Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem meg vár Zara, bár már elég késő van de azt a bánatos pofát ha látnád... szóval mese nincs menni kell, még ha csak egy kisebb körre is aztán meg szunya, mert mindjárt reggel
Jó éjt!
Szép estét Laci ! Éppen most értem vissza . Zalaegerszegen voltam , vittem cseresznyét az aprónépnek, a legkisebb magostól ette annyira ízlett neki, de a mag kiköpését sikerült megtanítani. Más: Semmi fenyegetőt nem mondtam. Csak az egyoldalú örökös sajnáltatást utálom. A Manszfeld Péterrel megvárták amíg 18 éves lett, és akkor akasztották fel, majd koporsó nélkül hasra egy gödörbe lökték dróttal összekötözve, az örökös síránkozók bolsevista fajtársai. De le vannak szrva.
Azt hiszem kikeltek a cincérek a farakásban, eddig hatalmas acélkék bogarak szoktak itt szállni és ma már nem láttam őket. Még azt kell kiderítenem milyen csalit rakjak ki a nyesteknek a csapdába. A lényeg, hogy a motor megy mint a Doxa!
Már miért lenne spam, ez egy motoros oldal, bár ez nem mindig egyértelmű
Ausztriába autóval mentünk néhány éve, akkor műholdas térképen keresgéltem olyan helyeket amiket érdemesnek láttam, a picasa képei segítettek ebben amik a térképhez vannak illesztve. Rengeteg a mezőgazdasági út, ami szuper minőségű aszfalt csík, igaz kicsit keskenyebb mint a főutak és felezővonal sincs festve, de ettől még autóval is könnyen járható volt. Ezeken a forgalom nulla, de olyan szép tájakon vitt hogy valami eszméletlen. Ha most motorral terveznék ugyanígy keresnék koordinátákat és az alapján választanék ott útvonalat.
Ha sikerülne még ebben a hónapban mi is kimennénk Erdélybe, csak sajnos most a munkahelyemen hirtelen három fővel lettünk kevesebben, a meló meg ugyanannyi.
A motorszereléssel kapcsolatban nincs ötletem, tényleg jobb megbízható szerelőhöz vinni, írhatnánk itt oldalakat de a találgatásoknak semmi értelme. Itthon más a helyzet, ha 2 napig keresem akkor is megtalálom előbb vagy utóbb a hibát, de így monitoron keresztül sámánt játszani nem sok értelmét látom.

A robogóversenyről már olvastam, volna hozzá kedvem de a kis Yamahát nem szívesen tenném fel rá, nektek viszont szurkolni fogok!

Kerestem néhány fotót arról a bizonyos ausztriai útról, ezeken látszik a kis aszfaltutak minősége és az út menti panoráma. Azóta is emlegetem hogy de jó volna oda motorral visszamenni, de az sajnos ezidáig elmaradt.
Ez a "majd nyáron beszélgetünk!" egy kicsit fenyegetően hangzott de ettől függetlenül én mégis szívesen beszélgetek veled, akár erről a témáról is és akkor majd pontosan megérted a mondanivalómat, ami arról szól, hogy az életellenes dolgok egyszerűen nem férnek bele az értékrendembe. Ha állatokat fogadunk be és arra neveljük a gyerekeinket hogy a bogarakat se tapossák szét, akkor az emberi sorsok mellett se mehetünk el közönyösen. Persze nem akarom játszani a hülyét, hiszen azt az oldalát is értem ami a te álláspontod, tudom hogy voltak ennek a dolognak haszonlesői is, viszont milliós nagyságrendben voltak azok az egyszerű emberek akik az életükkel fizettek azokban az időkben, őket már semmi nem kárpótolja csak az emlékük maradt. Mindkét dolog része a történelemnek és egyformán szégyenteljes, de nem szabad a kettőt összemosni szerintem.
ja, bocs hogy telespammelem itt a fórumot 1 hónap hallgatás után :)
De leszek majd céges csapattal a LeVisonta 24 órás robogóversenyen, ha esetleg valaki arra jár, szóljon nekem :)
Nem fogok vezetni (nem is tudnék egy 50es robogót) de ott fogok héderezni, esetleg szerelgetni. A lényeg hogy ott leszek júli 23-24én, és lehet szurkolni nekünk :)
nagy élmény lehetett, és jó hogy tudtatok motorozni!

Zakopanét én is terveztem még tavaly, de aztán ezek sose jönnek össze. Szabad hétvége alig van már nyárra, ami mondjuk egy részről jó, más részről meg nem tudok menni motorozni :)
Most úgy tűnik, hogy két hét múlva megejtjük a céges motorostúrát Villányba, majd onnan Horvátországba egy kicsit. Azt amit május elsejére terveztünk, de az idő elrontotta az egészet, aztán végülis nem mentünk. Sajnos a létszám majdnem megfeleződött, 19en mentünk volna, most egyelőre 9-10en vagyunk.
Tervezek asszonnyal egy Őrségi túrát nyár közepe, vége felé, ami nem is annyira túra, inkább odamotorozunk, megnézzük a környéket, pihenünk, átugrunk Szlovéniába, meg Ausztriába egy kicsit. Ha esetleg tudtok arrafelé érdekes dolgokat, akár gyalogtúrának akár motorosnak, akkor szívesen fogadnám az ötleteket.
Terveztem még észak-Erdélybe is menni, esetleg elugrani Torockóra megint, az nagyon tetszett 2 éve.

