Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az itteni okoskodásokat ne vedd magadra
Mindenki addig és úgy használja a gumikat ,amig biztonságosnak érzi...
Régi abroncsaimba még mehetett volna km, de a csúszkálásból elegem volt!
Én cirka kb 11e km-t mentem el a Bt023-al.
A mostani pp 2ct-ben 6e km lehet, de még mindig nagyon jól tapad (persze a tudásomhoz képest) és még van minta bőven.
Holnap lehet meg is mérem, h mennyit kopott
Ha már meleg a motor, 8000 alatt ritkán váltom el. Szeretem, ahogy gyorsul. Ő 200 kg, én 70. Szépen megy alattam.
Nos, a gumitesz.com on is van aki elment ennyit a road2 vel. Lehet,h Ő is csak tolta. Nemtom. Én győrből hetente gorultam a balcsira, cseszneken át. Vagy csak vacsizni zircre, eplénybe egy velős szenyára meló után. Ebben a szezonban rendesen bejártam nyugat magyarországot. Így sikerült. Szeretek csak úgy menni, időm, pénzem van rá. Igazából nem érdekel, h mennyit bír egy gumi, tapadjon, szolgáljon becsülettel. Csak mint érdekességet írtam le. Ha visszanéztek itt a fórumon, télen kérdeztem, h milyet vegyek a hornetre. Igazából érdemleges választ nem kaptam. Ezért tesztek alapján döntöttem, az igényeimet i beleértve. Így sikerült.
Olaszország egészen más kategória
Van a kaunertal-timmelsjoh közt egy átjáró,már nem emlékszem mi,később nem telefonról kikeresem.
Meg az olasz részén szinte mind nem az a kifejezett biliárd asztal.De amúgy tuti ott csapatni,és amint kész a bejaratas fogok is,de nem hasraeses szint.
Amúgy én is, de lehet hogy csak a wp simítja ki az utat
Én eddig csak tuti zergebaszókat találtam
Idén voltam a 21-en, 24-en. Kis forgalom mellett. Teljesen átlagos utak. Nem különösebben érdes.
Pedig majdnem mindenhol jártam már ahol érdemes, de nekem nem tűnt fel. Szerintem kimondottan csúszós , szar utak is vannak Ausztriában szép számban...Olyan nagyon tapadós, nagyon érdesre meg nem emlékszem nagyon. Németországban tudok ilyet párat.
Mondjuk volt egy olyan tuti félsávos tökéletes erdei a glocner-maltatal közt hogy ha nem lett volna teljesen benőve fákkal mind a tíz ujjam megnyaltam volna.Bár mindenhogy max 50-el menős volt mert olyan beláthatatlanul kanyargós volt.
Ti kötekedők !
Valahogy mindig találunk töredezett rázós félsávos zergebaszta szart ausztriában.
Azért nem mindegyik... De Türnitz, Mariazell környékén meglehetősen sok van belőle. Napsütésben látszik is, hogy csillog. Vannak ilyen legendák, hogy üveggel dúsítják
Mondjuk szinte mindegyik út ? Vagy én nem tudom te itthon hol motoroztál, vagy nem érzed a különbséget
Hol vannak azok a smirglis utak? Csak hogy én is tudjam...
Nem tudom. Én motorozok Németországban is és Olaszban, Szlovéniában, Svájcban, még Magyarországon is. Mindenhol vannak szar csúszós, meg egész jól tapadó utak is...
Az osztrák aszfalt olyan, mint a smirgli. Egyszer 3 nap alatt kukáztam egy gumit(esőben!!!), ami normál körülmények között legalább 3-4ezer Km-t el kellett volna menjen. Majdnem meg is vágott a rendőr.
Te Ausztriában motorozol, azt is figyeni kell :) nálatok jobban kopik a gumi, van normális aszfaltotok, itt meg csak a szar csúszós nem tapadós. Biztos ez is közrejátszik.
Az a baj, hogy hihető :-) Én mindig azt hittem, hogy nálam meggondoltabb, halvérű motoros nem sok van. Képes vagyok egy teljes szezont végigmotorozni úgy hogy talán egyszer elérem a 150-et, büntetést nem kapok, a motor többnyire alacsony fordulaton dolgozik, nem sietek. Mégsem bírnak a gumik 10.000-nél többet. Hogy kell ennek a duplájához menni???
Viccet félretéve, használom rendesen. Igaz van kb 10mm majrécsík, de nem úr aki nem pazal.
Az úgy van, h veszek eg tálca drehert. Áthívom a szomszédokat, és felváltva toljuk. Kizárólag csak a füvön. Na jó, ha dönteni kell, akkor egy kis beton, mert látványosan jobb a tapadás. A gyerekek berregnek 1000-el.
Meg nem fékez, nem kanyarodik :-)
Dehogy. Tök jó, ha egy gumi tartós, egyenletesen kopik és kopottan is tapad. De ezek a számok Sci-fi kategória, mint a TDI-s fogyasztások :-)
Én örülök neki, ha 10.000-et elmegy nálam egy gumi, pedig istenemre, én fostorgok mindig.
Tologatjátok, vagy mentek is vele ? :-)