Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CBR 1000F mèg mindig bontódik ;)
20/223-1420
MAGYAR OKMÁNYOS
Sziasztok .Ha valaki tudna segiteni meg kőszőnném.NH193P szinkódú idomokat keresek ha valaki tudna eladót kérem szóljon.
Megvan ám még, csak egyben,
06304056655 csörögj rám és vissza hívlak
?
Szia! Mármegy része elment! Privát üzenetben fotókkal küldjem el esetleg mi maradt??
Na AZ kell nekem is majd a másik blokkból!
Igen, úgy tűnik lassan vége a szívás-sorozatnak
Azóta többször is voltam vele - direkt ezzel járok a városban is. Gyönyörűen indul, megy. Persze az idő is melegebb kissé, az is igaz...
A kuplungja olyan finom lett, mint a vaj! Eddig konkrétan izomlázam volt, amikor sokat kellett használni.
A kipufogónak még egy kicsit benzin-szaga van, de nem fogyaszt sokat, szóval annyira nem érdekel. Persze az is lehet, hogy csak hozzászoktam a zeuró 3-hoz a kicsinél

Lehet, hogy a fék is beáll majd, mert most már nem hallom annyira - vagy csak megszoktam
A zasszonyt már készítem lelkileg, hogy ha nem tudok csápost szerezni és lengőkart cserélni a multiplában, akkor mégis ezzel megyünk olaszba, nem a 125-össel
Még 3x ennyit elmegy és nyugodt leszek :D
Dede, a fehérét. Utána már csendben volt :) Idegesítő tud lenni az a hang.

Viszont most a transalp is valami hasonlót produkál. Szét kellene borítanom. Kész lett a fasza 80nm-es garázs, és még egy percet nem bütyköltem benne :(
36000km és semmi hangja mióta meg lett bütykölve Tike
idom szett menyi lenne ???
Egyszer valakinek csináltam féknyerget Tike nem neked
Sajna az enyémet kell bütykölni, szelephézag,karbitakaritás,szinkron, fék,kuplung folyadék csere, stb, stb
Végre valami jó hir a blokkod köv héten szét szedem
Szerintem egész nap, és gondolom attól függően hogy mennyien lesznek kerülsz hamarabb/később újra sorra.

Én eddig egyszer voltam, akkor is 3000-et fizettünk, de az csak délután volt. Ja igen...akkor spec ketten voltunk haverral a pályán :)
3000Ft egész nap, vagy csak 15 perc?

Azért az durva, hogy tesztvezetésre csak komoly vásárlási szándékkal jelentkezzünk... Hol vannak már azok a Honda tesztkaravánok, amikor bátran, kötöttség nélkül végig lehetett próbálni az egész palettát?
Érdekes, pedig pont akkoriban vettem új Hondát... ki érti ezt?
Nem tudom, nekem csak az első indításkor 3-hengerezett, akkor sem sokáig. Ráadásul - mint kiderült - a gyenge akksi volt a hibás.
Azóta hibátlanul megy.
Elég sok videót megnéztem már. És rengetegnél hallom úgy az alapjáratot mintha 3 henger menne. Persze biztos megy mind a négy, de a hangja nem egyenletes.
Ennyi pénzért 132 megbízható lovat szolíd fogyasztással egy kényelmes nagy testben sehol nem kapsz!
Azt hiszem én vagyok, aki az utóbbi időben talán a legtöbbet szívta itt vele (ez messze nem általános, kifogtam), ennek ellenére azt tudom mondani, hogy ha egy erős túrázó kell olcsón, akkor szerintem nincs jobb nála.
A jelenleginek is típus hibája a vez.lánc feszítő. Szerencsére az enyém jó. Kop-kop A súllyal nem lenne gond, hisz menet közben úgy sem kell lábbal tartani. meg vagyok vagy 95 kiló és 180cm.
Két hátránya van, a vezműlánc feszítő és a súlya. Az első javítható. A másodikat meg lehet szokni.
És ár-érték arányban ott van a szeren. Kortársaihoz képest jól néz ki - persze ez szubjektív - és nincs eszement ára mint pl a VFR-eknek vagy épp a TransAlpnak.
Már annyit olvasok itt az 1000F-ről, hogy kezdek kedvet kapni hozzá. Ha gyerekkoromban tudtam volna venni.... akkor még csak parkolóban nézegettük.