{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5539386] 2019. 04. 24. 8:39
CBJózsi
Nekem már nem... mert az elejét hozzá ültettem.
Lehet, hogy egy fél centis gyűrű elég lenne előfeszítésnek.
Még nem végleges hogy marad, de nem sürgetem az eladását. Feltettem 465-re, ha kb. annyit ad valaki érte, hát vigye. Persze még senki nem hívott...
Most úgy érzem műszakilag egészen rendben lett, csak igazából nagy és nehéz nekem, ráadásul kicsit fölöslegesen erős. De mindig ott a dilemma, hogy ha vennék helyette egy kisebbet, az nem lesz-e kicsi és gyenge?
Nem tudom mit vennék ami tényleg mindenben jobb.
[#5539375] 2019. 04. 23. 23:08
tike1000f
Üdv!

Akkor ezek szerint marad a mozdony? A hátsó gátló nekem sem az igazi, van is egy kutyacsontom, az alapján meg lehetne csináltatni az emelt verziót....
Sztem az erősebb rugó azért nem jó, mert alapból alacsony a hátulja, nem csak ha terheled....
[#5539366] 2019. 04. 23. 22:02
CBJózsi
Sziasztok!
A hosszú hétvégén nagy esemény történt: 7 év után végre mentem a motorral! ...és állítom, hogy kezd összeállni
Mivel nem volt nálunk gyerek, mentünk egy rendes Győr-Tarján-Esztergom-Salgótarján-Ózd - másnap még Szilvás és vissza kanyart. Na kanyar az volt bőven, tényleg, és mivel Basi kicsit megültette az elejét, így már fel is ismeri őket. Szerintem még kell neki 1-2 centi.
Végre nem ömlik belőle a benzin, szép az alajárata, jól indul, jól húz. Túl jól is: kicsit fölöslegesnek érzem, hogy 3500 fölé tulajdonképpen soha nem kellett forgatni... (3000 alatt viszont dadog kitartott gázon, ami akár normális is lehet)
A fék még mindig gáz, de állítólag csak egy garnitúra új betét kellene neki.
Ami zavar, hogy két személlyel nagyon megül a háta. Pedig a feleségem szerintem annyira nem nagydarab.
Éjjel a fényszórót is nagyon elállította, de egyébként is szeretném, ha keményebb lenne. Másnak nincs ezzel gondja?
Ha nincs, akkor lehet, hogy elég lenne a másik rugóstaggal megpróbálni. Ha igen, akkor tényleg gyártatnék hozzá másik qtyacsontot, vagy túrni hozzá valami erősebb rúgót, esetleg esztergáltatni egy közbetétet...
A VTR-re mondtátok, hogy hoszabb, de vajon erősebb is?
[#5538436] 2019. 04. 19. 16:43
tike1000f
Szia! Engem érdekelne!
[#5537986] 2019. 04. 17. 18:39
Troster07
Sziasztok!
Eladó villapár tengellyel teljesen jó krómokkal, olajjal felöntve, szivárgás mentes. Ezen kívűl első kerék gumival, két fékmunka henger betéttel.
Helyhiány miatt 15000.-, nem lenne szívem a méhbe dobni.
[#5536568] 2019. 04. 09. 19:08
Paszuly
Sziasztok! Sc24 be hol tudok venni termosztatot? Vagyis tudom van 20.000 ert gyari :D engem valami olcsobb megoldas erkelne :)
[#5536561] 2019. 04. 09. 18:50
basi22
Szelephézagot nézzetek,melegen kitámaszt és nincs rendes égés,esetleg a szivócső gumi ki van repedezve
[#5534350] 2019. 03. 30. 23:08
mosön
Gáz bowden nem akadozik?
[#5534296] 2019. 03. 30. 18:50
Szekeres József
Üdv mindenkinek. Egy kis problémával állok szemben segítségeteket kérném. Van egy Cbr1000 f sc24 em. Hidegen indításkor van alapjáratom viszont ha bemelegszik áll lefele kapott másik karburátort. Működő motorrol vették le. Utána tekerem az alapjárati állító csavart úgy jó. Ha viszahül 2500-2800 ra megy föl az alapjáratom. A sírás kerülget hogy a kereszteződésbe üvölt a motor váltáskor meg ugrik nem engedi visza a fordulatok. Mi lehet a baj? Elóre is köszi.
[#5531551] 2019. 03. 17. 19:32
Hacsi88
Sziasztok! Valakinek lenne esetleg sc24 hez 2db gyári hátsó kipufogó dobja? De jó áron komplett rendszer is érdekelhet. Előre is köszi.
[#5523088] 2019. 02. 19. 14:23
Troster07
Két első Nissin fékmunkahenger is gazdára vár. Fékbetétek is benne vannak..
[#5520825] 2019. 02. 13. 10:31
Troster07
Sziasztok!
Birtokomba került egy 1000 F első villa pár, és első kerék. A féktárcsák már elkeltek. Jelképes összegért vihetőek.
Helyileg Debrecenben van.
A krómozáson nem látok sérülést, összeszerelve akadálymentesen, szépen dolgoznak.
