Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, Miklósi vagyok. Simàn megoldható
Szia!Én Dunaharasztin lakok.Alkalomadtán összefuthatnank.Én is az általad leirt helyeken szoktam boklászni.
Sziasztok,
Idén sikerült egyszer lemosnom a kis kedvencemet (igaz nem is vagyok egy nagy esőmenő:-)). Magas nyomású mosóval 1-1,5 méterről "ködöltem" Nem ázott be viszont patyolat lett. Arra figyeltem azért, hogy utána mentem 20-30 km-t, hogy teljesen ki tudjon száradni a nedvesség a zegzugos részekből is. Nyilván ha vannak makacsabb szennyeződések annak Neki kell majd futni komolyabb felszereléssel (Pl. lánczsír a hátsó keréken...). De azt majd szezon végén...vagy a következő szezon elején.:-)
Üdv:
Zsonyi1 bocs a késői válaszért. Csepel sziget és környéke a rövidebb csapatások. Pilis, Velencei tó a számomra közepes távok. Most 7végén Elmentünk a Balatonra pár barátommal. Almádiban egy hekk majd Tihany komp...és haza. Szuper volt. cca 300 km. Jövőre tervben Transzfogaras vagy Ausztria,-Olaszország tervben.
Nem egy űrtechnika, én adnék neki egy esélyt. De muszáj az egészet cserélni?
látom nem jól sikerültek a linkek, bedobom újra:
https://www.ebay.com/itm/Front...

https://www.ebay.com/itm/Brake...
Mit gondoltok az ebay-es utángyártott alkatrészekről? Az árak alapján nem hiszem hogy a gyári minőség közelébe érnének, de attól még lehet jó...
Konkrétan ez a kettő érdekelne:
www.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F111970019890]https://rover.ebay.com/rover/0...[/url]
www.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F273667945056]https://rover.ebay.com/rover/0...[/url]
Köszi ha megnézitek!
Lényeg tömören: Autó telibe verte a motort nagynyomású vizzel és a motor leállt,elgondolkodtató hogy nagynyomású mosón mosom a motort óvatosan beködölve,mégsem ázik be,ennyi..
Basszus leirtam az egész sztirit de nem látom a negyedét!
Még leirok nektek egy rövid történetet: Munkából mentem hazafelé (50km) motorral. Végig vert az eső,dörgött,villàmlott,nem csak csepergett.Autópályán mentem kb 25km-ert,élmény volt,lévén péntek!
Ok. A nagy nyomású mosóval pöpecre le lehet mosni a motort,csak nyilván nem 2 cm-ről kell.. Ezért írtam azt hogy beködölni... Az azt jelenti hogy távolról kb 1 m-ről.A láncszemekből sem mos ki semmit.. Azért mert a láncot nem mossuk pláne nem közellről nagynyomással. Mindenki úgy mossa a motorját ahogy akarja.. Csak halkan megjegyzem: Aki motoros oktatással foglalkozik már jó ideje,az is nagynyomású mosón mossa amotorokat,közte a sajátját is.. Biztos azért mossa igy mert az a tapasztalata hogy nem lesz baja a motornak ha csak tàvolabról,folyamatosan mozgatva a mosófelyet mossa a vasat... Gondoljunk már bele abba is hogy egy motorozás alkalmával ha elkap egy kiadósabb eső és nem tudunk fére állni akkor mennyi vizet kap a gép? Az se csak harmat csepp amit le kel száritani a gépről..
De a mosóból nem kell olyan messziről hazatolni!
Hanem 1 centire!
CB500. Tehát nem krossz-enduro motor, ami esetleg nyakig sáros lehet. Ha nagy nyomású van, akkor van sima slag/locsolócső is. Slaggal lelocsolod, esetleg valami jóféle tisztítószerrel lespricceled, hozol egy vödör samponos vizet, körbemosod vele, leöblíted, szárazra törlöd. max 20 perc. eztán, akinek ingere van rá csili-viliire vaxolhatja, stb.
Nekem olyan mindegy, ki mit csinál a motorjával, de nem értem, hogy utcai motorra MINEK a nagy nyomású?...
Hozzáteszem, a láncnak sem tesz jót, ha nagy nyomással kimosod a szemek közül a kenőanyagot, pont a CB1000R csoportban volt tavaly, vagy tavaly előtt egy sráca, aki ilyen mosás után cserélt valami elektronikát, mert tönkrement...
azert az se art kozzetenni, hogyha lehet akkor a szorofej, ne 2cm-re legyen a motortol.
Megfontolandó. Tudtam én hogy nem ördögtől való.
Kösz a válaszokat!
De még hozzá tennék két dolgot a mosáshoz:-Mindenki sajat felelősségére mossa le a motort magasnyomású mosón..Mert nem tudhatom kinek milyen allapotú a gyári szigetelés . Ha annak ellenére beázna a motor hogy csak beködölte a mosónál..Akkor nagy az esély rá hogy menetközben is be fog ázni ha elkapja egy kiadós eső..
Rendszeresen mosom olyan magasnyomású kézi moson a motort. Az etz-m is ott mostam.A motoros oktató is ott mossa a cbf-ekt.Semmi bajuk se lesz.Csak arra kel vigyázni hogy ne telibe mossunk vele hanem folyamatosan mozgatva a mosó fejet. A motort csak beködöljük vele.
Így van!
Semmilyen motort nem mosunk nagy nyomásúval!
Tisztelt márkatársak!
Lemoshatom a vasat nagynyomásúval (pl OMV kút)?
Nem ázik be valahol, akksinál, fesszabályzó felől?
Előre is kösz.
köszi! ideiglenes megoldásként először kipróbálok egy vékonyabb műanyag darabból kivágni méretre, hétfőn pedig megnézem egy közeli bontóban.
Szia.Olaj álló gumilap,lágy műanyag lap,esetleg vastagabb nylon fólia mint amiből a fólia sátrakat készitik,vagy még klingerit lap.De! Meg kellene győződni rólla hogy oldja e ezeket a fék "olaj".. Ezeket próbálnám ki. Mondjuk lehet egy bontóba találnál ilyesmit..
Nos... Nem rossz ötlet! Viszont ahhoz kéne tudni a pontos paramétereket
Műanyagosra gondoltam még, az ránézne szerintem és tudná mi a helyzet, de nem ismerek senkit aki ezzel foglalkozna.
3D nyomtatás?