Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hajtsd fel rendesen a sztendert!!!!!
Oldalsztenderkapcsoló
Sziasztok .kerdesem az lenne .hogy ha sebesegbe rakom leall , mi lehet a hiba ????
van valami modszer amivel lenyalt imbuszfoglalatos fékbetét tartó kis tengelyt ki tudom kapni a nyeregböl??
Sziasztok!
Ha megkérlek benneteket akinek van hátsó üléstakarója dobna fel képet, hogy hogyan van felrakva? A takaró aljárólmeg mit hova kell csavarni, beakasztani ilyesmi.
Előre is köszi.

Tamás
de,pontosan.....ápr15 délután.
Nem a Dobogókő felé történt ez?
ha valakit érdekel van egy bontott jó állapotú láncfeszítőm hornethez,tévesen vettem f2-be nem jó,10000ft
irtam emailt, köszi.
Van egy lámpám, ha érdekel.
Szia.
Van plexim ha érdekel 70-3179083.
A gyári fejidom darabok most még olcsók a Hondától,színben kb 8eft/db.
Udv Pali
sziasztok.
2007es 600as pc41 hornetre keresek plexit meg fejidomot...
keresztúri haver aszfaltmérgezést kapott 3hete,most akarjuk gatyába rázni a vasat...
haldoklik az aksi?
Nem jo ra.
Sziasztok. 2004-es hornetre felrakhato a kesobbi (2007 utani) hatso utaslatarto?! Vagy ha nem, melyik masik honda tipus lehet vele kompatibilis? (Cbr?)
Sziasztok, frissen vásárolt 2007es Hornetem (még a karbis verzió) olyat csinált hogy kb. 40 fokos vol a víz mikor pöccre indítva, kb. 50p méter után leállt, önindítózva sikeresen kifektettem az akksit. Egy óra töltés után egyből indult majd újabb 500 méter múlva megint leállt. Most vártam 5 percet, egyből indult, utána mentem kb. 150kmt, gond nélkül,azóta sem jött elő a hiba. Dugulás lehetett, vagy mi?
srácok,ha nagyon kint fog a kuplung akkor valószínű lamellás lesz ugye?
Mint a japán motorok 99%-nak jól jön a rövidebb.
Azért nem akkora erőgép hogy ne férne el egy kis áttétel rövidítés.
A gyári áttétellel is 2.ban is simán lehet vele egykerekezni
Attól függ mi a célod a változtatással.
Ha durván túlsúlyos vagy, vagy gyakran mész utassal meg csomagokkal városban, akkor van értelme rövidíteni a gyárihoz képest.
Országútra meg kisebb súlyhoz a hosszabb áttétel a praktikusabb.
Ha egykerekezni akarsz, akkor oda meg a létező legrövidebb áttételt kell felrakni.
Nehezebb lánckerék....hát ha te olyan ügyes lennél hogy megérzed a különbséget...akkor nem kérdeznél ilyeneket Meg amúgy is, milyen versenyen indulsz hogy ez számítson?
Ha meg versenyzel vele, akkor mindig a pályához választunk áttételt, és nem is feltétlenül a pálya átlagsebessége ami számít, hanem a motor jelleggörbéje, kigyorsításoknál illeszkedjen jobban a pilóta igényeihez. Nekem pl 4 féle áttételem van, és mindig hangulat függő hogy melyiket rakom fel.
sehogy, igy is szetforogja mar magat 130-nal. Mit nyersz vele komolyan? 3.7 mp gyorsulas helyett 3,65 lesz?
Bullshit, nem kell minden hulyeseget elhinni a boltosoknak...

Nekem volt hatul 45-os, amikor megvettem a hornetet. Aztan gyorsan lecsereltem gyarira es nagy kulonbseget nem ereztem. Ezert en biztos nem varialnek. Meg azert se, mert 11,5%-ot csal a km-ora.
Lánckereket mototos boltos mondta :)
Nekem is az a felállás hogy előre a gyárit és hátra nagyobbat.
Köszi!