{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5486337] 2018. 09. 23. 12:19
e.viktor
ABS-s verziót szeretnék, ahhoz úgy tudon gyárilag van középsztender. A dual fékrendszerrel kapcsolatban lenne még kérdésem, hogy nem veszélyes ha mondjuk kanyarban kicsit jobban kell fékelni, és automatikusan fékezi az első kereket is?
[#5486311] 2018. 09. 23. 9:09
Vidom
nézd meg melyiken van bukócső és középsztender.. Az kb 100.000 árkülönbség. Az újabb 98 le helyett már 107-108 lovas.
[#5486291] 2018. 09. 22. 21:14
e.viktor
Köszönöm a gyors válaszokat. A generátor hibáról már olvastam. Úgy néz ki a régebbi verziót választom, mivel akkora újítás nem történt, ami indokolná azt az árkülönbözetet. Egyébként ugyan olyan felszereltségű mind a 2 verzió (ABS, markolatfűtés, gyári dobozok).
[#5486279] 2018. 09. 22. 20:05
rolikacsa
UI!
Nem fogod megbánni egy tényleg jó motor nagyon szeretem...
[#5486278] 2018. 09. 22. 20:02
rolikacsa
Üdv!
Nekem volt szerencsém menni mindkét verzióval.Jelenleg a régebbi van.Abból is az integrált fékrendszerű.Azt ajánlanám.Sajnos a generátor jellemző de nem csak az 1000-re hanem a vfr re is meg sok más motorra is de tény itt szinte mindegyikben megadta már magát az eredeti.Főleg beszállítói baj volt velük.Elég sok Hondásat ismerek a generátor témában ha jól megvan csinálva nem lesz vélhetően baj többé baj vele.Futóműve ebenguba nem egy sportmotor.Viszont az üléspozició jobb a régin.Dizájnt az döntse el mindenki de a két kipufogó az sokat takar abból a szép zártszelvény lengővillából a régin kettő szám szerint az újon csak egy(olyan mint a 600-as).Mindkét 1000-es injektoros.Fogyasztás ugyanaz erő szinte alig változott.Annyi talán az első futómű előfeszítés állítható.De nagyon hiányzik belőle a fordított lengővilla feketepont a Hondának érte.Generátorral még kapcsolatban tényleg sokat tudsz olvasni a cbf fórumon Én is sokat foglalkoztam vele ott nyomoztam telefonáltam stb.Megnyugtató válasz nincs van olyan Honda itt nálunk rendőségi 1000-es(régi) 100000 felett van és eedeti generátor tekercs.Viszont egyvalamit nem szeretek benne.Iszonyatosan fűt a blokk városban 30 fokban már venti kapcsol és folysz le a mociról.Dióhélyban ennyi ha bővebb kell telefonon kérdezz szivesen válaszolok...

Roli
[#5486273] 2018. 09. 22. 19:31
Vidom
Azt tudnod kell, hogy az ezresekben eleg gyakran elofordul a generatortekercs hiba.

Egyebkent ez felszereltseg (abs, kozepsztender, doboz stb) fuggo is Nem tudom kezdettol injektoros-e s motor.

Celszeru vegig olvasnod a honda cbf egyesulet oldal muhely es tipus hibak forumat..
[#5486270] 2018. 09. 22. 18:41
e.viktor
Sziasztok,
motorvásárlás előtt állok (ha sikerül eladnom a mostanit :D), Cbf 1000-t néztem ki. 3500-3800 euró körül vannak 2006-2008-as modellek, az újabb 2010-es modell pedig 4800 euró. Az lenne a kérdésem, hogy megéri-e azt az árkülönbözetet? Aki próbálta mind a 2 változatot tudna írni pár sort, hogy miben jobb vagy roszabb az egyik illetve a másik verzió? Előre is köszönöm.
[#5486152] 2018. 09. 21. 13:05
CBJózsi
Na, szuper! Ez nem is vészesen hosszú!

