Top állapotú, gyűjteménybe való CBR 1000F eladó 2024. 01 hóig műszakival. Nem olcsó de legalább drága. Viszont pont annyit is ér.
Irányára 850.000.-
Tél: 06705148201
Nos .új kép meg javaslom a csapágyak felülvizsgálatát hamar kiszeded a generátort!! Három csapágy van .!? A középső kép amit szetkel szedni ! Ö felel a jó inditasert amikor más oké, és tolassal egyből indul!!
Nos , nem láttam még a neved ? Első.masodik.harmadik ezután a generátor fedelet le,ezután a macerás rész jön .itt megkel fogni ellent és a 14 vilas kulccsal lecsavarni a 3 pozícióban a csavart,ha ez oké az 5 tétel jön.itt elkel kifelé gorbiteni a lánc lemezt hogy ,kivehesd a kuplungot! Írj ha idajig oké?
Ja a leszedett túra kormány eladó!! És ha valaki inditasi nehézség be mint én voltam ! Adok infót a munka , fojamatrol ,macerás de megoldható! Hisz most már oké.
Szia!
Köszönöm, a segítséget, most van benne 71.000, akkor lehet érett a cserére, de miért így csinálták, hogy meg se lehet nézni, mert szét kell szedni teljesen?
A munkadíj sokkal több mint az alkatrész, és az idő is megy.
Szerelőt ilyenkor?
Lehet ez a szezon elúszott.
Pedig pont ezért vettem.
Agyvérzést kapok.
Szia, 70-80 e km körül cserélni kell a generátor láncot a manual szerint. A lánc 60 e ft körül van... az a baj ha így használod, a feszítő ki akad a lánc szakad, szétvágja a blokkot ...
tökmindegy ha nem gépzsírt teszel bele mindenképp csörögni fog mert a blokk egy csörgőkígyó 😆 elsőnek az ipari műremek vezláncfeszítője engedi el és csörömpöl de ha volt valaki olyan vastagbukszájú hogy rakott bele újat lánccal együtt (vagy átalakították mechanikus feszítősre) akkor az nem fog de a generátorlánc igen , ami szintén jó drága de legalább a cseréjéhez ki kell venni a blokkot a vázból aztán széthúzni ....
Oszinten? Lovesem sincs.
Nem tudjuk, mi volt benne es mikor kerult bele. Nem tudjuk, mennyire volt zajos olajcsere elott. Nem tudjuk, hogy az olaj viszkozitasa, minosege avagy adalekolasa-e a ludas.
A szigorodo kornyezetvedelmi eloirasok miatt a gyartok evrol evre csokkentik az olyan adalekokat a kenoanyagaikban, mint pl. a ZDDP (cink-dioktil-primer alkil-ditiofoszfát), aminek a hianya kifejezetten hajlamos oreg blokkokban felerositeni a szelephangot. Termeszetesen a gyartok nem teszik kozze az olajaik "receptjet".
Gyozodj meg rola, hogy az olajszurod nem valami kinai szar, mert az is okozhat hasonlo tuneteket. Nezd meg, milyen olajat ir elo a gyarto tropusi eghajlatra, annak megfeleloen valaszd ki a kovetkezot. 10W50 vagy valami ilyesmi - nem tudom, ez sokszor meg evjaratonkent is valtozik.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, valaki járt már úgy, vagy hallott róla, hogy az olaj miatt zajos lett a motorja?
Nekem nagyon elkezdett zörögni, néha mintha csattogna, elvittem szerelőhöz és azt mondta, hogy nincs semmi baja a vezérlésnek, és a feszítőnek sem.
De ő az olajra gondol, vagy a generátor láncra.
Valaki légyszi segítsen aki már volt ilyen helyzetbe.
Köszönöm előre is!
észre lehet venni a különbséget mert a 133 lovast kicsit nehezebben nyomja le egy 750 es gixxer a 98 lovast meg egész könnyen 😆 különben vázszám után is ki lehet deríteni , a dual fékest mindenki dícséri mert okos cucc, robeszekre is rakta a Honda, elejét fékezed hátul is fog meg fordítva csak baj ne legyen vele mert akkor lehet topogni mellette mint a szarógalamb
Irányára 850.000.-
Tél: 06705148201