Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A benzint le tudod engedni a karbikból, az úszóházon van a zárócsavar. Ha ugyanúgy rakod össze ahogy volt, akkor természetesen el tudsz menni szinkronra
Sziasztok!
Ha a téli időszakban kipucolom a karburátorokat,tavasszal el tudok menni egy műhelyig szinkronizált ázni?
Továbbá próbáltam kijáratni a benzint elzárt csapnál de nem állt le.
Nem zár a csap rendesen?
A válaszokat előre is köszönöm!
Köszi, én is úgy látom, hogy van elég hely ott a művelethez, ami egy négykezes mutatvány lesz Még valóban nem csináltam ilyet, de muszáj egyszer elkezdeni...
Szia ! Nem veszik ki a blokkot ! Szétnyomatják a láncot, összekötik az újjal és a főtengelyt forgatva azzal fűzik be . Amikor felér és HELYÉN VAN a vezérlés, gyári nittelő szemmel összenittelik NEM KEZDŐKNEK VALÓ MŰVELET !!! Amennyiben nem a helyére kerül a vezérlés IGEN NAGY KÁROKAT OKOZHAT !!!!
Úgy írja, hogy ki kell venni, hát ahhoz annyira azért nincs kedvem... Na mindegy, ha leveszem a szelepfedelet úgyis kiderül mennyire lehet hozzáférni, még az sem 100% hogy cserés, de ha már megvettem régebben a láncot akkor csak be kellene szerelni, ne álljon ott a polcon
Nekem nincs. Itt úgy tűnik, hogy kiveszik (nem volt időm elolvasni csak a képek alapján). Ugyanakkor a legtöbb videón bent van a blokk.

https://docs.google.com/file/d...
Hali! Valakinek van tapasztalata vezérműlánc cseréről, mindenképp ki kell venni a blokkot vagy maradhat a vázban?
Itt az volt, hogy a döglött bilincset tekerték szig-szalaggal. Cserélve, és okés. Bár ne lett volna gazdája.
Nekem a benzincsap felújítása után volt ilyen szivárgás. A gond az volt, hogy a hollandi, ami a tankhoz rögzíti a csapot, nem volt eléggé meghúzva. Majdnem egy fél fordulatot tudtam húzni rajta.
Először érdemes azt megnézni, hogy nem laza-e. Ha az rendben van, akkor felújítókészlet, ahogy mások írták. Olaj a benzincsaptól szerintem nem nagyon jöhet.
Másik. Nekem kicsit rozsás a tank belül, nem vészes, de a csap után van egy univerzális benzinszűrő.
Sziasztok.
Minap mikor leálltam a motorral a garázsba furcsa égett szag jött a blokk jobboldalából vagy a kipufogó felől, és vékon kis füst is kisérte, azzal voltam hogy vmi műanyag ráégett a kipufogóra és nem törődtem vele. Viszont ma szerettem volna beíndítani, és nem indul. Az aksi töltöttség megvan, de mégsem bírja tekerni az indítómtort. Kiégett volna valami elektromos alkatrész? Nem nagyon szerelgetem, nem olyan rég van nálam a vas. Valakinek tippje? Előre is kösz.
Köszönöm a választ, keresem a szükséges alkatrészt.
Benzoncsap tomito keszlet. Lehet elzaras nelkul is folyna.
Köszönöm a válaszokat, a garázs jellegéből adódóan, csak oldaltámaszon tudom tárolni a motort, a benzincsapot minden esetben elzárom. A jelenség a deknin néhány nap után jelentkezik, a benzincsap alsó része könnyezik, de a folyadék állagát tekintve meglepő módón olajnak tűnik. Sem üzemközben, sem rövidebb idő alatt ez a hiba nem észlelhető.
" ha oldalsztenderen áll a motor, a benzincsap elzárva, néhany nap után, olaj folyik végig a deklin a benzincsap irányábó"

ha nem áll oldalszenderen akkor is folyik?

Mert ha nem akkor nem benzin csap.

A benzincsapnak mindegy, hogy min áll, mivel az van alul. Ráadásul olajfolyást irt, az pedig inkább váltó tengely szimering lehet..
Elenged a benzincsap membrán. Lehet kapni hozzá felújítót. Nyitott csapnál csak akkor szabadna folynia, ha jár a motor és vákukot csinál a csapban.
A karbin alul van egy csavar ami egy csonkban folytatodik. Erre lehet csovet huzni.

Nyisd ki a csavarokat, engedd le a benzint a karbibol. A benzincsapon vagy direkt a csocon tolts utana a karbiba benzint majd ezt is engedd ke.

Utana toltsd fel a csocon kereaztul a karbikat.. toltsd fel az akksit, a gyertyakat meg szaritsd ki gazon
Sziasztok! Az én gondom az, ha oldalsztenderen áll a motor, a benzincsap elzárva, néhany nap után, olaj folyik végig a deklin a benzincsap irányából. Mitől lehet ez?
A másik, amit kérdeznék az lenne, a benzin leoldotta a betöltőnyilásnál a festéket, ez a tankban uszkál, van utólagos köztes szűrő a benzincsap és a karburátorok között. kell-e e miatt aggodnom, ill. más tapasztalt-e ilyet?
Gyertya. Na, csak összejön
Gyeetya
Megkérdezhetem hogy hogy lehet leereszteni?
Szelephézah korábban is elmászott, magas kattogás(mint a megnyúlt vezérműlánc hangja)de egyik napról a másikra ez akkor sem történhetett meg, ez igaz
A szelephézag egyik napról a másikra ritkán változik meg annyira drasztikusan, hogy ne induljon a motor. Ha az lenne, valószínű lettek volna jelei már korábban is. Inkább lehet egy dugulás, esetleg víz a karbiban. Ez csak egy módszeres hibafeltárással fog kiderülni. Először engedd le a karbikból a benzint és látni fogod, hogy van-e benne víz, esetleg bármilyen szennyeződés ami okozhat pl. dugulást.
Sziasztok. Egyik napról a másikra nek akart beindulni a motor. Felraktam tölteni az akksit, hátha az.. semmi.. forog forog, majd durran a kipufogó a benzin miatt. Szelephézag? Karbi eltömődés?
Bocs,nem arra gondoltam,hanem amit a bovden meghúz,amibe az ülés füle beakad.....
Egy csavar rögzíti....
Szia. 20ert tudok settet. Az emlitett zar,tanksapka,gyujt kapcs. Kulccsal termeszetesen