A másikat is ki fogom próbálni, de az egy hajnaltól éjszakáig kör - ha meg is állok pihenni, nézelődni időnként.
Ráadásul a Google eléggé nagyvonalúan számolja az autópályás sebességet - pedig a Sógoroknál biztosan nem fogok gyorshajtani, max. itthon. Ott betartok minden szabályt, mert vendég vagyok.
[#5486142] 2018. 09. 21. 12:22
Zoli3210
Picit átterveztem.Lenyestem a google hülyeségeit meg hozzáadtam hogy kerekebb legyen.
[#5486141] 2018. 09. 21. 12:16
Vidom
Nem is irtam, hogy 2 órára ülök fel. (A takaritás utána legalább egy óra.. :) )

Mondjuk idén főként egyedül mentem én is, mert váratlanul keletkeztek a szabadidők (mester igérte és nem jött, stb)
[#5486140] 2018. 09. 21. 12:14
Vidom
Bazin és Pernek között nagyits rá...

https://goo.gl/maps/7yKbXscBaRm
[#5486139] 2018. 09. 21. 12:14
Vidom
iitt az előző link.

https://goo.gl/maps/BfRQDWiMbEP2
[#5486138] 2018. 09. 21. 11:49
CBJózsi
Köszi, ezt ki fogom próbálni! Az előző link 404.
[#5486134] 2018. 09. 21. 11:17
Zoli3210
De már egy Rohonc-Léka se rossz.
[#5486133] 2018. 09. 21. 11:02
Zoli3210
Hirtelen ez jut eszembe.5-600Km nem 4-5 óra.De lehet kurtítani.

https://www.google.hu/maps/dir...!3m1!4b1!4m48!4m47!1m5!1m1!1s0x476bbf87407ea035:0x400c4290c1e11e0!2m2!1d17.6503974!2d47.6874569!1m10!1m1!1s0x476e7f16e0d7c2d5:0x9ce1243fbee9c476!2m2!1d16.0896389!2d47.5536189!3m4!1m2!1d15.6030177!2d47.8749714!3s0x476df176bf02792f:0xf3e735c1781f3997!1m0!1m5!1m1!1s0x476df58bf5ae695b:0x28453701b4275b25!2m2!1d15.483129!2d47.9292622!1m0!1m0!1m5!1m1!1s0x476e961547de4519:0xceb78fd8f34bb979!2m2!1d16.4406798!2d47.3047435!1m5!1m1!1s0x476e998763c33f35:0x1fabc625044eef53!2m2!1d16.4178795!2d47.4071379!1m5!1m1!1s0x476bbf87407ea035:0x400c4290c1e11e0!2m2!1d17.6503974!2d47.6874569!2m1!2b1!3e0
[#5486130] 2018. 09. 21. 10:17
CBJózsi
Hmm. Nem igazán vágom miért.
Mivel folyton keresem a szép helyeket a környéken, így kíváncsian várom a jó ötleteidet!
Leginkább ilyen maximum 4-5 órás túrába beleférős kanyargós, erdős vagy folyós helyek érdekelnek. Hajrá, jöhetnek a tippek, Ausztrtia, Szlovákia is ér persze!
[#5486128] 2018. 09. 21. 9:33
Zoli3210
Győrből pont a visegrádot kerülném ki mindg másmerre.
[#5486126] 2018. 09. 21. 9:04
CBJózsi
OK, hogy túramotor, de egy hosszú úthoz kell egy kis idő is. Úgy értem nem lehet 700km-t lemotorozni 3-4 óra alatt. Vagy ha igen, akkor abban nincs sok élmény...
Én olyan 250-350-es köröket megyek a leggyakrabban (Győr->Visegrádi hegység), de volt már 600 fölött is. Viszont ilyenkor mindig a 125-öst választom, mert minek ülnék fel a nagyra, ha csak egyedül barangolok?
Na így képződik a kevés kilométeres túramotor.
[#5486093] 2018. 09. 20. 22:41
Vidom
Nekem kifejezetetten hobbi eszköz. És idén távoli lakásfelújíás mellett, hogy néha 3 hétig nem ültem rá, meg van az évi 7000 km eddig. De ha felülök, akkor 300 km alatt nem megyek. Elvégre túramotor vagy mi a fene...
[#5485591] 2018. 09. 18. 10:36
CBJózsi
Azért akinek kifejezetten hobbieszköz, ott előfordul, hogy nem jut idő a motorozásra.
A CBR1000F 6 éve van nálam, szerintem nem tettem bele 2 ezret... Konkrétan mindig csak tervezem, hogy majd elmegyek túrázni, de eddig soha nem jött össze.
Ha csak egyedül csavargok, elég a CBR125. Sőt, jobban is szeretem, mert könnyebb.

