{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5485367] 2018. 09. 17. 12:39
kristof95
Sziasztok. Eladó hátsó kapaszkodó 10e Ft szép állapotú(csavarok nincsenek.
[#5484950] 2018. 09. 15. 6:47
jtddr
Köszönöm a válaszokat, a leírtak alapján fogok eljárni.
[#5484800] 2018. 09. 14. 10:42
eryk04
Annyival egészíteném ki, hogy a feltöltés alatt én kézzel "pumpálgattam" a hűtőre csatlakozó csöveket, így egy kicsit fellehet gyorsítani a levegő távozását. Ezt járó motornál is csináltam és egész gyorsan távozott a nemkívánatos levegő a rendszerből. Én azért nem spórolnék egy desztillált vizes öblítésen, az nem ront semmit, és az esetleges bent maradó szenny maradékokat kihozná. De alapvetően a leírásod hibátlan.
[#5484777] 2018. 09. 14. 9:35
kalászi antal
Szia Jtddr! Itt van egy link a hűtőfolyadékkal kapcsolatos dolgokról: http://www.cb500.net/kuehlflue....( A cb500.net honlapon amúgy más érdekes információk is vannak, én legalábbis hasznosnak tartom.) A lényeg, hogy kihűlt motornál végezd a cserét, a benne lévő hűtővíz nem lehet már forró! A váltó előtti részen van a szivattyú és azon van a leeresztő csavar. (Ha az ajánlott linken lévő képet kinagyítod egyértelmű lesz, hogy melyik az.) Oda alá raksz valamit amibe kb. 2 l folyadék belefér. Előbb kicsavarod a váló előtti alsó leeresztő csavart, majd a hűtőrendszer benzintank alatti zárókupakját lecsavarod. Megvárod, míg szépen kifolyik az összes hűtőfolyadék. Utána visszacsavarod a leeresztőcsavart úgy, hogy lehetőleg cseréld ki az ott lévő réz alátétet. (Ha nem cseréled ki, de a régi is jól tömít még akkor az sem baj, de jobb az új alátét.) A leeresztő csavart az új alátéttel jól húzd meg, majd felül töltsd bele új folyadékot lassanként, hogy közben a levegő is ki tudjon jönni a rendszerből, de ezt majd közben úgy is tapasztalni fogod, hogy hogyan "nyeli", a lényeg, hogy a végén tele legyen. Tedd vissza a zárókupakot és indítsd be a motort, hogy a szivattyú forgassa át a rendszert. (A porlasztóban van annyi benzin, hogy levett tankkal is működjön a motor) Kicsi járatás után állítsd le, várd meg míg a "bugyogások" hangja elmúlik és töltsd utána a rendszert. A járatást-utántöltést addig kell ismételni, míg a bugyogások elmúlnak és a járatás után a hűtőfolyadékot sem kell már utána tölteni, nem csökken annak a színtje. A kiegyenlítő tartállyal én nem szoktam foglalkozni - bár ez lehet, hogy nem helyes dolog - csak annyit, hogy ott a bejelölt szintig legyen folyadék. Ezt a procedúrát azért jobb szerintem lehűlt motornál végezni mint hidegnél, mert a "reggeli hideg" motornál nem lenne szerencsés ez az elindítás-leállítás-töltögetés-újraindítás-leállítás..... játék. Én még nem mostam át külön a rendszert, nem tudom, hogy mivel kellene végezni...., talán ecetes desztillált vízzel??? Üdv: Anti
[#5484280] 2018. 09. 12. 12:12
Tomvok
Sziasztok!
Ülés alatti záram eltörött,szétesett...
Hol tudnék ilyet beszerezni,esetleg v.kinek lenne egy
elfekvőben....
Előre is köszi....T.
CB 500,1999
[#5484279] 2018. 09. 12. 12:12
Tomvok
Sziasztok!
Ülés alatti zárszerkezetre lene szükségem,ugyanis eltörött,szétesett...
Ha tudna valaki segíteni....
Előre is Köszi...
CB 500S 1999
[#5484127] 2018. 09. 11. 13:33
fuzso
A tank alatti szűrőt ha jól emlékszem ebayről vettem pár dollárért, most ezt találtam: https://www.amazon.com/Honda-1... , de ahogy többen írták, jó bele más is méretre vágva. Egyébként a tank levétele nélküli is lehet cserélni...
