Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tike1000f és atissk!
Megkaptam az Sc 24 es ,,bazárokat,, Tökéletesen 100 % ban megvagyok velük elégedve! Öröm volt veletek üzletet kötni Mindkettőtöknek nagyon köszönöm! Külön köszönet tike1000f nek a türelmét, a megértését és, hogy elvárt mostanig! Rengeteg szabadidőt, sok benzint és széles utat nektek!
Köszönöm a részletes útbaigazítást! Ezt fogom tenni amin csináltattam egy ,,célszerszámot,, amivel beletudok fújni úgy a hengerbe, hogy bent is maradjon a nyomás :-) Amúgy az olajat nem eszi. Sosem kell pótoljam. Lefutom a szezont és megy az új olaj + olajszűrő. Függetlenűl attól, hogy 2, 4 vagy 6.000 mentem e vele. Fúrni meg biztosan nem kell mert mindegyik hengerben 12 bár fölött vannak a nyomások :-) Öreg a mocim, öreg első tulajtól is vettem de fiatal a szíve! Csekély 21.000 kilóméter volt benne. Most van 46.000 ben.
Furcsa lesz. El sem tudom már képzelni csörgés nélkül...
Ha összeraktam a vasat, összehozunk egy minitalit valahol Eger és Dabas között félúton... :D
Nekem a 89-esen nem ilyen volt, vagy csak én emlékszem rosszul?
Attól, hogy jó a szelephézag még nem biztos, hogy zár a szelep, nyomásveszteség = felső holtpontra állítod a dugattyút mikor munka ütem van(RÖGZITSED A FŐTENGELYT) , azaz zárva vannak a szelepek, a gyertya helyén sűrített levegőt fújsz be, kb 3-4 bar, hallani lehet, ha valamelyik szelep nem zár, ha a szivó akkor a szivotorok sziszeg, ha a kipufogó akkor az, ha a karter akkor a dugattyú mellett fúj le fúrás,új dugattyú, valamennyit sziszeghet ha nem eszi annyira a olajat,
Ha valaki meghallgatja, elgurulok vele szivesen.
Szeretném rendben tudni.
Köszönöm :)
Érdekes cikk: http://onroad.hu/2016/04/11/japan-bajor-nagymerkozes-africa-twin-es-f800gs-teszt/
Mi a vélemény mérnök Urak?!
Szelephézagok okés. Tömítettséget mire, hol érted? És nyomásvesztést, hogy mérjem meg?
Benne vagyok ;-)
Valószínűleg vezmü lánc zizeg, csörög, jó lenne hallani :-D
Szelephézag, tőmitettség, nyomásveszteség,?
Már búg , elvileg oké
Tökéletes! Ìrjàtok le ki mit szeretne, összesítjük a kívánságokat és úgy csináljuk, hogy mindenkinek jó legyen. Gyergyó a szülövárosom és az összes vendéglátóst 50 kilómeteres körzetben jól ismerem
Ugyanez a Békás-Szoros, Medve-tó környékén fürdéssel összehangoltan (Szent Anna-tó)?
Tikéékkel voltunk annó, nekem nagyon bejött, igaz akkor csillagtúráztunk, de a gyergyói szállásra akár mikor visszamennék, nagyon ott volt (Anna panzió)...
Üdv tike1000f!
Ez egy nagyon jó hír!! Hátha sikerülne ezt összehozni! Vinnék jó kis Erdélyi szilva meg vegyes gyümölcs pálinkát Kissé szomorú vagyok amiért a májusi találkozó nem jött össze és nem is értem mi lett itt a fórumtársakkal... Ennyire el legyen mindenki foglalva... Na de ez van. Viszont ha esetleg a tisztelt fórumtársak szeretnének egy nagyobbat Erdély fele is kirándulni én is szívesen szerveznék egy találkozót itten. Első nap megérkeznétek, megszállnátok lemosva és leöblítve az út porát (400 - 600 km attól függően ki hol lakik) Második nap le majd átmennénk a Transzfogarason, ott is megszállnánk az aljban. Több hely is van ahol meglehet szállni. (kb. 350 km) Harmadnap vissza a Transzalpinán szállás ugyanott mind első nap. (kb. 400 km) Negyedik nap lehetne indulni haza. Ha érdekel akkor csinálok egy tervet térképen mindent bejelölve és belinkelem ide. Én leszerveznék mindenhol mindent és az útvonalat is úgy alakítanám ki, hogy minél több látnivaló legyen benne és körmotorozás legyen. Vagyis nem ott jönnénk vissza ahol megyünk, hogy minél többet lássatok és élménydús legyen a gurulás Ha kerül érdeklődő akkor közösen az időpontot is kiokoskodjuk úgy, hogy az mindenkinek jó legyen! Motorra fel!!!
No Urak, mivel ez a találkozó dolog nagyon nem halad, és a Route66-ról egyébként is lemaradtunk...

Szóval szerveznék egy Mozdonyvezető találkozót Augusztus első hétvégéjére. Ha jól gondolom az időpont elég távoli ahhoz, hogy aki részt szeretne venni az meg tudja addigra szervezni.
A szállás itt lenne: www.akactanya.hu -> még egyeztetés alatt.
A szombati program: megnéznénk az ország közepét, illetve gurulnánk egy lazát a Kiskunságban.
Akit érdekel, jelezze...
Nehéz így távgyógyítani, de ha csak menet közben hallható, akkor én a vezérmű- és generátor lánc párost kizárnám.
Lehet a szekunder hajtásnál valami nem okés, lánckerék cspágy, láncfeszesség stb stb, de ha meg csak 6.-ban hallatszik, akkor a váltó fogaskerekek környékén keresgélnék. Persze ahogy írtam, innen a székből ez mind csak süketelés :)
Értem kérem :-)
A helyzet az, hogy csak menetben van hangja, leginkább 6.ban olyankor nem nagyon videózom :)
Viszont készíthetnél akár egy videót is! Feltöltöd a profilodra így akár többen is meghallgatjuk és hátha kialakul a megfelelő diagnózis ;-) Én is kíváncsi vagyok arra a magas frekvenciás zizegésre :-D
Szivesen viszem, ha megtudom, hogy hová és persze megosztom, hogy mi lett a diagnozis, tehát, ha valaki értő füllel és segítő szándékkal van megáldva, kérem, jelezze :)
Üdv.
Akkor a ,,csemete,, nick neved pont rád illik :-). Ha van rá lehetöséged akkor vidd el hallgassák meg a srácok. Amúgy nekem is zizeg a Hondám ami az én esetembe a gyürük és a henger kopásának tudható be. De majd megmondják a scrácok, hogy nálad mi a szitu. Viszont majd írd meg mi lesz a gond, had okuljunk belöle ;-) Sok sikert!
Megvallom, ráköltöttem 350-net, de amit kell, még megcsinálom, mert megszerettem és máson nem is férek el (202cm és 110kg vagyok) nem a tudásom, nem a teljesítmény, hanem a méret miatt választottam ezt a modellt
Egerben van, de viszem, ahová kell
Generátor láncot nem cseréltünk, mert nagyon drága volt és jónak ítélte a szerelő
Köszönöm