Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen gagyi a kinai? epp egy ismerosnek raktuk fel a komplett k8 busa idomzatot. nagyjabol 2teljes napunk ment ra es kellett improvizalni egy picurkat. a gyari idomzat a busahoz 800e ft tank nelkul a kinai 200e afaval mindenestul. tehat negyed annyi. ugy gondolom megeri a kinai az árát. ha 5 meteren belulrol nezed latszik a fenyezes es egyeb hiba de nem veszes.
szia
sajnos tegnap utolert egy autot a motor, így targytalan sajnos a dolog.
Szia! Elvileg gyári..ha tényleg olyan gagyi a kínai mint ahogy mondják. Milyen van neked?
szia
kinai vagy gyari szett erdekel?
Sziasztok! '94-'95-ös 1000rr-hez kellene nekem teljes Repsol idomszett. Ha tud valaki segíteni keressen privátban legyen szíves!
Sziasztok!Lenne egy kérdésem a szakikhoz.Van egy 1000rr sc59 CBR,és néha 4-5-6 sebesseg között mikor váltok beteszi ket sebbeség közé,mitől lehet?
Vagy lehet nem elég határozottan váltok vele,de akkor lejjebb miért nem csinálja?Vagy mind ilyen pontatlan kicsit?
Előző tulaj elmondása szerint ő kuplung nélkűl váltott velr,lehett megkopott a váltó fogaskerék,vagy valami léptető villa.?
Van állítási lehetőség?Köszi
Csövi! Holnap csörögj rám megnézem meg van-e még! (20)924-3484
Hűtőventit keresek 1000RR hez. 2004-2005 - SC57. Ha nincs senkinek, tippeket is elfogadok honnan tudnék ilyet beszerezni emberi áron. köszönöm
Lehet a szerelésnél megmozdított egy addig hibás kontaktust és most jó lett!
Én eddig csak olyan 1000RR-t láttam ami ha üresben 2000-es fordulaton tartod a gázt akkor felpörgeti a ventilátort. És ha hidegen elindítod és engedi vissza a fordulatszámot akkor is bekapcsol kicsit mikor 2000 körüli fordulaton van. Az olajgomba problémát pedig a piros lámpa felvillanására vagy világítására írtam mivel az jelzi vissza.
Itt nem olyan egyszerű a dolog . A hofokmero szenzor a termosztát hazan van. Innen küldi a jelet a műszerfal hőmérséklet jelzohoz és az ECU-ba. 2 kulon kimeneten. Az ECU innen számol üzemanyagot és innen küld jelet a ventilátor relébe . Namost ha mindent kicseréltél és még mindig összevissza kapcsolgat akkor mi van?
Egyáltalán nem normális a ventilátor bekapcsolasa mielőtt eleri a tényleges hőmérsékletet. Nem normális 60 fokos motornál a ventilátor ki be kapcsolgatasa. Pláne néha csak 10 másodpercre. Néha hosszabb ideig. Alapjaraton meríti az akkut. Azt viszont nem értem hogy oldhatta meg a problémát az olajgomba mikor semmi közük egymáshoz. De ha rossz volt és most már jó akkor jó.
Az hogy beindítás után elindul a ventilátor teljesen normális. Ha 2000-es fordulaton tartod akkor is beindul. Nekem is volt hasonló hibám és olajgomba csere után jó lett.
Ha a hőfokgomba jó, akkor meg kell nézni a hozzá vezető huzalozást, a csatlakozók és kontaktok .szorosságát, mindent mérni és ellenőrizni a "service manual"ban található kapcsolási rajz alapján ! És csak akkor abbahagyni, ha kijött hol volt a gond! Nem lesz egyszerű, vagy roppant egyszerű lesz! Bármi lehet!
Van valami fejlemény? Ahogy látom tényleg gyakori probléma, pont most kérdezte meg megint valaki.
Üdv mindenkinek!
Most került hozzám egy Honda CBR 1000 RR.2005-ös évjáratú!
Látszik rajta hogy volt már esve vele!
Új idomokat kapott de mindent nem lehet eltüntetni!
A kérdésem az lenne hogy a motor indítása után szépen jár,melegszik,de néha elindul a ventilátora pedig még nem üzem meleg!
Ha elindulok vele szép lassan akkor a műszerfalon kigyullad a piros visszajelző lámpa jobb oldalt.
Ahogy néztem ez a visszajelző viz hőfokot és olajnyomást jelez.
Ha esetleg valaki tud nekem tanácsot adni azt megköszönném!
Előre is köszönöm
Imre
Ha valaki tudja kie engem is erdekel
Sziasztok! Keresném az alábbi Blade gazdiját, múltkor esett vele a Hringen. Megvásárolnám tőle.

core1493@gmail.com
Én is 30e után cseréltem és anno a 929-en is kb ennyit bírt a gyári.
Ha ez segít, én a 2005-ös RöRö-n 38000km-nél cseréltem rajta a gyári láncot új lánc szettre. ...ez nem azt jelenti, hogy mindegyik ennyit bír , de azért 20000 km-nél új lánc kicsit gyanús.
Akkor úgy írom hogy szerintem ne kilométerre vegyél motort hanem állapotra. Ezeknél nem sok az 50-60e km ha normálisan szervizelve volt. Egyébként az enyémben is "csak" 37e km van pedig 5 évesen vettem 21e-rel viszont alig használom.
Úgy látom, ez a fórum nem arról szól, hogy hogyan segítsünk a másiknak, hanem hogy hogyan oktassuk ki.
KertAce, az adatlapod alapján te is 7 éve motorozol CBR 1000-el, de a tapasztalataid leírása helyett inkább megmegyarázod,
hogy hogyan is lehet ennyi kilométer ezekben a motorokban.
Egyébként egy 2004-2006-os motor még nem 15-20 éves, ez egyszetű matek. Persze ettől még lehet benne nagyon sok kilométer.
De ahelyett, hogy tanácsot adnátok, hogy hogyan is tudnám leelenőrizni a valós kilométert, van-e esetleg olyan aki ezt ki tudja deríteni,
ehelyett kioktattok és hülyének néztek, tisztelet a kivételnek.
Egyébként igen is ki lehet fogni egy-egy jó darabot, lásd nono1970 16.300km-es vasa.
Szerinted egyébként hogy lennének max 60e km-es 15-20 éves motorok? Nézz rá egy pár éves Varadero-ra vagy túra BMW-re. Azokban 5 évesen van ennyi. :-D
Szia! Köszi az ajánlatot, megnéztem, nagyon szép állapotban van. De én egyenlőre még csak gondolkodom rajta, előbb az enyémet is el kell majd adni. Valamint Repsol festéssel szeretném, azok jönnek be igazám
A 60-90 az már k...rva sok. Motoroknál is rááltak erre a tekergetésre?
Jellegzetes problémák, típushibák, stb. továbbra ia érdekelnének.
Szvazy