Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, a hátsó doboz tartót készítetted vagy vetted?
Nekem is ilyen plexim van,190cm vagyok de bármilyen sebességnél tökéletes!
Tényleg sokat számít még egy kicsi fejidom is akár mint az enyémen az a kéttenyérnyi gyári.
bocs, Innova:
https://photos.app.goo.gl/dTUJ...

A lényeg, hogy szerintem van benne tudomány, nem hiába gyári! Nagy Horneten szerettem bele, amikor nem akart 170-nél letépni a szél.
Az 500-assal néha mentem 200 körüli tempót is, és nem volt halálos.
Így nézett ki a CB500-on:
https://www.sportmotor.hu/foto...
https://photos.app.goo.gl/igrW...

A CBR 125-ön pedig így:
https://photos.app.goo.gl/eaEX...
https://photos.app.goo.gl/AKrB...

De volt fent nálam Innován is - bár ez inkább hasznos, mint szép átépítés volt
https://photos.app.goo.gl/AKrB...
Szia ! Engem is érdekelne ez a plexi tudnál feltenni róla képet ? Akár most felszerelve.
Ha tudsz gyárit CB900 plexit szerezni... szerintem egy másik dimenzióba kerül vele a motor!
Nemcsak kényelmes, de az elérhető sebességet is befolyásolja szerintem nem is kicsit.
2003-ban 25eFt volt a Hondánál, 5 évet használtam az 500-ason, azóta is hurcolom motorról motorra - most a 125-ösömön szolgál. Rá kell kérdezni, hátha van még, talán inkább angliában (LingsHondaParts), esetleg használtan ebay.
De mivel te alacsonyabb vagy máshol lesznek a sebeséghatárok.Nem bántam meg hogy felraktam.
Szia!
Nekem is az emlitett plexi van fent.Kicsit kompromiszumott kellet vele kötnöm de jó.Én 176 magas vagyok.Ha ugy állitottam be hogy 80-100 között ne lrázza a sisakott a menetszél akkor 100-120-as temponál rázta.Na és persze forditva!
Üdv! A napokban sikerült szert tennem egy PC32-es naked gépre, előtte természetesen igyekezetem begyűjteni a hasznos infokat elsősorban innét, amit utólag is köszönök. Ami még számomra megválaszolatlan maradt, az a valamennyire hatásos utólagos szélvédelem kérdése. A 166 cm-es testmagasságom most akár áldás is lehet, vajon jelenthet-e számottevő változást e tekintetben az itt is említett Puig Mini plexi, vagy valaki tud-e ajánlani más, hatékonyabb típust?
Szia! A régi dobod használható? Nekem Takkoni van a motoron, szeretnék kipróbálni egy gyári dobot. Állapota nem érdekel, csak használható legyen. Köszönöm!
Anno egy Yamaha Xt 600-on teszteltek dobokat, amok nem is voltak gagyi márkák (Sito, Arrow, Devil, Sebring pl.) és a gyári hozta még mindig a legjobb kompromisszumot hangerő, fogyasztás, különböző fordulattartományokban mutatott teljesítmény, nyomatékosság terén. Volt olyan is, amelyik hozta a gyári szintjét, cserébe rettenetesen hangos volt. A lánckerék terén valóban a 15-ös az optimális, viszont én nagyon sokat megyek hegyekben és ott nagyon bevált. Nem sokkal, de vehemensebb a gép a partokon. A végsebesség nekem nem csökkent érdekes módon, legalábbis gps-szel mérve 190-200 között megy a körülményektől függően. Sztrádán úgyis csak 110 körül kocogok, csak ott tekerem meg neki, ahol izgalmas az országút
Szia!

