Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.kepesmotor.hu/hond...
Esetleg valaki a közeljövőben??
Sziasztok! Vásárlás előtt vagyok, 2012 fireblade rol vélemények, tapasztalatok? Tipushiba? Köszi az infókat :)
A fékkaron lévő állító valamilyen úton-módon átfordult 1-ről 5-re.
Fékkel mi volt?
Hali! Köszi a motul 7100 10w40 megoldotta a problémát. A fék is megoldódott!
Köszi!
2 hete volt szerelőnél, elvileg minden olaj cserélve
Motul 7100 10W40 -ét használok évek óta a motoros csupasz változatában, nekem bejön. Fék elgyengülés: mikor cseréltél utoljára fékfolyadékot ?
Helló!
Érdeklődnék, h ki milyen olajat használ, most repsol 10w40-es full szintetikus olajat raktam bele, de ha hidegen berakom egyesbe... Senki nem akar ilyen hangot a motorjából!
Kinek mi jött be? Többektől a motul 7100-as 10w40-est hallom. Sose használtam. Kinek mi a véleménye? Valamint a fék egy kicsit elgyengült a 4.-5.-ik etap-ban az euro-n. Gondolom megmelegedett. Mivel tudnám orvosolni? Fém fékcső? Fékbetét? Főfékhenger?
Minden segítséget szívesen fogadok!
Köszi!
Degab
Sosem próbáltam, de egy ezres sportmotorhoz én biztosan nem mennék szinter betét alá.
Egy másik nézőpont: nem tudom, mennyire drága most hozzá a gyári, de az biztos nagyon jól működik, nem bántja a tárcsát és sokáig tart.
Értem, köszönöm. Akkor a Brembo SA-t felejtsem el?
Gyári tárcsához főleg utcai használatra Brembo SC. Kíméletes a tárcsához, gyorsan bekpoik, finoman adagolható, jó visszajelzéseket ad, de baromi gyorsan kopik.
Ha gyari a tàrcsàd akkor gyàri betèt. De pàlyàra ne menj vele mert azt nem bìrja.
Helló!
Kinek milyen fékbetét vállt be, illetve melyiket ajánlanátok? Ha esetleg volt már feltéve ez a kérdés, akkor hol találom a válaszokat rá? Köszönöm.
Kedves Valcsika, szeretnék érdeklődni, hogy aktuális-e még a hirdetésed? Ha igen kérlek, hogy emailben keress meg a greksabarbara@gmail.com címen. Szeretnék egy pulóvert rendelni.
Nagyon köszönöm,
Barbara
A levegőszűrő alapos ellenőrzését javaslom még, először szemrevételezéssel a szívó oldalát hátha "érdekes" dolgokat fogsz találni benne??!
Jól tippelsz kuplung kosár.
Sziasztok, Nyáron szeretnék venni egy 2006-2007-es CBR1000RR-t. Sok tesztet elolvastam illetve az itteni felhasználói írásokat is elolvastam már. A kérdésem az lenne hogy mire figyeljek a vásárláskor? milyen típushibái vannak? Válaszokat előre is köszönöm.
Köszi! Időközben megoldódott, csak nem szabad tötyörögni vele. 50 km/h felett már hűt rendesen (85° körül marad)
Szia,
Termosztát csere.
Van egy 2011 es Sc59 em 2013óta 2200km ell vettem 2015óta pályázok vele forgatom nem eszi az olajat. A kuplungom visszont ciripel vagy nemtudom hogy mondjam búg az mi a fasz lehet? A kuplunk kosára tipeltem vagy csapágyra pasz 30E van benne. Olyan 20E km nel kezdhete ell ezt a buzi hangot..
Sziasztok! Rendelt már valaki uttángyárot lámpát 2012es Fireblade be Aliexpress Ebay ?
Hali! Most vásároltam pályára egy 2004-es cbr 1000 rr-t. Azt vettem észre rajta hogy nagyon gyorsan ballag felfelé a hűtővíz hőmérséklet, pedig nem rángattam neki. Ez normális? Tudnátok esetleg írni róla hogy miféle problémákra lehet számítani?
Autoknal nem vagyok kepben a hengerfallal kapcsolatban, de ott mar regebben kezdodott a alusil henger, ami nem bevonat, mint ami az sc57 nel is van. a honolas melysege nem lesz hatassal a hengerbevonatra, azaz nem fog leesni a hengerfalrol, egy nem megfelelo honolas utan, mivel nem bevonat.

Amit irsz az teljesen kepbe vag: A honolas megtartja az olajat, de ettol ezt le kellene huznia a gyurunek. Ha a dugattyu miatt hibas, ahogy irod, akkor nem a honolassal van baj ott sem, hanem a dugattyuval. Masodik lehetoseg, hogy a gyuru be tud ragadni a dugattyuba.

Sc59 nel mindket tetel cikkszama megvaltozott, azaz modositott dugattyu es gyuruszett van, ezert inkabb hajlanek a dugattyu-gyuru paros hibara, es nem a honolasra, mint ok az olajevesnel. Az, hogy a nikaszil bevonat lejon, az viszont a rossz honolas miatt lehet.

Ezzel az olajevessel kapcsolatban nekem a bajom csak az, hogy egy 30e kmt futott, megkimelt peldanynal kb 35 liter olaj elfustolt az egesterben. Ennek nyoma van a dugattyuteton es a szelepen...
Az első SC 59-em 2008-as volt 4000 km-rel. Hiba mentes volt de megcsináltattam meg garancia időn belül. Hengersort cseréltek dugattyúkkal a hónolásra hivatkozva és főtengelyt kuplungkosárral.6000 km nél elkezdett zörögni. Kiderült hogy a módosított alkatrészek új cikkszámon futnak a régit viszont nem törölte a Honda az került bele. Újra meg kellett csinálni. 50000 fölött van már benne az új tulajnál hibátlaul működik. Itt a baráti körtöl megkapom a szarozást főleg hogy egy haver is belenyúlt egy ilyen javításba. 1 hónappal futott ki a hosszabított garanciából amiről a Honda nem ertesített senkit. Méltányosságból fél áron (540 000 Ft-ért)megcsinálták neki.500km után hajtókar csapágyas lett. Az importőr és a szervíz 1 hónapig vitatkoztak hogy anyag hiba vagy szerelési hiba. Végül újra megcsinálták ezt már gariba. A cserélt főtengelyt megkapta. Kezembe fogtam nem találtam rajta hibát mint egy új. Pedig zörgött. A hengert nem láttam így csak a szerelök informacioira hivatkozhatok.A hónolási hiba azért hihető mert a Toyota vvt-i motorjai is a vastag olajfilm miatt zabálják az olajat csak ott a dugattyú a hibás mivel a benne lévő furatok kicsik ezért nem vezetik el az olajat.Én sem szeretnék vitatkozni csak leírtam a saját tapasztalataimat.
Najo. Nem kell anyazni. Meglett hamar.

Nemetorszagban a kuplung visszahivasi akcioban volt, a hutovizcsovek bilincseinek cserejevel egyutt.

A tobbi valoban csak 5 evre kiterjesztett garancia volt.

http://www.cbr1000rr.de/sc59/p...