Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, mert a víz a hülye ha a kacsa nem tud úszni
És az biztos a Honda hibája?
En azalatt az ido alatt a 2.blokkot raktam a hondaba.
Ha négy év alatt van meg a 20ezer km az sem gond gyári szíjjal csak a feszességet kell ellenőrizni.
Elég 2 évente.
Szerintem a szijakat sem.
De azt nem kell évente cserélni
Én nem motorozok csak nézegetem.
Biztos?Ennyi egy vezermulanc feszito is.
Nekünk meg megmarad az a 30 és el lehet motorozni...
Sziasztok! Injektoros hornetten lehet e alapjaratot állítani? 1500 túl nagy. A regin a karbisor közepén tudtam állítani. Ezen nem látok semmi lehetőséget.
Csigalom nyugavér Öreg Sámán barátom!
Csak már hallhatnám, ahogy menetre készen dorombol! De még várni kell legalább 3 hetet!
Én ezért nem bánom, hogy szíjas a motorom, könnyen hozzáférni, ellenőrizni pikk-pakk lecserélhető és 30 ropi párban a kettő szíj ami nem egy eget rengető összeg ha azt vesszük egy doboz cigi ára 1200-péz ugye.
Ha a regi F3 blokkos karbis akkor szarni ra,tegyel egy sportdobot es nem hallod hogy zorog a kuplung. Szetesni nrm fog.
A Hondák precíz szerkezetek, nem véletlenül hallatszik ki belőlük a legkisebb kuplungzörej is, olyan ami egy másik gyártónál is ugyanúgy megvan, de egyéb más zajok miatt fel sem tűnik. Amíg nem hallasz szokatlan zörejeket addig nincs min aggódnod, legfeljebb szánd rá magad a szelepek ellenőrzésre. Hozzáértőhöz vidd, ő látni fogja a lánc állapotát illetve a feszítő állása is árulkodó lehet. A futásteljesítmény nem minden, nagyon nagy különbségek tudnak lenni az üzemeltetési körülmények és a karbantartási szokásoktól függően.
A szelepfedelet levéve, jelre tekerve derül ki hogy mennyire van megnyúlva a lánc, illetve ha a feszítőt fixálva kiveszed, látod mennyire van kint.
Horneten és ezen a blokkon a feszítő szart be sokaknak.
Sziasztok,

van egy Honda hornetem. Van benne olyan 87e km, de még nem volt benne verérműlánc cserélve. Az lenne a kérédésem, hogy szokták azt cserélni? Van valami előjele annak ha kell?
Jelenleg semmi gond nincs a motorral, az olajat nem eszi, nem zajos, könnyen indul. Igazából karaban van tarva, csak ez az egy dolog kérdőjeles számomra, mert már hallottam hondában vezérműlánc szakadásról, aztán nem szerenék én is olyan sorsra jutni.

Köszönöm a válszokat!
Hát sajnos az ezresről a párom hallani sem akar. Pedig szerelmes vagyok a motorba. Viszont tudja milyen vagyok és hogy hogy motorozom. Egyenlőre ez a motor van. Az hogy mi lesz vele egyenlőre képlékeny. Mert beszéltem a terveimről haverommal aki faragott már át motort és valami hasonlót mondott mint te hogy az egység nem lesz az igazi és lehet hogy annyira megbomlik hogy nem fog megfelelően működni a rendszer. Úgy hogy más lesz a csapás irány ésszerűbb módosítások lesznek. Ami a vezetési élményen jó irányba változtat. És nem drasztikusan csak pont annyit hogy a térdem az útra támaszkodjon kanyarban. Meg van mit kell tenni most már csak a jó idő kell .
Dehogynem egyszerűbb... l
Picit átfogalmazom.Nem macerás csak nem ésszerű.
A motor komplett egész.
Kicseréled a teleszkópot,lengőkart de a váz marad ugyanaz.
Felborítod az egész egységét.
A másik része hogy ráköltesz x 100e forintot és még mindig csak egy 2000-akárhányas hornet lesz.
Nem ésszerűbb azt a pénzt megtartva venni wegy 2008-10-13 környékit?
Vagy egy CB1000R-t ami egykarú villa,fordított teló alapból.És nem az a sima zártszelvény vázas konstrukció.
Az új vizsgarendszer is buktató tud lenni ha szőröznek.
Ja hogy macerás? Hát nem egyszerű, de a motor építés az sosem volt egyszerű. Ha az lenne bárki megcsinálhatná.
Macera meg rengeteg idő. Én bele voltam buzulva a cb900f lengőkarjába és ki is cseréltem az enyémen. Minden cserés volt. Tengely, csapágyak, féktárcsa, fékcső, rúgóstag, lánc, stb.
Szép lett, de nem csinálnám meg még 1x.
Természetesen semmi bajom a jelenlegi futóművel. Pályán lenne baja, de utcán teljesen elég. Csak az esztétika ami miatt hozzá nyúlok, hogy még közelebb legyen a fighter stílushoz. Ezért fogom a kerekeket is felpolírozni. -