Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mielott ölre mentek a regebbi horneten ugy latom nincs kutyacsont, kozvetlen csatlakozik a lengokarhoz a rugostag.
Bajos az ultetes, hacsak nem a felso rogzitesi pontot tudod valtoztatni.
De lehet tevedek. Nemigen talaltam pontos útmutatót.
Másik dolog, tyzso, hogy az előfeszítés állítási lehetősége nem igazan magasság állítására szolgál, hanem a hátsó telódat állítod a motoros/-ok testsúlyához. Habár némi csökkenést el lehet vele érni, fennáll a veszély, hogy fel fog ütni a hátsó teleszkópod rosszabb úton, főleg két személlyel. Ezert szokták az előző linkben lévő kutyacsontot cserélni.
Tyzso,
Ha még aktuális, a lenti linken egy esetleges megoldás:
https://www.motostyling.hu/ter...
Bocs David,
De a modora ellenére Caboose- nak van igaza.
A rúgóelőfeszítés csökkentésével csökken a motor hátuljának a magassága. Valószínűleg
a "kutyacsont"-tal keverted, annál van úgy, hogy ha ültetni akarod, hosszabbat kell betenni.
Bocs igazad van, segítséget nem te kértél. A többit tartom...
Kitől kértem én segítséget te IQ betyár? Az emberiség biztonságának kedvéért, remélem kerülöd a műszaki területeken való ténykedést. Egyébként ha nem értesz valamihez, minek okoskodsz?
Egy találós kérdés a végére: Ha növeljük X-et (előfeszítjük a rugót) és S (a rugó hossza) változatlan marad, hiszen adott erőt, adott összenyomódás mellett produkál, akkor mi történik H-val? A helyes megfejtők között nyereményt sorsolok ki!
A hasraütés meg a bunkó módon kommunikálás az megy látom... Ne haragudj már, de segítséget kérsz, aztán így válaszolsz? Ha ennyire okos vagy teljesen felesleges ide írogatni, aztán meg hőzöngeni. Menj ki a garázsba aztán oldd meg magad. Nem kell itt másokat túráztatni...
Kapsz egy képet, aztán vagy megérted vagy nem, engem innentől nem izgat, hogy mást ne mondjak...
Mire alapozod ezt hatalmas baromságot? Akkor te amikor utassal mész, nem növeled a hátsó rugó előfeszítését, hogy megemeld a hátulját és több súlyt helyezz az első kerékre?
Gondolj bele, mondjuk 10 N/mm -es rugónak 100kg megtartásához (a motor súlyának fele) kell 100mm rugóút (10*100=1000). Ez azt jelenti, hogy ennyit fog összemenni a rugó, hogy megtartsa a motor súlyát. Ha előfeszíted 50mm-rel, akkor már a a továbbiakban csak 50mm-t kell összenyomódnia, hogy meglegyen az 1000N. Ez azt jelenti ,hogy ha előfeszíted, akkor kevesebb további rugóút szükséges a motor súlyának megtartásához, ergo a motor magasabban lesz.
A számok természetesen hasraütés szerűek.
"hátsó rugó előfeszítés minimumon de még az sem elég."

Mégegyszer mondom, hogy ettől csak magasabb lett a hátulja. Ha nem olvasod el a válaszokat nehéz segíteni
Benzinszűrő?
Tinnyén rendel Bubus a Darázsfészekben. Előzetes bejelentkezés alapján
Sziasztok!

Szerintetek mivel lehet a baj: 5-6 ezres fordulaton, kb 115-120 körül haladva minden előzmény nélkül kiszámíthatatlan hogy mikor de előfordul hogy leáll a motor. Ilyenkor behúzom a kuplungot és gurulva megállok. Utánna szivatóval újra tudom indítani..elöször mintha nem mind a 4 henger indulna be, de aztán elkapja a többi is és minden oké, újra tudok menni. Ezt eljátszotta 140 -nél is , tehát kb 6 vagy e feletti fordulaton jön elő. Én gyújtással , vagy bármi gyujtással összefüggő hibára gondolok. A karburátor tisztítva volt , elvileg be is szinkronizálták (ezt az előző zulj is mondta, meg én is megnézettem, hátha az a baj)- azzal nem javult a helyzet, 4 új gyertya is van benne, de továbbra is előjön ez a hiba, pedig már 100-as benyával megyek és karburátor tisztító folyadékot is adagolok pluszba a benyába. Az előző tulaj cserélt rajta gyújtáselosztót, lehet hogy nincs jól beállítva valami. Ha van más tipp az tis várom. a XVI kerület környékén ha tudtok egy jó, korrekt, nem lehúzós szerelőt, aki ért is hozzá, annak az elérhetőségét is várom.

Köszi!
Én az ülés párnázásából szednék ki valamennyit, az még talán nem olyan bonyolult és egy-két centit segíthet. Mást nem nagyon tudsz csinálni, csak komolyabb átalakítással.
Te meg tanulj meg szöveget értelmezni... Nem a válaszok sebességét kritizálta, hanem az Ő üzenetei lassan jelennek meg, mert még új tag. (a "tud lenni"-t pedig magyarul lehet-nek mondjuk, SZÍVESEN!)
Azt hittem segítséget kérsz? Ehelyett türelmetlenkedsz!??? Nem mindenki a neten tölti az életét!!
Hátsó rugóstag alsó traktusa leszerelhető és ha gyártasz (vagy rendelsz) rövidebbet akkor alacsonyabb tud lenni a hátulja.
SZÍVESEN !!!
Szia!

Köszönöm a felajánlást! Úgy látom te is pesti vagy, lehetne hogy valamikor összefussunk a részleteket megbeszélni?
(nyilván megyek én ha megbeszéljük mikor hova)

Előre is köszi!
Egy HFA 1602-es légszűrőm eladó ha valakit érdekel.
Köszi a válaszokat, de mivel egyetlen bejegyzésemre 2 napot kell várni mire kikerül ...
Igen, páromnak szeretnénk átalakítani. Most akar vizsgázni, de mondta az oktató h az ő Banditja igaz le van ültetve viszont arról nem ér le a lába rendesen, így nem túl biztonságos tanulni vele.
Az első telóvillákat már felemeltem a villahidakba amennyire lehetett, hátsó rugó előfeszítés minimumon de még az sem elég.
A balmenetes csavarfejen , és az anyám is van egy beszúrás
Miért gondolod, hogy az olajleeresztő csavar balmenetes??!!
Ettől csak magasabb lett, de egyébként sem ajánlott ezt a lehetőséget magasságállításra használni.
Ez a párod motorja?
Ő lesz a pilóta?
Nekem legutoljára jobbos volt. :-) De ha ilyen kérdéseid vannak, inkább vidd szakemberhez!!! Saját érdekedben.
Sziasztok!
2003-as CB 600 Hornetemet (PC36) szeretném "ültetni". A központi rugóstag előfeszítését minimumra állítottam de párom 60 kilója alatt ez nem sokat jelent.
Van valakinek esetleg valami ötlete, javaslata?
Előre is köszi a válaszokat!