Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi van?600-om 2006 os volt 1000 em 2010 es km 600-34000-el vettem és 60000 adtam el.1000 es 39000 el vettem.
évjárat régi és új?
km régi és új?
meg az első ülés..
Ilyen volt a 600-as om .Hozzáteszem mióta eladtam kb 50 km tekertek bele :).Amúgy ha véletlen gondolkodol 1000 be azt te is tudod szinte minden jó hozzá a 600-ról kivéve a bukócsövet.

Roli
ugy értettem 600-as és ezres.

Ja ez más történet igy persze.
Üdv Vidom!

Nem volt mindkettő.De mentem az újabbal is egy hosszabb távot és van viszonyítási alapom.Félre ne értsed nem lenézem a 600-ast imádtam minden pillanatát.Eladni se akartam.Történet a következő.Megtetszett egyik barátomnak a motor és kellett neki megegyeztünk eladtam.Motor nélkül maradtam.Fő cél az nagyobb volt és nem cbf.Aztán néztem úgy kiváncsiságból a cbf 1000-est.Egyik motor ismerős volt nekem.Kiderült egyik jó ismerősöm abbahagyta a motorozást és eladta.Így lett a CBF 1000.Mondanom se kell kimentem szüleimhez hát de fiam ez ugyanolyan.Ja ugyanolyan csak két kipufogó van rajta.Kolegáim szintúgy.Ami nagy külömbség a 600 képest könnyebben fordul.Más az első villaszög és a hátsó villa is hosszabb 3 cm el.Az hogy erősebb az egy dolog nem lehet itthon kimotorozni 600-as is sok.Hegyekbe jön ki főleg a fordulékonysága 600 képest.Visszafordítókat jobban szereti.Viszont ami hiányzik 600 ból a vízhőfokmérő az üzemanyaglámpa és az hogy az nem fűt mint a gőzmozdony.1000-el városi motorozás motoros naci nélkül felejtős nyáron lesül a lábad mikor a venti bekapcsol.

Ui:egyszer összefutunk és cserélünk :)

Roli
Rolikacsa,

neked volt mindkettó. Én is hezitálog, de a 600-as egyedül bőven elég sőt kétszeméllyel is sik úton akár felpakolva. (Persze mindennél van jobban gyorsuló.) Egyedül a hegyekben, dobozokkal érzem, hogy legalább 2-vel visszább kell váltani.

Viszont ha legalább ilyen megkiméltet és futásteljesítményűt szeretnék az legalább fél milla többlet, plussz az esetleges extrák.

Meg mondjuk az enyémbe bele vagyok szerelmesedve.
Szia. Igen, meg van a platni! Sosem fog elrohadni!
Sajnos idén nem sok időm jutott a motorozásra. A paripa egyébként rendben van, sőt tavasszal vett egyet tesóm is, igaz naked verziót, neki az tetszik.
Üdv!Erőben abszolút nem észrevehető különbség az pár le.Középsztender alapfelszereltség az 1000-hez.Viszont a nm nem változott ezáltal kicsit pörgősebb lett az újabb gép sőt asszem 1 nm erősebb a régi.Nem kell félni a dualtól.Nem egyenesedik fel kanyarközben.Sőt elég jól behúzza magát az ívre.Sima verzió és a dual közt lényeges különbség van.Elől és hátul is 3 dugattyús féknyereg található ezáltal elég jó fékezőereje van.A simában hátúl egy dugattyús elől két dugattyús.Az integrált úgy működik ezen a gépen a mikor taposod a fékpedált akkor az első tengelyen a jobb oldali féknyergen a középső dugattyú elkezdi nyomni a féktárcsát.A többi csak akkor lép működésbe mikor a fékkart is meghúzod.Nem kell félni tőle nagyon jó kanyarban is.Viszont extrakát nézzed sokat dob a lapba.Hozzáteszem Mo elég nehéz extrákkal felszerelve eladni egyszerűen nem fizetik meg mert az árát nézik.Így Én a CBF 600 at extrák nélkül adtam el a többit meg külön.