[#5519275] 2019. 02. 08. 21:41
Karkrisztián
Ez a baj, hogy sokan el sem tudjuk képzelni mire képesek mások... Arról nem is beszélve hogy miket állhattak ki ezek a mozdonyok az évek során szerelés címen...
[#5519015] 2019. 02. 08. 5:10
DonKornelOne
Remélhetőleg nem szivárog, fogyasztáson nem vettem észre, és ez az olajnak nevezett valamin érezhető lett volna, ha ekkora mennyiségű benzin lenne benne.Inkább valami tescos olajnak nézem, aztán abból kapott 5 litert 4800-ért gondolta hadd igyon a gép és beöntötte. A plusz adag meg az olajszűrőben lehetett, mert az se tegnap volt cserélve rajta.
[#5518957] 2019. 02. 07. 18:05
Zéé (x11)
Esetleg nem lehet hogy a 3,8liter olajat felhígította a karburátorból leszivárgó benzin?
Ha nem zár tökéletesen, előfordúlhat.
Viszont ha kopás miatt nem zár tökéletesen akár az uj olajat is tönkre teheti.
[#5518955] 2019. 02. 07. 17:50
elektro-motor
Feltételezem, hogy lopott transzformátorolaj , vagy étolaj, vagy valami más volt! Mert az elég híg! Meg még lehet egy csomó szr, amit az ember értelmes motorosról fel sem tételezne, mert azt gondolja, hogy mindenkinek van esze! Balesetmenteset Neked, és a motornak is!
[#5518954] 2019. 02. 07. 17:41
DonKornelOne
Eléggé le van lassulva az élet itt, ezért a teljesség igénye nélkül leírom mai tapasztalatom ami, józan paraszti ésszel teljesen természetes dolog, de ,ha valami gond van, az ember képes mindenre gondolni, csak a legegyszerűbb megoldásra nem(legalább is én jártam már így :D) A lényeg, tavaly nyár közepén vettem a mozdonyt. Természetesen megbíztam az eladóban, korombeli családos tisztességes emberke. Esküdött nemrég volt olajcsere. Gondoltam, akkor az idényt még elgurulom vele, most tavasszal meg megkapja amit kell.A motor minden hideg indításkor igazán szép vezérműlánc hangot hallatott, aztán néhamár meleg motornál is szépen csörgött.Nyugtattam magam, majd tavasszal rendbehozom. Ma reggel egy barátommal jártunk egy autósüzletben és megláttam a polcon egy doboz repsol olajat, eszembejutott, meg kéne venni, az elhatározást tett követte, úgyhogy boldog gazdálya lettem 4 liter olajnak, nem azért vettem, mert repsol, csak viszonylag jó árban volt. Hazaérve a garázsban elkezdtem nézegetni a motort, mi bajom lehet, ha most lecserélem az olajat? Úgy is lett. melegítettem kicsit (csörgött szegény rendesen), aztán szűrő le, leeresztőcsvak ki. Én kis naív alátettem egy 5l-es dobozt, mondván csak 3,8 van benne.Volt meglepetés, 5,5 l folyékony trutyi jött ki,de olyan, hogy a betonon nem hagyott foltot amikor ronggyal feltöröltem. (érdekes lenne megtudni milyen anyag lehetett ujkorában). Új szűrő fel, 3,8 liter repsol beleönt, indít, és csoda történt. Olyan szép hangja lett a motornak, hogy újra beleszerettem, a legkisebb csörgés és mindenféle zaj megszűnt, hirtelen örömömbe gurultam is kb 140 km-t vele :D. Szóval ezután nem hiszek senkinek, még magamnak se :D olajcserének meg kell lenni és kész. További szép napot mindenkinek, nekem az lett a mai :D.
[#5518314] 2019. 02. 06. 7:29
joi64
Üdv mindenkinek.Eladó lett tavaly vásárolt cbr 1000f .em Ha valakit érdekelne jelezze-98-as 49000km rel.Kókánymentes.gyári állapot-Köszönöm.
[#5515530] 2019. 01. 30. 21:09
Gabca83
Sziasztok! Kuplunghoz milyen olajat használtok? A teleszkópokban mennyi idő vagy km-enként kell olajat cserélni? Köszi
[#5513733] 2019. 01. 24. 13:07
DonKornelOne
Üdv! Ha valakinek lenne felesleges hátsó doboztartó konzolja szivesen megalkudnék rá.
[#5513180] 2019. 01. 21. 19:59
tike1000f
Sziasztok! Ha valakit érdekel HHO Motortisztitas, keressen üzenetben!
[#5508474] 2018. 12. 30. 14:00
DonKornelOne
Köszi, ez már elég lesz az induláshoz!
[#5508429] 2018. 12. 30. 11:26
Vidom
ha ez segít. Hozzászólásokat is nézd...



[#5508412] 2018. 12. 30. 9:46
DonKornelOne
Mégvalami, vezérműcsattogást szeretném megszüntetni, olvastam, hogy van rá megoldás, esetleg tud valaki segíteni ebben,leírás, rajz, stb. Még nem csináltam, de szeretném magam megoldani
[#5508410] 2018. 12. 30. 9:44
DonKornelOne
Sziasztok! Tud valaki címet, tel.számot, vagy valami elérhetőséget, ahol gyári matrica szettet tudnék venni dual-ra?