Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A WD 40-et nem ismerem , a kontakt-problémákra "kontakt spray"-t használok.
Valószínű a kapcsolód mechanikája lehet a ludas, próbáld meg szétszedni, kitakarítani. Kehet, hogy a ad 40 is segítene, de az szerintem csak egy időre oldaná meg a dolgot.
Látom volt már több kérdés is az irányjelző "problémával" kapcsolatban, de talán egyik sem egy az egyben az volt mint nálam. Szóval: amikor hidegebb reggelen indulok dolgozni (5-15fok), az út első felében az irányjelző vacakolni szokott. Késve kapcsol, vagy csak ha kinn tartom szélen a kapcsolót. Viszont normál időben ezt nem csinálja. Ilyenkor a relé lehet a fázós, vagy a kapcsoló körül kéne lekezelni a csodaszer wd-40-nel?
Köszi előre is!
Mindenesetre tobbet érne mint a kérdésednél vázolt ötletek alkalmazása. Ha már mindenképp be akarod indítani, menj vele egy kis kört, de csak úgy indítgatni tök felesleges, ha nem egyenesen káros.
Meglátjuk. Tény hogy Januárban vettem a motort és februárban már mentem vele többször. Lehet ha szép idő lesz én sem fogom kibírni motorozás nélkül....
Télen is mindig van jó idő.
Nem azon a két napon kell motorozni, amikor fél méter hó esik...
1-1 szép napos szombat délutánon elgurulsz a szomszéd faluba. Ennyi elég is a motornak, hogy kicsit átdolgozza magát és te sem veszélyezteted magad.
Nem tudom hogy lehet kibírni motorozás nélkül egy fél évig

(Én mondjuk ingázásra használtam a CB500-at, tehát nem válogattam. OK, hófúvásban az MZ-re ültem inkább, az akkoriban még kisebb érték volt.)
"Én már estem. Elég volt 1x. :-) "Legközelebb kevesebbet igyál Nedves Motorostársam! De ami a fontosabb, annyival menj, amennyivel biztonságosan tudsz menni!! És nem lesz semmi baj!! Tudod milyen ronda tud lenni egy hulla az útszélen??!
Én már estem. Elég volt 1x. :-)
Miért?
Kitünően indul és megy a legnagyobb hidegben is, nem értem mi a probléma?
Az enyémet decemberben vettem. Az ezres garis szervíz talán már februárban volt. (Majdnem el is elstem mondjuk egy nagy jégfolton... de ez csak a figyelmetlenség).
Számomra picit drasztikus, de hatásosnak tűnő megoldás. Köszönöm!:-)
Ülj rá télen is 5 hetente azt menj vele egy 50 km-t ennyi...
Köszönöm a tanácsokat!
Én tavasszal, első indítás előtt spuris benzint nyomtam csak a karburátorokba. Hagytam egy-két napig állni, utána egy fordulat az önindítón és már ketyegett is szépen.
Szerintem nem feltétlen párásodik a ponyva alatt, ha nincs indítgatva, nincs hőmérséklet különbség, ergo nem lesz páralecsapódás.
Köszönöm a választ. Én is gondolkodtam mar hogy belejárassam az adalékos üzemanyagot vagy mindent járassak ki belőle...a ponyva is felmerült már kérdésként. Faházban lesz télire. Azért ott is lesz hőingadozás tehát akár párásodhat is alatta. Még ezt sem sikerült eldönteni
Az eddig leírtak nagyon jók, bár én nem tologattam egyszer sem. Letakarva ponyva alatt, száraz helyen a karok se fognak berozsdásodni, vagy megszorulni. Én mindig kijárattam a karburátorból a benzint, úgy állt tavaszig, bár ez van aki szerint nem jó, mert kiszáradnak a tömítések. Nálam 10 évig volt a CB, egyszer sem volt probléma az indítással szezonkezdetkor.
A márkát , típust, ha beírod a keresőbe , úgy sem sikerült?? Az én Honda-m 86-a gyártási év de a bontóban mindent tudtam venni hozzá!!
Sziasztok,,
Az lenne a kérdésem hogy hogyan teszitek majd nyugovóra a gépet télire? Ami tudást eddig magamra szedtem: akksi ki, telitank 100-as benzinnel plussz benzinstabilizáló adalék. Benzincsap elzárva. Havonta 2x venni a fáradtságot és tologatni picit, karokat megmozgatni, járatni a mocit. Egyenlőre ennyi...előre is köszi az ötleteket!
Óvatosan csináltam, elvileg nem éri telibe a fékfolyadék, csak amit kienged a membrán. Így most úgy tűnik, leszigetelte azt a kis részt amit kellett. De már egyszerűen nem tudtam mást kitalálni úgy, hogy olcsón kijöjjek belőle. És ugye mivel szinte mindent megmar, csak nem hagyhattam hogy szépen csordogáljon kifelé.
A pasztával óvatosan, nehogy bekerüljön a tartályba, onnan meg a munkahengerbe. A fékfolyadék szinte mindent megmar nehogy azt is megkezdje.
Köszönöm, hogy megnézted és a képeket is, legalább már tudom hogyan kéne kinéznie...
Egyébként tényleg az kéne, hogy leszorítsa a tömítést, az szüntetné meg a szivárgást.
Viszont megoldottam "házilag", a gumi membránra belülről tettem két meghajlított műanyag darabot ami kifeszíti, a felső fémre meg körbe tettem tömítő pasztát. Most várom hogy megszáradjon, aztán meglátjuk!
A holtjátékot elfelejtettem megnézni megnézni, de itt vannak a képek a műanyagról. Úgy látom csak annyi a szerepe, hogy leszorítja a tömítést, oldal irányban mozog. Én a helyedben vágatnék plexiből egy ilyen darabot. Bármelyik lézervágós meg tudja csinálni.
Nem nagyon durva a holtjáték, lehetne vele együtt élni, de engem zavart. Másrészt meg függőleges irányban is kimozdult, gondolom a csúszás miatt lazább lett az a rész is, ami befogja a kart. Ott már cseréltem csavart, és egy 0,1mm-es alátét oldotta meg ezt a zavaró tényezőt.
Szia,
Mikor lesz egy kis időm leszerelem az enyémről és megnézem milyen is az a műanyag lapka... A holtjáték nagyon durva? Valamennyi szerintem kell legyen, egészen addig amíg kapcsol a féklámpa.
Nos... Az ígért képek
Amint már korábban említettem, hiányzik egy műanyag lapka a gumi membrán és a fékfolyadék tartály fedőlemeze között, így szivárog az "olaj". A fékkar és a belső rugó csereérett, ezek megoldhatóak külön-külön is, csak már akkor ott tartok összegben, hogy vehetnék egy ilyet is egyben (ebay link), ami megoldaná egyben az egész gondot.
Holnap csinálok róla egy képet amin látszik rendesen, de csúsztak vele, és így kopott kicsit a fékkar széle. Nem tetszik a kar holtjátéka se, viszont ha meghúzom hogy ne "lötyögjön", magától nem ugrik vissza az eredeti helyére, égve marad a féklámpa... Mondjuk ezt megoldaná talán a munkagenger felújító kit, vagy csak egy új rugó
A fékfolyadék szivárgásra eddig nem sikerült megoldást találni, bontott munkahenger 10ezer fölött van tutira. Tulajdonképpen ezek miatt jutott eszembe a kínai utángyártott, csak félek nem lesz megbízható minőségű