Én 14 fogúval vettem (ausztriából behozott) a CBF 500 ABS mocit, persze erről nem tudtam, csak azt érzékeltem, hogy a GPS-hez képest a moci sebességmérője kb 15 km/h-val többet mutat. Természetesen a 14-es első lánckerékkel az áttétel változás miatt jobban pörgethető a motor, de a fogyasztásra és a végsebességre kedvezőtlenül hat. Ennek okán lecseréltem a lánckereket a gyári 15-ösre. Ha kell a 14-es kerék olcsóm odaadom.
Köszönöm szépen a választ, már be is szereztem egy szebb állapotú gyári dobot ami majd kis festésen fog átesni. Csak azért nem értettem, miért ilyen idegen a dob a motortól, mikor rahedli gs500,kawa er-5 öt láttam kínai vagy noname dobokkal.
Hali! A karburátor beállítása, áthangolása ezen a dolgon nemigen fog segíteni, persze jobb lesz a motorüzem egy jól beállított karburátortól, de a nyomatékosság nem tér vissza. Nem akarok ünneprontó lenni, de én a helyedben inkább visszatenném a gyárit, mert a legjobb kompromisszumot még mindig az nyújtja (több tesztet is olvastam már gyári vs. aftermarket kipufogókról). Persze nem a legszerencsésebben néz ki, esetleg krómoztasd le vagy mittudomén, tény és való, hogy egy szép kipufogó sokat dobna a motor megjelenésén. Esetleg sokan használják azt hiszem a LeoVince némely típusát (talán SBK 2 EVO?), állítólag beváltak, bár nem olcsó darabok. Ha mindenképp ragaszkodsz ehhez a dobhoz, akkor valamiféle fojtással kellene kísérletezni, a neten valószínűleg találsz ehhez tippeket. Kis mértékben javítana az is a helyzeten, ha az első lánckereket kicseréled 14 fogúra, nem egy nagy összeg és robbanékonyabb lesz a gép kisebb fordulatról is. Én mégis inkább a gyárit javasolnám, vagy valamely már bevált típust, ha mégis változtatni szeretnél, mert szerintem elég sok macerával jár hozzáhangolni a gépedhez egy típusidegen kipufogót.
Üdv. Másik dobra cseréltem az eredetit a motoron (ingyen volt egy rozsdamentes valszeg 600-as motor dobja) db killer nélkül. A bajom vagy megoldandó problémám az hogy alacsony fordulaton semmi ereje(tudom h a nyitott rendszer alul elvesz felül visszaad, megy is rendesen 180felé). Esetleg a dobba kéne folytást tenni, vagy karburátor utánállítás segítene a sima működésen? Előre is köszi a választ.Kristóf
Biztos, hogy szorul a kormánycsapágy. Persze kormányvégen mozgatva fel sem tűnik. Első körben 10-15 fokot lazíts rajta!
Sziasztok!
A hétvégén egy nagyobb túrán vettünk részt és észrevettem,hogy egyszer megcsúszott a kuplung egy kigyorsításnál.
Most hétvégén megint messze mennék,lehet ebből problémám?
Köszi, ez a zuhanyoztatás jó ötletnek tőnik. Jövő héten szabin vagyok, jó meleg lesz, hamar kiszárad, viszont ha célzottan meglocsolom egy kicsit pl a gyertyapipánál, akkor előjöhet a bibi.
A gumi nem kopott, a hátulján pedig nem volt javítás.
A kormány nem remeg, fordul rendesen.
Csak az egyenesfutás folyamán érzem ezt a kóválygó, imbolygó mozgást a motoron, ami nem volt a csapágycsere előtt. Bár a csapágycsere előtt remegett a kormány és érezhetően nehezebben lehetett elfordítani.
Megnéztem ahogyan mondtad. Nem szorul, nem lötyög, gyönyörűen fordul.
Lehet abban is valami amit a szerelő mond, mert a hátsó doboz, gyenge hátsó rugó és a kopott gumi is tud hasonló jelenséget okozni, de ennek akkor a csapágycsere előtt is így kellett volna lennie, feltételezve, hogy a hátulját nem piszkálta most senki sem. Látatlanban én is a csapágy túlhúzására gondolnék. Ahogy Cblaci írta le tudod ellenőrizni magad is.
Köszönöm a válaszod. Miután tapasztaltam a hibát, visszavittem a szerelőhöz, Ő ellenőrozte mégegyszer és azt mondta a csapággyal és a szereléssel minden rendben van. Szerinte a hátulja túl puha, így ha súly van hátul, az eleje megemelkedik, ez okozza az imbolygást.
Én is cseréltem kormánycsapágyat, de sem előtte, sem utána nem tapasztaltam rendellenességet, el tudom engedni a kormányt, és a motor nyílegyenesen megy, de ez így volt a csapágycsere előtt is.