Roli
ABS-s verziót szeretnék, ahhoz úgy tudon gyárilag van középsztender. A dual fékrendszerrel kapcsolatban lenne még kérdésem, hogy nem veszélyes ha mondjuk kanyarban kicsit jobban kell fékelni, és automatikusan fékezi az első kereket is?
nézd meg melyiken van bukócső és középsztender.. Az kb 100.000 árkülönbség. Az újabb 98 le helyett már 107-108 lovas.
Köszönöm a gyors válaszokat. A generátor hibáról már olvastam. Úgy néz ki a régebbi verziót választom, mivel akkora újítás nem történt, ami indokolná azt az árkülönbözetet. Egyébként ugyan olyan felszereltségű mind a 2 verzió (ABS, markolatfűtés, gyári dobozok).
UI!
Nem fogod megbánni egy tényleg jó motor nagyon szeretem...
Üdv!
Nekem volt szerencsém menni mindkét verzióval.Jelenleg a régebbi van.Abból is az integrált fékrendszerű.Azt ajánlanám.Sajnos a generátor jellemző de nem csak az 1000-re hanem a vfr re is meg sok más motorra is de tény itt szinte mindegyikben megadta már magát az eredeti.Főleg beszállítói baj volt velük.Elég sok Hondásat ismerek a generátor témában ha jól megvan csinálva nem lesz vélhetően baj többé baj vele.Futóműve ebenguba nem egy sportmotor.Viszont az üléspozició jobb a régin.Dizájnt az döntse el mindenki de a két kipufogó az sokat takar abból a szép zártszelvény lengővillából a régin kettő szám szerint az újon csak egy(olyan mint a 600-as).Mindkét 1000-es injektoros.Fogyasztás ugyanaz erő szinte alig változott.Annyi talán az első futómű előfeszítés állítható.De nagyon hiányzik belőle a fordított lengővilla feketepont a Hondának érte.Generátorral még kapcsolatban tényleg sokat tudsz olvasni a cbf fórumon Én is sokat foglalkoztam vele ott nyomoztam telefonáltam stb.Megnyugtató válasz nincs van olyan Honda itt nálunk rendőségi 1000-es(régi) 100000 felett van és eedeti generátor tekercs.Viszont egyvalamit nem szeretek benne.Iszonyatosan fűt a blokk városban 30 fokban már venti kapcsol és folysz le a mociról.Dióhélyban ennyi ha bővebb kell telefonon kérdezz szivesen válaszolok...

Roli
Azt tudnod kell, hogy az ezresekben eleg gyakran elofordul a generatortekercs hiba.

Egyebkent ez felszereltseg (abs, kozepsztender, doboz stb) fuggo is Nem tudom kezdettol injektoros-e s motor.

Celszeru vegig olvasnod a honda cbf egyesulet oldal muhely es tipus hibak forumat..
Sziasztok,
motorvásárlás előtt állok (ha sikerül eladnom a mostanit :D), Cbf 1000-t néztem ki. 3500-3800 euró körül vannak 2006-2008-as modellek, az újabb 2010-es modell pedig 4800 euró. Az lenne a kérdésem, hogy megéri-e azt az árkülönbözetet? Aki próbálta mind a 2 változatot tudna írni pár sort, hogy miben jobb vagy roszabb az egyik illetve a másik verzió? Előre is köszönöm.
Na, szuper! Ez nem is vészesen hosszú!

A másikat is ki fogom próbálni, de az egy hajnaltól éjszakáig kör - ha meg is állok pihenni, nézelődni időnként.
Ráadásul a Google eléggé nagyvonalúan számolja az autópályás sebességet - pedig a Sógoroknál biztosan nem fogok gyorshajtani, max. itthon. Ott betartok minden szabályt, mert vendég vagyok.
Picit átterveztem.Lenyestem a google hülyeségeit meg hozzáadtam hogy kerekebb legyen.
Nem is irtam, hogy 2 órára ülök fel. (A takaritás utána legalább egy óra.. :) )

Mondjuk idén főként egyedül mentem én is, mert váratlanul keletkeztek a szabadidők (mester igérte és nem jött, stb)
Bazin és Pernek között nagyits rá...

https://goo.gl/maps/7yKbXscBaRm
iitt az előző link.

https://goo.gl/maps/BfRQDWiMbEP2
Köszi, ezt ki fogom próbálni! Az előző link 404.
De már egy Rohonc-Léka se rossz.
Hirtelen ez jut eszembe.5-600Km nem 4-5 óra.De lehet kurtítani.

https://www.google.hu/maps/dir...!3m1!4b1!4m48!4m47!1m5!1m1!1s0x476bbf87407ea035:0x400c4290c1e11e0!2m2!1d17.6503974!2d47.6874569!1m10!1m1!1s0x476e7f16e0d7c2d5:0x9ce1243fbee9c476!2m2!1d16.0896389!2d47.5536189!3m4!1m2!1d15.6030177!2d47.8749714!3s0x476df176bf02792f:0xf3e735c1781f3997!1m0!1m5!1m1!1s0x476df58bf5ae695b:0x28453701b4275b25!2m2!1d15.483129!2d47.9292622!1m0!1m0!1m5!1m1!1s0x476e961547de4519:0xceb78fd8f34bb979!2m2!1d16.4406798!2d47.3047435!1m5!1m1!1s0x476e998763c33f35:0x1fabc625044eef53!2m2!1d16.4178795!2d47.4071379!1m5!1m1!1s0x476bbf87407ea035:0x400c4290c1e11e0!2m2!1d17.6503974!2d47.6874569!2m1!2b1!3e0
Hmm. Nem igazán vágom miért.
Mivel folyton keresem a szép helyeket a környéken, így kíváncsian várom a jó ötleteidet!
Leginkább ilyen maximum 4-5 órás túrába beleférős kanyargós, erdős vagy folyós helyek érdekelnek. Hajrá, jöhetnek a tippek, Ausztrtia, Szlovákia is ér persze!