Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a segítséget megpróbáljuk ahogy javasoltad! :)
Nem lesz vele gond, bírja.
SZia!

Menetszelet is bírja, nem fogja leszakítani ha erre gondolsz, légáramlásban okozhat változást. Barátnődet is bírni fogja, ne aggódj, nem véletlenül csinálnak ezeknek a dobozoknak háttámlát is, hogy az utas neki tudjon dőlni. Erre (is) van kitalálva.

Nekem egy probléma volt: a konzolba víz került, és valszeg elgyengült emiatt, és eltört (utas nélkül voltam), de a javított verzió is bírta az asszonyt, nem lett baja utána egyiknek sem.
Sziasztok. Szeretnék a motorra (2003) hátsó doboztartó konzolt és rá dobozt venni. Az lenne a kérdésem hogy ezek a dobozok és konzolok mennyire bírják a menetszélt, és ha menet közben a barátnőm neki akar dőlni és úgy utazni azt kibírják? Givi V46 dobozra gondolok.
tompa csabarhuzoval kicsit feszicsd fel a gumi veget es spriccelj be egy szosszenetnyi wd 40-et de csak kicsit. Korbefolyik es lejon. Visszarakasnal a szilikonzsir segit. Mielott visszarakod ellenorizd a gumikat nincs e valamelyik kirepedve koranal fogva vagy a feszegetestol mert sok bosszusagot tud okozni utolag.
Nagyon nehéz lehúzni egy gyári karbisort ha nem mozgatták meg előtte.Mindkét végén lazítsd meg a szívócsöveket.A karbi és a hengerfej felől is.Valkamelyik enged,és azt vettem észre hogy hátrafelé buktatva könnyebb mint felfelé lehúzni.
Igaz az egy 20 éves F3-as cbr,de blokk-karbi ugyanaz.
Meglazítottuk a karburátor sor bilincseit, de nam akart lejönni és inkább nem erőltettük nehogy valamit letörjünk!
Jah és kell egy ba@ hosszú csavarhúzó.Kereszthornyos.
4 csavar a karbit levenni....a csonkokról........és rengeteg izomerő.Majdnem elemeltem a motort mire lejött.
Vissza némi szilikonzsír segített,utána már a leszedés is könnyebb.
Na most van a 4 vagy 2 karbi és azok között van egy tengely ami összeköti öket az mozgatja a pillangó szelepek a karbiban!
https://www.google.hu/search?q=karburátor+sor&client=tablet-android-lenovo&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjBq-TF9_jSAhUjD5oKHTPgDWMQ_AUIBygB&biw=1280&bih=800#tbm=isch&q=honda+karbur%C3%A1tor+sor&*&imgrc=Su61t8U5w_v4mM:
Sikerült vennem bowdent hozzá, komplett! :) Csak az a nagy problémám hogy az istenért sem tudtuk be akasztani a helyére! A karburátor sor alatt van! Ahhoz meg nem igazán szeretnénk hozzá nyúlni! Biztos mi vagyunk a bénák hozzá de nem sikerül! Hely meg nem nagyon van a pillangószelepnél! :(
Sziasztok!
Aki cserélt már Pc41-es horneten csak valamilyen kipufogó végdobot az leírná tapasztalatait, mit vett észre a cserét követően?
Jó lenne egy kicsit hangosabb és morcosabb hang, de olvastam pár negatívumot végdob cserét illetően így lehet nem érné meg.
Gázreakció tényleg rosszabb lesz alacsonyabb fordulaton? Fogyasztás emelkedik valamennyivel?
Hétvégén nem sok ilyen üzlet van nyitva és azért írtam hogy ha még motorozni akar menni. Ideiglenes megoldásnak még nem tud cserélni!
egy utangyartott bowden kb 3000 ft nem kell rajta semmit forrasztani
Az új bowdent végére! Ha csak nem vesz gyárit!
mit kell forrasztani?
Helló! Levegő szürő házat nem kellet volna leszedni, de amúgy kövesd végig a leszakadt bowdent a karbi felé és megtalálod a másik végét ami a 4 karbi között csatlakozik egy tengelyre ami a pillangó szelepeket mozgatja! Ha tudsz forrasztani akkor könnyen kitudod cserélni és mehetsz tovább motorozni!
4 év alatt nekem is csak 10000 km pörgött bele a motorba. Nincs azzal gond. Most is egész héten arra készültem hogy megyek egyet, mégsem jött össze ...

Ha jól gondolom Rafti, a gépet Pakson szervizelték ...
Sziasztok! 2003-as évjáratú Honda CB 600 F Hornetem van. Tegnap elszakadt a gáz bowdenem , és ötletem sincs hogy hogyan tudnám ki cserélni! A tankot leszedtem már, meg a légszűrő házat is , de akárhogy nézem sehogy sem jövök rá hogy mit kellene csinálni! :( Segíségetek szeretném kérni!
Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy elszakadt a gáz bowdenem , és ki szeretném cserélni, de sehogy sem jövök rá hogy hogyan kellene!! :( Motorom CB 600 F Hornet 2003-as évjárat. Segítségeteket előre is köszönöm!!
Vevő lennék egy 2004 600ccm-re való farokidomra. Fekete szín előnyben, de a lényeg, hogy jó állapotú legyen.
Most készülök még venni egy Puig mini plexit is fekete színben, de ha van valakinek ilyenje, és megszabadulna tőle, akkor azt is átvenném. (10006599 a száma, mivel PC36-ra kell)

https://www.louis.eu/artikel/p...
srácok ha valakit érdekel van egy Hornet 600 váltóm eladó 2002,jó állapot,cbr f2 szerettem volna betenni de a szimering résznél hosszabb így eladásra kerül,motorkód PC25E
Nekem az elso link a szimpatikus. De elvileg tobb fele is jo lehet. Bar en olyat vennek mindig, amilyen a gyari volt.
cbarna, akkor az altalam linkelt rugok kozul mindegy melyiket rendeltem volna?! Az MER-D01-er rendeltem meg.…
A 2003 elottiben piros a rugo. 2003tol feher. Ahogyan mondjak, van meretben egy kis elteres, de korrigalhato szerintem.

A feher kemenyebb csillapitasu es a rugo is erosebb. A piros 7esen olyan erzesre, mint a feher 4es allason kb.

Az elso villa is mas 2003tol. Kemenyebb valamivel a rugo, illetve atdolgozott a csillapitas is. Ezert 2003tol 15W olajat ajanlanak a sportrugokhoz, kb 130mmes legressel. A 2003 elottiekhez 10W olajat irnak a sportrugokhoz is, mert az mas picit belulrol.

Amugy sokban kulonbozik a ket motor. Mas a fek bekotese is, a lampa is, a gyujtasa is, a hutoje is, stb.