Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mashol 30 napra kaptam idopontot majus elejen, hetvegen meg sokan nem dolgoznak. A motorradot valamikor 11 orakor hivtam fel, delutan 13-14 kornyeken mar kesz volt.
Szia!

Köszönöm a tippet, ott cseréltettem. Szerintem az ár kicsit az átlag felett van, de aznapra vállalták és jól megcsinálták. Közben pedig az üzletben nézegetni lehet az új álom motorokat. :)
Eddig nem nagyon cicergett. Használom kicsit, ha nem halkul vissza, akkor ártani nem árthat egy kis takarítás.
normalis hogy hozzaéer valamennyire mivel semmi nincs ami visszahuzna, es a tarcsa sem tokeletesen sik, valahol cicereg altalaban
Igen, arra.
Sima kek loctite-al lehet,de csak keveset.
Menetrögzítőre gondolt,
Szerintem ha írja a manual, akkor mehet rá. Az soha nem árt.
Gyárilag ragasztva van és a Service Manual is azt írja. De nem akarom ragasztani, ha nem muszáj
Nehogy! És össze ne ragasztózd!
Köszi! Nem szeretném a menetet megszakítani.
Az első M 10x1.25 43Nm a hátsó ha M 8x1.25 24Nm legalábbis az enyémnél. De az ilyen méretű csavaroknak jók ezek a meghúzási nyomatékok! Ragasztani nem kell.
A kerék ki/beszerelés után kicsit éri a fékbetét a tárcsát, lassú gurulásnál hallani (nem melegszik). Azt hiszem szétszedem, kitakarítom, ártani nem árthat. Mennyi a nyereg meghúzási nyomatéka ? Ragasztani szoktátok? .
Nehéz összehasonlítani, mert már nem emlékszem olyan élénken, hogy milyen volt a metz újan. Ez most gondolatra fordul és nagyon magabiztosnak érzem magam vele, tapad az első pillanattól.
A metzelerrel vagy ezzel fordul könnyebben a motor? Melyikkel agilisabb, mind a kettőnek elèg laposnak tűnik a profilja.
Nem csoda a kettes is nagyon jó. Következő ilyen lesz asszem.
a vége az lesz
Új gumi került a gépre. Nagyon jók az első benyomásim :-)
Motorrad M5 bevezető:
http://motorradszerviz.hu/
Sziasztok!

Tud valaki jó szívvel ajánlani Dél-Pesten vagy Dél-Budán (vagy legalább ezek közelében) egy műhelyt, ahol lecserélnek egy hátsó gumit (és ki is centrírozzák)?
(Akiket én is mertem, azok közül az egyik már nem foglalkozik motorgumival szereléssel, a másik leghamarabb aug. 20 után...)
Érdemleges információk hiányába, nem is lesz érdemleges válasz, csak ötletek.
A fórumos szerelés már csak ilyen műfaj

Szerintem célszerűbb lenne elvinni szakemberhez, mert a tapasztalat nem kiváltható.
Az akkor nem szinkron volt.
Az nem csak annyiból áll hogy azonos legyen a vákuum alapjáraton.

Az alapjárati rendszert úgy kell beállítani hogy ha a 4 henger nem lenne fizikailag összekötve a főtengellyel, hanem 4 független 1 hengeres motor lenne, akkor is egyforma legyen a fordulatszámuk, gázhúzásra a reakciójuk, mert ha az egyik henger késik, akkor az motorfék üzemben van, míg a többi húz.
Belátható hogy nem lesz tökéletes a motor járása és kezelhetősége.
dúsítottam a keveréket többet kap,szerintem ez segíthetett,szinkron volt igaz pilot csavart -hoz hozzá sem nyúltak
igen észrevettem én is hogy érdemleges válasz nagyon kevés van de próbálkozom hátha magamtól is rájövök :)javul a helyzet fokozatosan
ez megy rendesen,felejtsétek már el ezt a 3 henger dolgot,2 felett megy vígan
Irany a szepseges nyugat.