Van rosszabb: vagy 10 éve vettem egy Scarabeót, dupla tárcsafékes, Minarelli blokkos - nagyjából az egyetlen robogó, amire felnézek.
DE!
Kiderült, hogy csak a szemem kívánja, azóta ott ül a garázsban, azt hiszem egy azaz 1x mentem vele valahová!
Persze ez úgy indult, hogy kicsit eldugult a karbi - nem csoda, hiszen nyilván belerohadt a benzin. Így meg nem lehet eladni, mindig halogatom, hogy majd kipucolom és eladom.... Aha...
[#5485571] 2018. 09. 18. 8:51
rolikacsa
Üdv!
Annyit még hozzá tennék hogy nem lehetetlen kis km es motort venni de nehéz az tény.Nekem az első motorom egy 17 éves Xj divi volt és mindössze 38000 volt benne.Szomszédomé volt 7 évet állt helyre kellett kicsit rázni ugyan de km annyi volt benne meg szerbízkönyves volt magyarországi egy tulajos.Multkor meg egy utcával lejjebb az öreg katona tiszt adta el a Fazer 1000-ét 8200 km el gondolhatjátok milyen állapotban volt 20 perc alatt elkelt.De ez a ritka.Ha valaki alkalom szerűen motorozik akkor is évente 3-4000 et bele kell tekernie .Én a fazert választanám ebben a kategóriában szerintem jobb de egy linket dobhatnál.

Roli
[#5485538] 2018. 09. 17. 22:01
Vidom
Hogyne hinnénk.

Hiszen a kocsma 1 km-re van a benzin út meg 10 km-re a szomszéd faluban.
[#5485502] 2018. 09. 17. 20:52
mosön
Szoktam menni ismerősöknek motort nézni,de 50ezer kilóméter alattiakat nem nagyon,hisz a 80-90%uk visszatekert.Hacsak nem 2-3 évesek.Nekem ez a tapasztalat.Pesze az egyik motoromban 12 évesen 13ezer kilóméter van és újkorától van nálam.Nem is hiszi majd senki el,hogy napi 3 kilómétert használom.
[#5485457] 2018. 09. 17. 19:23
rolikacsa
Üdv!
Nekem április óta lassan 10000 van az ezredesben.Nem mondom nem lehetetlen de nem erre a két motorra jellemző a kevés km.Ha kintről származó akkor bármi lehet max hiteles szervízkönyv számlákkal.De alapvető dolgokat kell megnézni hisz nem km veszünk hanem állapotot.Féktárcsa gyakorlatilag ilyen km függvényében megkopva is alig kellene.Nekem legtöbb motorom 30000 környéki vásár volt és eredeti lánckerék volt még rajta elől.Csavarokat nézegesd végig voltak e tágítva stb órákig lehetne sorolni miket nézz.Ha műszakilag nem értesz hozzá vizsgáltasd át vagy vigyél magaddal szerelőt de egy végnyomást tuti méretnék.

Roli
[#5485443] 2018. 09. 17. 18:57
Vidom
CBF-ein is hútőn van a kupak. Legalábbis az idomoson.