{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5565970] 2019. 09. 24. 19:09
fisi
Ülj rá télen is 5 hetente azt menj vele egy 50 km-t ennyi...
[#5565966] 2019. 09. 24. 18:32
ÁdámCB500
Köszönöm a tanácsokat!
[#5565952] 2019. 09. 24. 17:08
eryk04
Én tavasszal, első indítás előtt spuris benzint nyomtam csak a karburátorokba. Hagytam egy-két napig állni, utána egy fordulat az önindítón és már ketyegett is szépen.
Szerintem nem feltétlen párásodik a ponyva alatt, ha nincs indítgatva, nincs hőmérséklet különbség, ergo nem lesz páralecsapódás.
[#5565950] 2019. 09. 24. 17:03
ÁdámCB500
Köszönöm a választ. Én is gondolkodtam mar hogy belejárassam az adalékos üzemanyagot vagy mindent járassak ki belőle...a ponyva is felmerült már kérdésként. Faházban lesz télire. Azért ott is lesz hőingadozás tehát akár párásodhat is alatta. Még ezt sem sikerült eldönteni
[#5565902] 2019. 09. 24. 13:28
eryk04
Az eddig leírtak nagyon jók, bár én nem tologattam egyszer sem. Letakarva ponyva alatt, száraz helyen a karok se fognak berozsdásodni, vagy megszorulni. Én mindig kijárattam a karburátorból a benzint, úgy állt tavaszig, bár ez van aki szerint nem jó, mert kiszáradnak a tömítések. Nálam 10 évig volt a CB, egyszer sem volt probléma az indítással szezonkezdetkor.
[#5565791] 2019. 09. 23. 21:59
elektro-motor
A márkát , típust, ha beírod a keresőbe , úgy sem sikerült?? Az én Honda-m 86-a gyártási év de a bontóban mindent tudtam venni hozzá!!
[#5565786] 2019. 09. 23. 20:59
ÁdámCB500
Sziasztok,,
Az lenne a kérdésem hogy hogyan teszitek majd nyugovóra a gépet télire? Ami tudást eddig magamra szedtem: akksi ki, telitank 100-as benzinnel plussz benzinstabilizáló adalék. Benzincsap elzárva. Havonta 2x venni a fáradtságot és tologatni picit, karokat megmozgatni, járatni a mocit. Egyenlőre ennyi...előre is köszi az ötleteket!
[#5565781] 2019. 09. 23. 20:35
Bravozulu
Óvatosan csináltam, elvileg nem éri telibe a fékfolyadék, csak amit kienged a membrán. Így most úgy tűnik, leszigetelte azt a kis részt amit kellett. De már egyszerűen nem tudtam mást kitalálni úgy, hogy olcsón kijöjjek belőle. És ugye mivel szinte mindent megmar, csak nem hagyhattam hogy szépen csordogáljon kifelé.
[#5565769] 2019. 09. 23. 18:52
eryk04
A pasztával óvatosan, nehogy bekerüljön a tartályba, onnan meg a munkahengerbe. A fékfolyadék szinte mindent megmar nehogy azt is megkezdje.
[#5565765] 2019. 09. 23. 18:16
Bravozulu
Köszönöm, hogy megnézted és a képeket is, legalább már tudom hogyan kéne kinéznie...
Egyébként tényleg az kéne, hogy leszorítsa a tömítést, az szüntetné meg a szivárgást.
Viszont megoldottam "házilag", a gumi membránra belülről tettem két meghajlított műanyag darabot ami kifeszíti, a felső fémre meg körbe tettem tömítő pasztát. Most várom hogy megszáradjon, aztán meglátjuk!
[#5565762] 2019. 09. 23. 17:34
fuzso
A holtjátékot elfelejtettem megnézni megnézni, de itt vannak a képek a műanyagról. Úgy látom csak annyi a szerepe, hogy leszorítja a tömítést, oldal irányban mozog. Én a helyedben vágatnék plexiből egy ilyen darabot. Bármelyik lézervágós meg tudja csinálni.
[#5565711] 2019. 09. 23. 9:05
Bravozulu
Nem nagyon durva a holtjáték, lehetne vele együtt élni, de engem zavart. Másrészt meg függőleges irányban is kimozdult, gondolom a csúszás miatt lazább lett az a rész is, ami befogja a kart. Ott már cseréltem csavart, és egy 0,1mm-es alátét oldotta meg ezt a zavaró tényezőt.