Kollégával még Glossglocknerről is beszéltünk, de annyi minden van fejben, idő meg pénz persze a felére sincs :)

Örülök ha ezekből 2, de legalább egy összejön. Persze minden elhatározás és szervezés kérdése, úgyhogy lényegében tőlem függ. Csak asszony meg fél a motorozástól (mármint ha ő vezet), idén nem is nagyon vezetett még, így erőltetni meg nem nagyon lehet. Szóval ezért is király hogy vettünk neki motort, nem is használja, és nem is meri :D Mondom, hogy csak gyakorlás kérdése és élvezni fogja nagyon, csak elkezdeni nehéz.
Rendben van, hogy szétszedted többször, csak tudtad mit kell nézni rajta? De szerintem is vidd el a Tascnerhez mert Ő tudja és utána lehet menni vele! Dolgozó emberként nincs annyi időd , hogy úgy rendbe tedd , mintha hozzáértő azzal foglalkozó tenné! Én tudom mert nem semmi időt áldoztam a motoromra sokszor reggel 7 től este 11ig. A szakirodalom tanulmányozásáról nem is beszélve!
Egerszalóki Saliris hotel? :)
jövőre valszeg el is adnánk, csak tudod az ember nem akar egy szart rásózni másra, másrészt meg csak a hülye venné meg így. Biztos akadna valaki, de talán nem nagy a baj, csak át kell nézni.
nem szórakozom ezzel én már tovább. Idén 4x szedtem szét a karbit, állítottam rajta valamit, pucoltam, tömítést cseréltem. a faxom tele van már vele. Szerintem majd ha lesz rá érkezésem elviszem a Taschnerhez, az legalább megcsinálja ahogy kell, kicseréli a begyógyult csavarokat. Nem fogok szopni vele tovább, rájöttem hogy erre mostanában nincs időm :)
üdv! igen lehet a szivató nem tud visszamenni azért ilyen rossz, vagy a bovden feszes nagyon. A 9 literes fogyasztás tényleg nagyon dúrva, a 170-es max tempó annyira nagyon nem. 190-ig el lehet vele menni hosszú egyenesen, de kell neki idő, nomeg ennél felejbb már nem nagyon megy.
Enyém is evett régebben 7,5-8at ha nagyon húzza neki pl autópályán az ember 2 személlyel, de ez már nagyon a teteje. Én városban használom rövidebb utakra, de dinamikusan, így általában 6,5 szokott lenni az átlag. Ha 80-110 között túrázom akkor 5 körül.
Ha tudsz szerezz hozzá egy karburátorsort bontott motorról mert lehet ott van a gond belsőleg. Azt rendbe kell tenni, ha a szelepek rendben vannak és felrakni rá! És utána lehet menni!
az, hogy szar :D
ugrál az alapjárat, valszeg falsol még mindig, teszttel nem találtam semmit, mivel nem tud beállni rendesen az alapjárat. Bele vannak gyógyulva csavarok, de egyébként se ártana elejétől végéig átnézni, mert nem bízom benne! :)
Mi a baj a Suzukival Balázs?
Az az a dolog amit a szívatókar lehúzásakor felemel a tolattyú. Az egész rendszert át kell nézni.
Üdvözöllek az öreg Hondák-at kedvelő-használók társaságában! A CBX, és úgy tudom a CB karburátor is elronthatatlan. Azért, mert a benzinszint és a fogyasztást meghatározó része tehát a tűszelep és a sibertű is fix, nem állítható. A 8 liter fogyasztás qrva sok. Az én CBX -emmel max 5,5 litert tudok elcsipegettetni . Viszont mivel sokat dolgoztam rajta, hogy jó legyen ezért nem is nagyon pörgetem 6000 fordulat fölé. Ez a gép 100km/h-nál 4250-et forog , és én max 6000-ig szoktam pörgetni azt is csak előzésnél a lég-olaj hűtés miatt. Az viszont lehet, hogy nem gyári a tűszelep. Rendbe kell rakni , kicserélni gyárira, és utána nem lesz vele gond.
persze, felnézek azért én néhanéha, csak az utóbbi egy hónapba nem motoroztam, ma hoztam el végre legalább az enyémet, aszzonyé kiidegel már, kezd telelenni vele a tököm. Szóval vagyok én itt, majd próbálok sűrűbben hozzászólni is a témákban. Mostanára szerencsére kicsit lecsengett a meló, visszaolvasok holnap mindent :)
Na megfogtál. Én szerelésben nem vagyok nagy profi, őszintén szólva erről az alkatrészről amit írtál, azt sem tudtam, hogy létezik.
Ha magasabb benzinszintet eredményez...
Dúsító dugattyúk zárnak rendesen?
Igen, egyformán dúsak, ugyan az a gond valószínűleg minden karbinál. Valaki, valamikor valamit "tuningolhatott", mi meg nyomozunk, hogy mi lehet a gond.
Szerelőm szerint nem gyári a tűszelep és ettől van a gond. Szerintetek? Kompresszió tökéletes, légszűrő szintén, fúvókák gyári méreten.
Minden henger többet kap?
Az olajhőmérőnek hány fokon kellene állnia? Normál tempónál 60-at mutat, a legnagyobb nyúzásnál 90-et. Érzésre melegebb a blokk, mintha kevesebbet mutatna az óra. Mennyi a normális hőmérséklettartomány?
Sziasztok! Sajnos lassan két hónap alatt, mióta CB 750 tulaj lettem, többet áll a szerelő udvarán a motor, mint a sajátomban. Szívunk a karbival, nem sikerült még rájönni, mitől túl dús a keverék. A szervíz manuál segítségével végre minden gyári értéken van (remélem). Addig sikerült eljutnunk, hogy végre rángatás mentesen felpörög 9000-ig. Nyugtassatok meg, ugye nem normális állapot, ha 170 a vége és 9-et eszik normál tempónál? Egyébként a stabilitását, egyenesfutását, kényelmét nagyon szeretem, csak nem bánnám, ha végre úgy viselkedne a blokk, ahogy kell.