Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs esztétikailag sem élőben sokkal jobban mutat mint képen! Még a kis kéttenyérnyi fejidom is sokat segít a motoron (Monster) kevésbé leheli ki a lelkét a nyeszlett drágaság.
Csak egyetérteni és megerősíteni tudom az előttem szóló Fisi cimborámat. Bennem is ellenérzéseket váltott ki korábban a félidomos motorok látványa, de mióta én is egy ilyet hajtok, érzem hogy mennyivel komfortosabb így a motorozás. Meg lehet szokni és barátkozni a látvánnyal, több előnye van, mint amennyi hátránya esztétikailag.
Csak annyit mondok az idomra, hogy naked hívő voltam - addig amíg nem vettem meg a félidomos Z750 S-t azóta azt mondom, minimum félidomos motor vagy full idomos.. Csak ennyit jelent..
100 (130) km/h felett, meg hidegben, meg esőben - bár egy jó túraplexivel a naked is kényelmessé tehető.
Nemrob!
Engem nagyon érdekelne, csak egy baj van, legjobb esetben is csak nyáron lesz meg a jogsim
Illetve sokkal jobban tetszik a fejidom nélküli, de inkább vennék fórumtárstól (akár idomosat) aki ilyen precízen szervizeli és dokumentálja mint használtautó.hu-ról egy bizonytalan motort ahol valamiért mindegyikben 37.000km van.

Mi a véleményetek fejidom kérdésben?
Nekem az idom nélküli a nyerő, de lehet hogy, csak azért mert eddig olyan motorral mentem csak ami 70-80-nál többre nem volt képes.
100 km/h felett már más a helyzet?
Köszönöm a segítségeteket és a javaslatokat! Utánanézek ezeknek a lehetőségeknek,valamelyik biztosan összejön! Nem kell kapkodni (sajnos),már kifelé megyünk nagyon a szezonból. Májusi gyerek vagyok,útálom a hideget
Ha valaki eladó CB500S-es motort keresne.... eladósorba kerül az enyém: https://www.sportmotor.hu/foto/ywecebJeTvV
2003-as évjárat, fejidomos változat. Futásteljesítmény: 61000 km (ebből 26000 km-t töltött nálam). Műszaki érvényessége: 2019. június. A fékolaj és a hűtőfolyadék idén tavasszal volt cserélve a hátsó fékbetétekkel együtt, és a szelephézag állítás is megtörtént. Az utolsó olajcsere óta 1500 km-t tett meg. Az első fékbetét cseréje hamarosan esedékes, de az újat adom hozzá. Az összes javításról, tankolásról van feljegyzés, így a fogyasztása is nyomon követhető. 4000 km-t futott Bridgestone BT45-ös gumik vannak rajta (párban lett cserélve). A gyári szerszámkészlet és a használati útmutató is jár hozzá.
Extrák: 3 dobozos doboztartó konzol (a dobozok még nem 100% hogy eladóak lesznek), bukócső, MRA túraplexi (a képen látható varioplexi nem jár hozzá), nappali menetfény, átszabott ülés ( az utas nem csúszik a vezető nyakába :) ), kézvédő, szivargyújtó töltő az ülés alatt.
Apróbb esztétikai hibák vannak ugyan rajta, de ezek a használatot nem befolyásolják. A nálam töltött 5 év alatt izzócserén és egy km-spirál cserén kívül nem volt meghibásodása. Irányár: 570 000 Ft.
Itt hirdetem először, de hamarosan a hasznaltauto.hu-ra is felteszem több friss fotóval. A link majd ide is kikerül. A dobozok eladása attól függ, hogy az utódjához lesz-e vagy sem.
Érdeklődni a húsz/288-harmincöt90-es telefonszámon lehet. Ha nem tudom felvenni, visszahívlak.
Szia,

Én is ebayről vettem, kb egy éve, azóta mentem vele több mint 6000km-t, és minden ok. Nem tudom megadni a linket, mert már nem aktív, de ettől az árustól vettem, $24.58+$1,41 szállítás:

https://www.ebay.com/sch/m.htm...

Szerintem mindképpen hűtőbordásat vegyél, és figyelj, hogy a méretek és furattávolság megfelelő legyen, két méret volt ha jól emlékszem, de valamiért ugyanaz a kódja: SH633-12

http://www.nadia.ttrt09.com/na...

Eredetit $100 fölött ajánlottak, de úgy voltam vele, hogy egy próbát megért ennyi pénzért. Nem egy űrtechnika. Gondolkodom, hogy veszek még egyet tartaléknak... :)
Mecseki (talán István a keresztneve) gyárt fesszabályozókat amik beváltak. Tel: +36-20/918-9743 (bár nem ma volt hogy hívtam utoljára, szerintem nem változott). Régebben 17-18 ezer volt VFR-hez.
Köszönöm, akkor a kínyait kerülöm, a legtöbb tutira az lehet a 10.000 körüli kategóriában. Az a Shindengen jónak néz ki, csak még spórolni kell rá,sajnos. A magyar is jó lenne, csak arról nincs infóm. Én elvileg ezt néztem ki:http://www.ebay.com/itm/Honda-...
Kb ezek.A Kína fekete gyantaval kiöntött kínai ami ugyanígy nezett ki az 700 métert bírt.

