Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a sor 4 600 -as 5000-ret forog 100 nál
Xx- 4200/120 zzr1400 4000/120

teljesen ok a géped. óra szerint sem fog 300-at menni soha az 1000f.. az sc 21 255öt ment anno a sc24 röl volt aki azt mondta 270..
Pedig kb jo lehet az, az enyem 100nal forog kb 4ezret, az kb 4800 120nal. En spec nem is szeretek 110-120nal gyorsabban menni...
Tegnap nagyon kellemes idő volt errefelé, igazi tavasz.
Viszont ami továbbra is nagyon furcsa, hogy szerintem rettenetesen rövidek a gépnek az áttételei. 120-nál már 5000-et forog. Hogy lehet ez?
A CB 500-asomnak volt ugyanilyen az áttételezése, de az nem 136 csak 57-58 ló volt!!! Emlékeim szerint a 600-asok is ennyit forogtak. De azok 12-13 ezerig.
Ennek a motornak óra szerint el kellene érni a 300-at. De így hogyan???

Nem siettem egyébként, az első úton nem akartam gyorsan menni. Régen nem ment már ez a ló és én is csak a kis játékmotoron ültem mostanában...
120-nál nem volt meleged? ;)
En a transalpot vittem el tankolni, hazafelé földúton akartam jönni de olyan sár volt, inkább kerültem a réten.
Egyébként a cbr utan a transalp aszfalton édes kevés :(
Most ütöttem a vasat, tegnap és ma is motoroztam kicsit a géppel, és végre jó lett!
Tegnap még alig akart indulni, és utána is 3-hengerezett sokáig, de ma már szépen beröffent. Annyit változtattam, hogy most felhúztam középső állványra (a háromhengerezés ezeknél benzinhiány miatt is lehetett - mármint nem a tankban, hanem az egyik karbiban).
Szépen is húzott végig. Mindegy volt, hogy 60-nál vagy 120-nál húztam rá a gázt.
Ezért most tele tankoltam és szépen le is fogom mosni!
Látod, itt nem is esett igazából.

Estére azért beindult, nem szereti ezt a fene hideget, na!
Gondolta menjen csak a fiatalabb ilyenkor...
A térkép rávitt egy kis szakaszon egy murvás útra, ott volt kis jég, de nem vészes. Igaz, a naggyal eleve nem kiserleteztem volna...
Örülök hogy lett uj sziv a mozdonyba! Remelem ezzel mar eljutsz majd felénk is.

Ott nincs hó? Itt még az utcánk tiszta jégborda, a transalppal sem merek kimenni :(
No, a teszt egyelőre elmaradt, de talán majd holnap
Azért a másikkal gurultam egyet
Igen, ez már a te motorod szíve.
Nem bánom, mert a leírás alapján jó kis gép lehetett. Sajnálom. De örülök is, hogy én használhatom tovább.

Menni sajnos még nem mentem vele, sötétben nem akartam. Indulni viszont könnyen indult a hőmérséklethez képest és nagyon szép a hangja is.
Ha kell még valami apróbb hangolás megkapja tavasszal, nyáron pedig gyí!
Hogy muzsikál a szív? Remélem a reinkarnálódás jól sikerült!
Hahá, nekem már megvan!

Hála Troster és Basi fórumtársainknak, újra otthon a megújult mozdony!
Hétvégén megyek is egy lightos kanyart vele ha akkor is száraz lesz az út!
Szia! Mennyibe kerül? S hogyan juthatok hozzá?
91-es Sc 24 alkatrészei eladók,esetleg egyben is.Tel.70/3179083.
BUEK minden mozdonyvezetőnek!!! ;)
Sziasztok! Nem rég csináltam a face-en egy csoportot a Honda motorosoknak. Akinek van kedve csatlakozzon hozzánk :)

https://www.facebook.com/group...
Boldog Karácsonyt srácok!
Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt, és jövőre széles utat, rengeteg kilométert kívánok :)
Boldog Karácsonyt mindenkinek
Üdv!
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek bontott szabadonfutója 87'-es évjáratú CBR1000F-hez.
Előre is köszönöm a választ! :)
Üdv!
Érdeklődnék, hogy van-e bontott szabadonfutója valakinek, ami 87'-es évjáratú CBR1000F-be jó.
Előre is köszönöm a választ! :)
Köszönöm Ali úr :)
A 21-nek rövidebb a csillapító tartálya és kevesebb olajat tart valamint ezáltal a csúszó felülete is rövidebb így ha megkopik hamarabb kijön az oldalán az olaj,az oldalfalán a lemez tartály fala is alacsonyabb szerintem kicsit ahol áll az olaj,az előfeszítő rugója is lágyabb(natur fém színű vagy zöld) a váltó széria 89 ben is találkoztam még a kis csillapítóssal.Felfogatása ugyanaz amúgy és be is építhető.
Szia! Van fedelem!
sziasztok!
pontosan mi is a különbség a 21es és a 24es feszítője között?
Sziasztok!
'93-as CBR1000F-hez keresek műanyag fedelet ami a termosztátház felett van.
Köszönöm.