Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!!
Az én olvasataimban a CB 500-as eredetileg 42 kw, azonban létezik 25 és 35 kw-os folytással is. Ezek általában Német vagy Osztrák első forgalombahelyezésűek.
25kW-os létezett...
Hello!
Tudnátok abban segíteni, mert hahu-n és társain elvétve vagy egyáltalán nincs 35kw-os CB vagy CBF-500. Létezett ilyen egyáltalán??
Rosszabb nem lesz, biztos.
Igen,kiváncsi leszek az új verzio hogy alakul jövőre.
Ennek a kanyargós szerpentinek az igazi lételeme. Videókat nézegetve még az a páratlan hang is odab@sz.
Hát jah..............viszont meglepő de simán 6-700 km levezethető rajta,ami kép alapján nem gondolná az ember,de autópálya nélkül,ha kicsit mozog a pilóta és nem egész nap 150-el teker.
Volt olyan is Livorno-Budapest egymenetben tankolásokkal.
Nem volt kellemes,de kibirható.
Ilyen főutvonalas 120-140-es tempó egésznap jöhet,lehetőleg némi bugis szerpentinnel.
Amúgyis mivel rühellem a dobozolást kell a hely az üléstáskának.
Én azt hiszem mikor ezt a Triumph-ot tervezték, legkevésbé se az utas kényelme volt a fontos. Ez kimondottan egy személyes örömmotorozásra készült és azt biztos jól tudja is.
Nem vészes,egyszer vittem,nem panaszkodott.
De ez szoló műfaj nálam,max kiscsoportos buli szigorúan saját motorral.
Az utas túl sok kötöttség és felelősség.
A csomag meg kussol,sose panaszkodik.
Amúgy ha kell a cbr elég nagy tohonya üléssel rendelkezik.
A te motorodon büntetés lehet hátul utazni.
Én meg nagyon szeretek főleg ha jól motorozó utasom van. Csomagok utas aztán goo
Nyugi én se viszek utast soha.
Ja értem!
Mert örülök annak, ha egyedül nem borítom magamra a motort a sz*r derekammal (porckorongsérv), nem hogy még mást is veszélyeztessek. Amúgyis "magányos farkas"vagyok, leginkább totál egyedül (tehát nem társaságban) szeretek motorozni. Lehet utálni érte, de ez van....
Miért nem lesz? Szólj csak aztán szervezek utast a te motorodra is!
Én is úgy gondolom, így lehet hogy meglépem a GS-sel: utasom ugyan nincs (nem is lesz soha), de az ülés elejét 2-3 centivel magasabbra szivacsoztatnám, hogy messzebb legyen a lábtartó, mert egész napos túrákon szenvedek tőle.
Ez nagyon frankónak tűnik.
A pénz meg semmi érte.
Itt Platina010 hozzászólását nézd (még a legelső), ő most húzatta át, és szivacsoztatta magasabbra, mert az utas a nyakába csúszott mindig:
https://www.sportmotor.hu/foru...
Nekem 3-4 éve 16000 Ft-ért újrahúzták, + átalakították az ülésemet, hogy az utas ne csússzon folyton a nyakamba. Egy győri kárpitos követte el. :) A képeim között látható.
Postaköltséggel 12000 Ft volt, és igen csinálnak itthon is érdeklődtem én is néhány helyen, de a legjobb ajánlat is kétszer ennyibe került.
http://www.ebay.com/sch/i.html...

de itthon is csinálnak (tommot; motorkarpit; somoto)

Mondjuk ez se rossz...

http://www.motorcycle.loc8apar...
Szia! Kábé milyen összegért küldték az üléshuzatot? Szerintem lassan az enyém is szakadozásnak fog indulni.
Nem én varrtam, ebayről Angliából rendeltem.
Nagyon szép lett. Ez gyári vagy úgymond kész ülés huzat!? Tehát nem te varrtad?
Üdv márkatársak
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én már nagyon várom a tavaszt. Mivel felénk még nincs motorozásra alkalmas idő nem marad más mint a motor javítgatása. Ma lecseréltem az üléshuzatot, az elmúlt 17 év nem volt jó hatással rá. Mellékelek néhány képet róla