Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Eladó hátsó kapaszkodó 10e Ft szép állapotú(csavarok nincsenek.
Köszönöm a válaszokat, a leírtak alapján fogok eljárni.
Annyival egészíteném ki, hogy a feltöltés alatt én kézzel "pumpálgattam" a hűtőre csatlakozó csöveket, így egy kicsit fellehet gyorsítani a levegő távozását. Ezt járó motornál is csináltam és egész gyorsan távozott a nemkívánatos levegő a rendszerből. Én azért nem spórolnék egy desztillált vizes öblítésen, az nem ront semmit, és az esetleges bent maradó szenny maradékokat kihozná. De alapvetően a leírásod hibátlan.
Szia Jtddr! Itt van egy link a hűtőfolyadékkal kapcsolatos dolgokról: http://www.cb500.net/kuehlflue....( A cb500.net honlapon amúgy más érdekes információk is vannak, én legalábbis hasznosnak tartom.) A lényeg, hogy kihűlt motornál végezd a cserét, a benne lévő hűtővíz nem lehet már forró! A váltó előtti részen van a szivattyú és azon van a leeresztő csavar. (Ha az ajánlott linken lévő képet kinagyítod egyértelmű lesz, hogy melyik az.) Oda alá raksz valamit amibe kb. 2 l folyadék belefér. Előbb kicsavarod a váló előtti alsó leeresztő csavart, majd a hűtőrendszer benzintank alatti zárókupakját lecsavarod. Megvárod, míg szépen kifolyik az összes hűtőfolyadék. Utána visszacsavarod a leeresztőcsavart úgy, hogy lehetőleg cseréld ki az ott lévő réz alátétet. (Ha nem cseréled ki, de a régi is jól tömít még akkor az sem baj, de jobb az új alátét.) A leeresztő csavart az új alátéttel jól húzd meg, majd felül töltsd bele új folyadékot lassanként, hogy közben a levegő is ki tudjon jönni a rendszerből, de ezt majd közben úgy is tapasztalni fogod, hogy hogyan "nyeli", a lényeg, hogy a végén tele legyen. Tedd vissza a zárókupakot és indítsd be a motort, hogy a szivattyú forgassa át a rendszert. (A porlasztóban van annyi benzin, hogy levett tankkal is működjön a motor) Kicsi járatás után állítsd le, várd meg míg a "bugyogások" hangja elmúlik és töltsd utána a rendszert. A járatást-utántöltést addig kell ismételni, míg a bugyogások elmúlnak és a járatás után a hűtőfolyadékot sem kell már utána tölteni, nem csökken annak a színtje. A kiegyenlítő tartállyal én nem szoktam foglalkozni - bár ez lehet, hogy nem helyes dolog - csak annyit, hogy ott a bejelölt szintig legyen folyadék. Ezt a procedúrát azért jobb szerintem lehűlt motornál végezni mint hidegnél, mert a "reggeli hideg" motornál nem lenne szerencsés ez az elindítás-leállítás-töltögetés-újraindítás-leállítás..... játék. Én még nem mostam át külön a rendszert, nem tudom, hogy mivel kellene végezni...., talán ecetes desztillált vízzel??? Üdv: Anti
Sziasztok!
Ülés alatti záram eltörött,szétesett...
Hol tudnék ilyet beszerezni,esetleg v.kinek lenne egy
elfekvőben....
Előre is köszi....T.
CB 500,1999
Sziasztok!
Ülés alatti zárszerkezetre lene szükségem,ugyanis eltörött,szétesett...
Ha tudna valaki segíteni....
Előre is Köszi...
CB 500S 1999
A tank alatti szűrőt ha jól emlékszem ebayről vettem pár dollárért, most ezt találtam: https://www.amazon.com/Honda-1... , de ahogy többen írták, jó bele más is méretre vágva. Egyébként a tank levétele nélküli is lehet cserélni...
Sziasztok! Szeretném lecserélni a hűtővizet a motoromban, tudom már volt ez téma, csak visszaolvasva sem találtam, kérem valaki összefoglalná a menetét, ill. hogy mivel mossam át a rendszert, ill. hogy hogyan légtelenítsem a végén? A karbinál levő szűrő is volt téma tudom, azt is cserélném, ha már lent a tank,mit vegyek hozzá, vagy a helyére? Köszönettel venném, ha valaki kiokosítana!
Jaja, mindig körülöttem lebzsel, ha bütykölök valamit. :)
Már benzintyúk is van mögötte!
Jó lett, gratula!
Látom a következő generáció már ismerkedik a technikával.
Nekem van egy képem, ahol az összes szomszéd gyerek azon lovagolt
Akkor ezzel "megvónánk" :)
Szia! Meg van még a plexi?
Üdv
Sziasztok! Keresek valamilyen megoldást cb500 ra doboztartó konzolra? Előre is köszi
Remek, köszi.
Így néz ki, a szerelvények is kb.
Sziasztok! Jól gondolom, hogy ez az a plexi?
https://www.oemmotorparts.com/...
Maga a feszítő kattog! Próbáltam ráfeszíteni mindkét módszerrel, de csak rövid időre múlt el a kattogás. Végűl kibeleztem a feszítőt és kapott egy fix csavart amivel én állítom a láncfeszességet mint a régebbi modelleknél. Azóta megszünt a kattogás.
Sajnos a feszítő cseréje csak ideig- óráig hoz megoldást. Elég gyenge konstrukció. De majd megbontás után lehet biztosra diagnózist felállítani. Ha még nincs, addig töltsél le manuált, abban fotókkal illusztrálják a szerelés menetét és pontos adatok is vannak mindenre.
Hali! Köszi a tippet, ez jó gondolat, megér egy próbát! Most még van azért valamennyi idő hátra a szezonból, nincs se időm,se kedvem jobban bontogatni a gépet, inkább még kiélvezném. Aztán ha majd jön a gané idő úgyis szelephézag ellenőrzés, ha akkor látszik hogy esetleg a lánc is megnyúlt akkor az is csere meg a feszítő is...
Lazítsd meg a feszítő két rögzítőcsavarját annyira, hogy legyen néhány mm. hézag a blokknál. A rugó közben tolja kifelé a tüskét. Húzd vissza és kész is. Ha nem nyúlt a lánc, akkor így lehet kicsit segíteni a feszítőnek, ami a feszültségszabályozó mellett talán a másik gyenge pontja a motornak.
Hali! Véleményetek kérném vezérműlánc-feszítő ügyben. Időnként a blokkból, főleg hidegebb állapotában hallhatóak kattanó hangok, amik szinte biztosan a laza láncra utalnak. Múltkor kivettem a feszítőt, megjárattam, megolajoztam stb. és jobb lett a helyzet, de még időnként hallható a hang. El tudom képzelni, hogy a feszítőt kitoló rugó esetleg elgyengült. Kérdésem az volna, hogy ha azt a csavart, amivel lazítom, ellentétes irányban tekerve, persze érzéssel, minimálisan, nem tudok kissé a rugóra úgymond rásegítve feszíteni a láncon? Valaki próbálta már így? Köszi!
Puig Mini plus? Merre van? Érdekel!
Üdv urak!
Van egy felesleges plexim ami a CB500ról maradt meg: