Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre mondják, hogy ízlések és ....
Számomra az üléspozíció biztosan sokkal jobb ezen, mint a TA-on.
Az ereje viszont tényleg jó!

Már alig várom!
A hétvégén végre kicsit összebarátkoztunk a géppel. Még pár apróságot rendbe kell tenni rajta, de a végén nagyon jó lesz!
Ne légy türelmetlen, a féknyergeid (im) tökéletesek, nem kattognak csak csere! Központi rugóstagod is van tudod! :) Mi a gond? Az élet szép! :)
Ma a cbrrel jöttem dolgozni... hat a transalp 50 loereje utan fülig ert a szam ;) na de az üléspozicio mar nem tetszett ennyire :(
A fehér cbren nekem is kotyogott. Brutal idegesitő tud lenni :(
Sziasztok!
CBR 1000F magyar okmányos
BONTÓDIK!!!!
20/223-1420
Megnéztem: a jobb oldali nyereg enyhén kotyog.
??? másnak is van ilyen?

Levettem, de nem látom rajta miért. Veszélyesnek nem veszélyes, mert maga a keret tartja a fékbetétet, csak hülye hangja van
Az nem baj ha csak festeni kell. Az enyém el van vágva.

Szerintem is onnan jön a hang, de ellenőriznem kellene a kormánycsapágyat is.
Van kipuffom, de nem csilli-villi....sztem egy festés ráférne, majd küldök képet.

Milyen 350-est toltatok, Jawat? :)
Az a kattogás nagy valószínűséggel a féknyereg felől jön, sztem ott kezdd a keresést
Az SC 21 és az SC 24 kipufogója ugyanaz, vagy módosítottak rajta?
Kellene nekem majd patent állapotú gyári dob, és 21-est többet látok bontva, meg még gondolom olcsóbb is - már biztosan nem sokáig.

Egyébként az akksicsere után a hétvégén toltunk együtt egy jó 350-est, egyenlőre jól viselkedett a gép, tehát kezdi elnyerni a bizalmamat. A súlyát is sikerült végre megszokni, már egyáltalán nem tűnik nehézkesnek.
Az elejéből jött/jön valami furcsa de határozott kattogás - szerintem a fékkel összefüggésben, de nem találtam hibát, és mintha már nem is csinálná. Annyira.
Mindenesetre még átforgatom, állványon. A hátát is meg kell erősíteni, mert két személlyel csúnyán felágaskodott - mi lesz, ha még csomagokat is kap? Ehhez biztosan volt valaha gyári kulcs.
Nem melegedett nagyon a lámpáknál állva sem, a fogyasztása is egészen emberi, nem túl finoman, meg viszonylag sok várossal 5l körül érzem. Szóval lesz ebből valami VÉGRE - remélem
Sajna fogalmam nincs :(
Szabadonfutó?
Sziasztok !! Valakinek tapasztalata CBR 1000 F az önindito hajt de mintha a motort nem hajtaná :( most vásároltam és csütörtökön vinném müszakira
Honda cbr 1000f 1989-es, 2018-ig műszaki, ajándék emelővel-300e Ft
Tel.:70/4313298
Hasznosnak tűnik, hol lehet ilyet kapni?
Ezt tudom ajánlani neked. Csak jól be kell fújni és nem lesz vele gond.
Szia,
Sajnos ez nem olyan.
Köszi a tippet, ez így már logikus. Igaz ebben az esetben nem a gyertya, hanem az akkumulátor a ludas. Ha csak ennyi a gond, akkor nincs értelme semmit szétszedni, csupán egy új akksi kell és egy ideig megint nem lesz probléma. (mivel a motor végül elindult, sőt mentem is vele kb. 2x20-at. Országúton. Nem lassan.
Azért,
én kicsit meg fogom pucolgatni a kontaktusokat - ahogy ezt már írtam is. Gyújtáskapcsoló, vészleállító, főkábelek. Meg mérek egy töltést analóggal is, mert mintha kissé ugráltak volna a digitális műszeren a számok.
Az én 500-as om is érzékeny a gyenge akku-ra. Ha nincs megfelelő feszültség akkor már nem ad szikrát,hiába forgatja szerencsétlen önindító.Sőt olyankor a AC pumpa se megy....
12,4 V-nál már nem indul.Beletettem a 9-es akksiját,12,7 V pöccre indult a kis szemét.....
Úgy gondoltam, hogy a gyenge akku véget nincs megfelelő szikra mivel az önindító felveszi az áramot. Így a gyertyát "beköpi", utána meg nehezen indul akkor is, ha már jó az akkud.
Én is jártam már így gyenge akkuval még tolásra se indult be. Miután kiszedtem a gyertyát meg takarítottam könnyedén indult (tolásra). Szerintem elég érzékeny a gyertyákra ez a típus.
Haló mindenki. Érdekelhet valakit CBR 600 F4 2001 ( FS hez is) töl gyártotthoz tankbőr ? Piros fekete szinű ha érdekes lehet dobok fel róla képet.
Csávó nem aprózta el a kormánykiemelést...

http://youtu.be/SMJJwJZFxVE
Szia.Ha ez érdekel:703179083.udv Pali
a baleset előtt volt gyertyasor cserélve benne. Tehát az általam megtett út vagy 29 km. :) Persze ettől még lehet a gyertya hibás.
Nem tudom milyen gyertya van benne, de Trostert ismerve nem hinném, hogy gond lenne vele.
Friss benzin van benne, most tankoltam tele. Próbálok vele olyan sokat járni, amennyire csak lehet, hogy egyértelművé váljon hol van a probléma.
A sok burkolat, meg a méret átka, hogy nem könnyű semmihez hozzáférni. De majd megoldom valahogy.