Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez már faja le sz!Mellesleg kurva jó az átlátszó hátsó indexbúrád4 4-az egybe a gyári könyöksort hegesztetted be vagy volt másik?
Megpolírozni ugyan nem políroztam meg az 1ft-ost, de a másik felét síkra lecsiszoltam, ha már levegő tömítés szerepét játsza, akkor legalább feküdjön fel rendesen
Pedig valoszínű nem ok nélkül ragasztották oda.Legalább megpolíroztad egy kis sidollal,már csak ali kedvéért:)
Az jó lenne,én a III.kerületben lakom,de mobil vagyok a kocsit még nem szedtem szét:) Itt van pár kép a karbiról,meg a yosi faragásról:)
Nem gondoltam volna hogy a tengely annyira ki tudott kopni, hogy fals levegőt kapjon a karbi, de lehetséges. Kíváncsiságból leszedtem és ott vigyorog a tengelyvég... már vissza is ragasztottam, ezzel is emelve a gép értékét.
A karbikra rárakódott sárgás üzemanyagfolyás (vagy mi) nem jön le mosással vagy brigécollal már próbáltam, csiszolni meg egyenlőre nem akarnám a karbi felületét, majd télen talán unatkozom annyira, egyenlőre más zsebbenyúlósabb gondjaim vannak (pl első-hátsó gumi a vizsgára)
SzErintem a 89-s váltásnál nem születtek a gyárban sem teljesen tiszta modellek,raktak bele azt ami volt raktáron volt már erre példa bár nem a soichiro hondánál na de de ki tudja bár ott lehettem volna legalább udvarseprő ként!
hát ez kurva nagy! legalább polírozta volna meg egy kicsit nem így rakta volna föl mintha egy cigány kezéből esett volna ki,és akkor a célját is jobban szolgálná!
Halihó nekem fémkupakos a karbim és 91 es sc 24 én amiket láttam mindnek ez a fajta volt és nem az ívelt fajtából ,a műanyag fedelest én csak dualban láttam ,amit még tudok hogy van 3 fajta alapjárati 37 39 és42 mm es fúvókával data szerint nekem 42 mert megnéztem meg főfúvókában is változnak de azt most nem kenem fejből majd utánanézek.
holnapra meg tudom mondani, 1ft os egy kis kupaknak kellene lenni ott ami megakadályozza hogy falsot szijjon a pill.tengelynél
Melyik kerület? Megyek én motorral :-)
Én benne vagyok,csak most darabokban van a mozdony:) tegnap láncfeszitő hackelés volt,ma meg a yoshimurát próbálom felrakni,igy én csak autóval tudok jönni:(
Látom Te is Pesten laksz, hozzunk össze egy minitalit, és megbeszéljük.
Hali! érdekelne a karbisor,milyen formában gondoltad? sajna úgy néz ki amit vettem utolsó szériás 96 körüli 1000f-é. Vakvezető rejtélyére visszatérve az 1ft-os a pillangótengely végére van ragasztva valószínűleg ki van kopva és a fals levegő miatt nem jött össze a karbiszinkron
Eredetileg nem onnan kapja a benzincsap a vákuumot?
Közben meg is válaszoltátok, de az 1 ft-os rejtélyére kíváncsi lennék...
pl egy olyan laikus mint én honnan tudja hogy sc21-es vagy sc24-es karbisor van-e fent a motorján? Mert elég furának találom, hogy egy 1 ft-os van oda rahasztva ahol ha jol tudom egy alu dugónak kellene lennie. Gondolom porvédelem céljából került oda a pénz... szóval biztos vagyok benne, hogy a karbisorom is valami összebuherált karbisor.
Lényeg a lényeg, nekem van egy fölösleges karbisorom(fémkupakos) ha gondolod bizniszeljük el.
Többiek majd megerősítenek, de sztem az első SC24-en (89-91-ig talán) ugyanaz a karbi van mint a 21-esen.
a 24-es műanyag fedelű,sajnos nem tudom az évjáratot
Azt hogyan csináltad? nincs törés középen,a karbik közti táv se stimmel,a szivató bovden se ér el oda,ráadásúl a 21 sinjét sem lehet átrakni.probáltam legalább a membránokat kicserélni de a 24-é 3 csavaros a 21-é meg 4 semmi eggyezés nincs köztük.pedig kisérletező vagyok:)
Nekem az SC24-en 21-es karbisor van! Mindkettő fém fedeles?
Nekem a gép jobb oldala lett "legyalulva" fülek letörve, rögzítési pontok kiszakítva ilyesmi, egy barkács áruházban vettem a hőlégfúvóra szűkítőt meg műanyag pálcát. Elpepecseltem vele egy hétvégét de még bírja. Viszont az idomok ahány csavar annyi fajta, azon még lesz mit babrálni.
Sziasztok!
van egy hibátlan sc24 karbisorom,ujszerű állapotban eladnám,vagy elcserélném sc21-re valóra.. sajna kicsit benyaltam,mert nem lehet összehozni.ha kell irjatok.
Sziasztok

Kíváncsi lennék hogy kinek milyen tapasztalata, ill
infója van az utángyártott vezérmű láncról.
KB a fele a futásteljesítménye a gyáriéhoz képest ,
de amire kíváncsi lennék hogy berakás után
pár ezer kilóméter után nem e kezdenek csörögni.
A feszítő is cserélve lenne
Szerintem jól döntöttél, ez a legegyszerűbb megoldás,ha valami nagyobb sebesülés lenne ami elgondolkodtató vagy javítási munka egyéb ötletek és fortélyok írd le nyomjál képet mindent megdiskurálunk!alkatrészben is tudok segíteni.