[#5565710] 2019. 09. 23. 8:45
fuzso
Szia,
Mikor lesz egy kis időm leszerelem az enyémről és megnézem milyen is az a műanyag lapka... A holtjáték nagyon durva? Valamennyi szerintem kell legyen, egészen addig amíg kapcsol a féklámpa.
[#5565542] 2019. 09. 21. 13:45
Bravozulu
Nos... Az ígért képek
Amint már korábban említettem, hiányzik egy műanyag lapka a gumi membrán és a fékfolyadék tartály fedőlemeze között, így szivárog az "olaj". A fékkar és a belső rugó csereérett, ezek megoldhatóak külön-külön is, csak már akkor ott tartok összegben, hogy vehetnék egy ilyet is egyben (ebay link), ami megoldaná egyben az egész gondot.
[#5565529] 2019. 09. 20. 22:34
Bravozulu
Holnap csinálok róla egy képet amin látszik rendesen, de csúsztak vele, és így kopott kicsit a fékkar széle. Nem tetszik a kar holtjátéka se, viszont ha meghúzom hogy ne "lötyögjön", magától nem ugrik vissza az eredeti helyére, égve marad a féklámpa... Mondjuk ezt megoldaná talán a munkagenger felújító kit, vagy csak egy új rugó
A fékfolyadék szivárgásra eddig nem sikerült megoldást találni, bontott munkahenger 10ezer fölött van tutira. Tulajdonképpen ezek miatt jutott eszembe a kínai utángyártott, csak félek nem lesz megbízható minőségű
[#5565504] 2019. 09. 20. 18:19
ÁdámCB500
Szia, Miklósi vagyok. Simàn megoldható
[#5565503] 2019. 09. 20. 17:58
zsonyi1
Szia!Én Dunaharasztin lakok.Alkalomadtán összefuthatnank.Én is az általad leirt helyeken szoktam boklászni.
[#5565468] 2019. 09. 20. 11:52
ÁdámCB500
Sziasztok,
Idén sikerült egyszer lemosnom a kis kedvencemet (igaz nem is vagyok egy nagy esőmenő:-)). Magas nyomású mosóval 1-1,5 méterről "ködöltem" Nem ázott be viszont patyolat lett. Arra figyeltem azért, hogy utána mentem 20-30 km-t, hogy teljesen ki tudjon száradni a nedvesség a zegzugos részekből is. Nyilván ha vannak makacsabb szennyeződések annak Neki kell majd futni komolyabb felszereléssel (Pl. lánczsír a hátsó keréken...). De azt majd szezon végén...vagy a következő szezon elején.:-)
[#5565467] 2019. 09. 20. 11:52
ÁdámCB500
Üdv:
Zsonyi1 bocs a késői válaszért. Csepel sziget és környéke a rövidebb csapatások. Pilis, Velencei tó a számomra közepes távok. Most 7végén Elmentünk a Balatonra pár barátommal. Almádiban egy hekk majd Tihany komp...és haza. Szuper volt. cca 300 km. Jövőre tervben Transzfogaras vagy Ausztria,-Olaszország tervben.
[#5565408] 2019. 09. 20. 8:16
fuzso
Nem egy űrtechnika, én adnék neki egy esélyt. De muszáj az egészet cserélni?
[#5565391] 2019. 09. 19. 22:35
Bravozulu
látom nem jól sikerültek a linkek, bedobom újra:
https://www.ebay.com/itm/Front...

https://www.ebay.com/itm/Brake...
[#5565390] 2019. 09. 19. 22:28
Bravozulu
Mit gondoltok az ebay-es utángyártott alkatrészekről? Az árak alapján nem hiszem hogy a gyári minőség közelébe érnének, de attól még lehet jó...
Konkrétan ez a kettő érdekelne:
www.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F111970019890]https://rover.ebay.com/rover/0...[/url]
www.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F273667945056]https://rover.ebay.com/rover/0...[/url]
Köszi ha megnézitek!
[#5564453] 2019. 09. 13. 10:52
Feri honda
Lényeg tömören: Autó telibe verte a motort nagynyomású vizzel és a motor leállt,elgondolkodtató hogy nagynyomású mosón mosom a motort óvatosan beködölve,mégsem ázik be,ennyi..
[#5564452] 2019. 09. 13. 10:50
Feri honda
Basszus leirtam az egész sztirit de nem látom a negyedét!
[#5564451] 2019. 09. 13. 10:49
Feri honda
Még leirok nektek egy rövid történetet: Munkából mentem hazafelé (50km) motorral. Végig vert az eső,dörgött,villàmlott,nem csak csepergett.Autópályán mentem kb 25km-ert,élmény volt,lévén péntek!