[#5483958] 2018. 09. 10. 17:48
jtddr
Sziasztok! Szeretném lecserélni a hűtővizet a motoromban, tudom már volt ez téma, csak visszaolvasva sem találtam, kérem valaki összefoglalná a menetét, ill. hogy mivel mossam át a rendszert, ill. hogy hogyan légtelenítsem a végén? A karbinál levő szűrő is volt téma tudom, azt is cserélném, ha már lent a tank,mit vegyek hozzá, vagy a helyére? Köszönettel venném, ha valaki kiokosítana!
[#5482574] 2018. 09. 04. 23:39
CBJózsi
[#5482538] 2018. 09. 04. 20:41
tiger1342
Jaja, mindig körülöttem lebzsel, ha bütykölök valamit. :)
Már benzintyúk is van mögötte!
[#5481839] 2018. 09. 01. 14:54
CBJózsi
Jó lett, gratula!
Látom a következő generáció már ismerkedik a technikával.
Nekem van egy képem, ahol az összes szomszéd gyerek azon lovagolt
[#5481725] 2018. 08. 31. 18:44
tiger1342
Akkor ezzel "megvónánk" :)
[#5480905] 2018. 08. 28. 22:06
BASA
Szia! Meg van még a plexi?
Üdv
[#5480646] 2018. 08. 27. 21:14
BASA
Sziasztok! Keresek valamilyen megoldást cb500 ra doboztartó konzolra? Előre is köszi
[#5480521] 2018. 08. 27. 6:59
tiger1342
Remek, köszi.
[#5480516] 2018. 08. 26. 23:28
CBJózsi
Így néz ki, a szerelvények is kb.
[#5480451] 2018. 08. 26. 18:09
tiger1342
Sziasztok! Jól gondolom, hogy ez az a plexi?
https://www.oemmotorparts.com/...
[#5480403] 2018. 08. 26. 13:38
Breq
Maga a feszítő kattog! Próbáltam ráfeszíteni mindkét módszerrel, de csak rövid időre múlt el a kattogás. Végűl kibeleztem a feszítőt és kapott egy fix csavart amivel én állítom a láncfeszességet mint a régebbi modelleknél. Azóta megszünt a kattogás.
[#5480391] 2018. 08. 26. 12:50
eryk04
Sajnos a feszítő cseréje csak ideig- óráig hoz megoldást. Elég gyenge konstrukció. De majd megbontás után lehet biztosra diagnózist felállítani. Ha még nincs, addig töltsél le manuált, abban fotókkal illusztrálják a szerelés menetét és pontos adatok is vannak mindenre.
[#5480361] 2018. 08. 26. 11:30
Zulesi74
Hali! Köszi a tippet, ez jó gondolat, megér egy próbát! Most még van azért valamennyi idő hátra a szezonból, nincs se időm,se kedvem jobban bontogatni a gépet, inkább még kiélvezném. Aztán ha majd jön a gané idő úgyis szelephézag ellenőrzés, ha akkor látszik hogy esetleg a lánc is megnyúlt akkor az is csere meg a feszítő is...
[#5480312] 2018. 08. 26. 8:48
eryk04
Lazítsd meg a feszítő két rögzítőcsavarját annyira, hogy legyen néhány mm. hézag a blokknál. A rugó közben tolja kifelé a tüskét. Húzd vissza és kész is. Ha nem nyúlt a lánc, akkor így lehet kicsit segíteni a feszítőnek, ami a feszültségszabályozó mellett talán a másik gyenge pontja a motornak.
[#5480302] 2018. 08. 26. 2:34
Zulesi74
Hali! Véleményetek kérném vezérműlánc-feszítő ügyben. Időnként a blokkból, főleg hidegebb állapotában hallhatóak kattanó hangok, amik szinte biztosan a laza láncra utalnak. Múltkor kivettem a feszítőt, megjárattam, megolajoztam stb. és jobb lett a helyzet, de még időnként hallható a hang. El tudom képzelni, hogy a feszítőt kitoló rugó esetleg elgyengült. Kérdésem az volna, hogy ha azt a csavart, amivel lazítom, ellentétes irányban tekerve, persze érzéssel, minimálisan, nem tudok kissé a rugóra úgymond rásegítve feszíteni a láncon? Valaki próbálta már így? Köszi!
[#5480063] 2018. 08. 24. 17:47
tiger1342
Puig Mini plus? Merre van? Érdekel!
[#5479658] 2018. 08. 22. 20:00
Adam_CB
[#5479656] 2018. 08. 22. 19:56
Adam_CB
Üdv urak!
Van egy felesleges plexim ami a CB500ról maradt meg: