fura, hogy mindkét állásban hallani indításkor a kattogást. Magyarul OFF állásban is tekerne, ha tudna. Bár lehet ennél a tipusnál ez normális jelenség.
Bármilyen ötletet, tanácsot, segítséget elfogadok, és megköszönök!

Köszi!
Köszönöm szépen. :D 98-as évjárat. Van rajta 1-2 karc a tankon de nagyon pöpec állapotban vettem :) Jó választás volt :) A képek alapján a tiéd sem csunya :D polírozgatod egy picit és tündökölni fog :D
Köszönöm.
Üdv!
Tapasztalt márkatársakat kérdezem: cb 500-, 98-as hoz fokozat kijelzőt használ valaki, illetve hol találok.
Ja, ehhez be kell lépni a motorozz.hu-ra. Na mindegy, a lényeget ide printscreeneltem:
Nekem egy évvel ezelőtt ő csinált a GS-re, nem tudom, hogy még perektizál-e. Egy telefont megér szerintem:
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=8207&session_id=3EwupKBM_Eq0aAsHRpCoa4ZRarZkwhmd
Sziasztok ! Valamikor, lehet, hogy már 1-2 éve volt valaki aki bukócsöveket készített. Azt hiszem por festve volt. Nem tudtok esetleg ilyen valakit?. Üdv..
most nézem, mennyire szép a CB500-ad :) Mikori évjárat ez? Az enyém ehhez képest egy pusztulat :D pedig most fényeztettem le :D