Az idomokat 3 csavar fogja, 2 gumi bak és egy fülecske meg egy pont.
- leveszed az idomon felül a két csavart.
- ha elolről szemben állsz a motorral, akkor az idom belsején (a háromszög csúcsában ami előlre áll, van egy kis csavar). Ezeket ki csavarod.
- az idom hátsó és alsó részén két gumi bakban ül (ezeket óvatosan magad felé húzod) be kell nyúlni mögé
- elöl a a lámpaburokolat alatt, ami hátrafelé nyúlik van egy alá csúsztathatós rész. Elöl a csúcsót óvatosan magad felé húzod (kb 2 mm magas gombostű fej szerű pont fogja és utána a motor síkjában óvatosan előre húzod az idomot
- indeksz csatit lekötöd
- üléseket leveszed (hátsót kulcs, elsőt két csavar tartja hátrafelé)
- tankot hátul fogja egy tengely, ezt kiveszed)
tankot egy kicsit hátrafelé húzod, majd előlről alál teszel egy műanyag kannát (ha le akarod venni, akkor az üzemanyag szintjelző csatlakozóját, meg a gumi csöveket kell levenni
Fontos: a gyári kulcs tengely rögzítése hajlamos megadni magát. Volt már akinek bele esett a stift a hengerbe, erre figyelj.
Szia. Néztem, találtam, nem drága. Egy bibi van velük: állítólag nagyon gagyik, beáznak, zárlatosak lesznek.
De szerintem ettől függetlenül rendelek egy szettet, hátha fel lehet tuningolni kicsit.
Sziasztok.Hátha valakit érdekel.Van egy új dunlop arrowmax streetsmart szettem.Sajnos baleseteztem,így nincs mire már ráraknom.
Első: 100/80 17" DOT:4416
Hátsó: 130/70 17" DOT:1815
martaborza@gmail.com
Az idomokat 3 csavar fogja, 2 gumi bak és egy fülecske meg egy pont.
- leveszed az idomon felül a két csavart.
- ha elolről szemben állsz a motorral, akkor az idom belsején (a háromszög csúcsában ami előlre áll, van egy kis csavar). Ezeket ki csavarod.
- az idom hátsó és alsó részén két gumi bakban ül (ezeket óvatosan magad felé húzod) be kell nyúlni mögé
- elöl a a lámpaburokolat alatt, ami hátrafelé nyúlik van egy alá csúsztathatós rész. Elöl a csúcsót óvatosan magad felé húzod (kb 2 mm magas gombostű fej szerű pont fogja és utána a motor síkjában óvatosan előre húzod az idomot
- indeksz csatit lekötöd
- üléseket leveszed (hátsót kulcs, elsőt két csavar tartja hátrafelé)
- tankot hátul fogja egy tengely, ezt kiveszed)
tankot egy kicsit hátrafelé húzod, majd előlről alál teszel egy műanyag kannát (ha le akarod venni, akkor az üzemanyag szintjelző csatlakozóját, meg a gumi csöveket kell levenni
Fontos: a gyári kulcs tengely rögzítése hajlamos megadni magát. Volt már akinek bele esett a stift a hengerbe, erre figyelj.
Köszi
https://www.bike-parts-honda.c...
De szerintem ettől függetlenül rendelek egy szettet, hátha fel lehet tuningolni kicsit.
az idomokon is van sérülés?
Fehér index búrát keresek 600 -as cbf hez (előre és hátra is), megfizethető áron. Esetleg aki tud segíteni ne tartsa magába! :)
https://hegylakok.hu/2013/11/m...
ebay
jofogas
Létezett a CBF500-asból 35kw-os verzió? vagy az csak a CB500-asból volt??
http://motoralkatresz.eu/motorok/honda/600/CBF600_N_S_ABS/2005/
Kellene egy kis segítség 2005-ös cbf 600 hoz milyen levegő szürő kell és hátsó tárcsa?
Válaszokat előre is köszönöm!
https://www.facebook.com/group...
Jobbulást és boldog karácsonyt.
Első: 100/80 17" DOT:4416
Hátsó: 130/70 17" DOT:1815
martaborza@gmail.com