https://m.ebay.com/itm/SHINDEN...
Az original Shindengen FH sorozat mosfetes cuccai kicseszett jók,csak drágák,30 feletti áron kapsz USA ből a csatlakozókkal együtt keszletben.
kinait NE! Van magyarorszagon valaki aki gyartja.
Sziasztok, úgy néz ki, hogy fesszabályozó cserés lesz a Hondám. Az ebay-en van egy pár féle cb500-hoz, az áraik között is azért van elég nagy eltérés. Van ezek között esetleg olyan, amelyik bevált valakinek, vagy keressek inkább egy kicsit drágábbat és bízzak benne, hogy nem gagyi? Köszi!
Köszi a tippeket, végig gondolom mégegyszer ezt a garázs dolgot,
Sziasztok! Cb500s-hez keresek a fejidomhoz jobb oldali darabot (enyhe sérülés nem gond), valamint a műszerfal burkolatát és a plexit az óráról! Ha esetleg van valakinek, kérem írjon nekem a madshark@freemail.hu mail címre! Köszönöm!
Szia, köszönöm, megnézem a csatlakozókat. Amúgy 12,65-el indult simán. Nem tudom, hogy egy új aksinak mennyinek kéne lennie, de nem hinném h sokkal magasabbnak. Fesz-szabályozóra én sem gyanakszom, mert magas fordulaton sem szökik fel a feszültség az égbe.
Amikor lemerült az aksi nem mértem meg, de jópárszor próbáltam indítózni, szóval eléggé lemerülhetett.
Szia,

Nekem volt gondom az akkuval meg a töltésszabályzóval is, mindkettő tönkrement, nem tudom melyik melyik miatt... Akkoriban utánanéztem kicsit, már nem emlékszem pontosan mindenre de:

1. Ha mindhárom tekercsen az ellenállás kb egyforma, akkor az elvileg rendeben van.
2. A mérések szerint amit különböző fordulatokon végzetél, a feszültségszabályzód is rendben van. Magas fordulaton a váltófeszültség magasabb, ami bemegy a feszültségszabályzóba, és az leszabályozza egy viszonylag stabil szintre. Ha azt szeretnéd mérni, húzd le a feszülésszabályzót, és mérd a szálakat amik tekercstől jönnek. Nekem ha jól emlékszem mindenik kb. 40V~ volt 5000-es fordulaton, itt is az a lényeg, hogy kb egyforma legyen a három.
3. Ha motorban hagyva az aksi egy nap után csak 12,65-re esett 12,7 V-ról, talán az is rendben van. Utána tudtál indítózni?

Nem lehet, hogy valahol valami nem érintkezik rendesen? Mennyire volt lemerülve az akku mielőtt töltötted? Rángatást az is okozhat, ha nem érintkezik az aksi rendesen. Miután feszültségszablyázót cseréltem, de még nem volt meg az új akku, próbáltam akku nélkül járatni a motort, alapjáraton nem volt gond, viszont gázadásra leállt.

Én először alaposan átnézném, hogy minden csatlakozó rendeben van-e...
Sziasztok! A segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni. Egyik reggel (3 nap állás után) nem indult a motor. Aksi ki, töltés utána ment megint. Azóta mentem vele párszor (reggel 10 km, este 10 km) nem jelentkezett ilyen gond, de érzésre nem úgy megy, kicsit mintha néha rángatna.
Az alábbi adatokat mértem:
aksi feszültség töltés után 1 órával (rendes, külső töltővel): 12,6 V
aksi feszültség motorban, használat után fél órával: 12,6-7 V

aksi feszültség, alapjáraton: 13,9 V
aksi feszültség, 1800 rpm: 14,4 V
aksi feszültség, 2000 rpm: 14,4 V
aksi feszültség, 5000 rpm: 14,3 V

Generátor tekercs ellenállások: 0,4 0,4 0,4 (a haynes service manual szerint 0,18-0,2 között kéne lennie) kell ezzel foglalkozni?

Motorban hagyva, az aksi feszültséget 1 napig mértem, kb 12,7 V-ról 12,65-re esett.

Bárkinek bármi ötlete, hogy mit kéne cserélni, megmérni még , stb...? Vagy csak aksi csere? Magas fordulaton nem kéne a töltő fesz. magasabbnak lennie?

Köszönöm a segítséget!
Szia.Van telóm.Ha érdekel 70/3179083.udv Pali
Tud valalaki eladó teleszkópszárat Honda CB 500-hoz?
Sziasztok!Most pèntekre tervezek egy kis gurulàst.Persze jo idö esetèn.Ha valaki csatlakozna szivesen làtom!Vagy a balcsi èszaki part vagy visegràd fele.Mèg kèplèkeny
Szia,

Nekem pedig van egy gyári kipufogóm, és valami sportosabbat keresek
Így néz ki motoron! :)
Sziasztok
Bukókeret eladó a képen látható horzsolással!
23ezer postaköltséggel!