Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bubus nekem mindig rátöltötte a 4L olajat, de természetesen ellenőrizd a nívót, mielőtt megtennéd. Az a biztos.
Honda kereskedésben ~100Ft. Én is most vettem egy újat, mert nem tudom milyen állapotban van a mostani.
nekem egyszer folyt, azota bekenem szilikonzsirral azota nem folyt.
Na erre már tudok árat mondani. Bár nincs jelenleg a Bárdiban, de a legutolsó kedvezményes ára 47.510 Forint volt.
Ha vastagabb lesz 0.5mm-nél akkor előtte hevítsd fel és hűtsd le így kilágyul jobban fog terülni.
gondoltam, hogy nem horribilis összeg, csak a fajtája érdekelt... Na mindegy, ha nagyon ganyé lesz, dobok fel helyette egy réz alátétet. Geri123, köszi a linket.
Azt a k@ ,fáj a hasam a röhögéstől
De amúgy erre tényleg érdemes odafigyelni

Mellesleg olaj leeresztő tömitést még 1x nem cseréltem, ha nem deformálodot meg nem sérült ,akkor minek
Mondjuk filléres cucc
Az ilyen kérdésekre mind itt a válasz: (Service Manual)
http://indabox.hu/qt97W1
Én mindig innen lesek ha épp nem tudok valamit. Nagyon hasznos ilyen helyzetekben, ha megvan.
Ami épp most neked kell az a 82. oldaltól található meg benne. Az olajcsere menete, a leeresztő csavar meghúzási nyomatéka, stb.
Légy kicsit földhözragadtabb,használd a nívót ne méricskélj.
Mindig marad benne némi olaj.
köszi Levi :D viszont most agyalok, a leeresztő csavarhoz nem vettem új tömítést milyen van alatta? nem biztos, hogy visszaraknám a régit.... gondolom bárdi és unix kilőve... Pontosan kiméritek a 3,8 littyó olajat? van aki azt mondja, nem kell, mehet bele a 3,9-4 liter is....
Tekerd vissza az olajszurot es a leereszto csavart mielott feltoltod olajjal
ez sem rossz...

https://www.amazon.de/Tagfahrl...

kicsig drágább..
Szuper, koszonom. Van valami, amire kulonoskepp figyelnem kell?! Vagy alkalmazzam a sima olajcseres muveletet?! :)
Igen, simán. Ahogy Vidom írja, 10-15 perc alatt felmelegszik üzemi hőmérséklet felé.
szerintem igen. 15 perc járatás után már a hűtőventilátor is beindul és az oldal dekni is elég meleg.
Sracok, alapjaraton, egy helyben be tud annyira melegedni a vas (felhigulni az olaj), hogy utana normalisan le tudjam cserelni?!
Bárdinál nincs ilyen cikkszám. Ha a webshopból kikeresed, ott megtalálod a nálunk használatos cikkszámát.
H13090611
Ha tudsz mondani egy bárdis cikkszámot, akkor megnézem, hátha tudok rá kedvezményt.
2 lampa, 2 izzo, 1 db relay, 1 komplett kabelszett.

A normal alkatreszes kedvezmenyt nem adjak erre oda, mert kisebb az arres ezeken. Kb 20as lesz.
A horneten nem nagyon van hova rakni ilyen dolgokat, tényleg butan nez ki igy asszimetrikusan.

A hella micro de, mindenhol úgy írja hogy ~23000/szett, na most abban 1lámpa, relé, kábelek, izzo vannak vagy 2lámpa 2izzo 2 kábel?

23000ert nem rossz, plane ha lenne unixban vagy bardiban feláron
Amugy eloben szebben nez ki. De miutan a funkcio az elso, leszarom, hogy mennyire menon nez ki.

A lampa ala akartam vizszintesen feltenni, de belevert volna a sarhanyoba fekezeskor. Igy mas nem maradt sajnos. Ha lenne meg egy, akkor meglenne a szimmetria.
A LED szurofenyt es szort fenyt ado LEDes tartalmaz. Baromsagot irtam, hogy hatra vilagit.
A tompitott kapott egy xenont, ami 5000K Opt7 Bullet tipusu. Pengen vilagit, meg talan jobb is a vetitett kepe. Este tobbszor mentem vele es eddig jonak tunik. Villogni nem szoktak.

Aztan vettem 1 db 40Wos LEDes lampat, amiben van asszem 8 LED. Van kozte, ami elore vilagit es van, ami hatulra. Ez a huto oldalan van. Lehet, hogy a masik oldalara is veszek majd egyet.

Szerdan voltam muszakin a motorral amugy. Siman jo volt a xenon, a kiegeszito lampat viszont leragasztottak egy vastag fekete szalaggal, mert az allitolag nem okes a fenykepeken. Erdekes...
ugy emlekszem hogy kivul kell 40-nek lennie de nem eskuszom ra. Meg kellene merned egy tolomerovel.