Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valakinek lehet érdekes egy garnitúra SC59 08-11 palyaidom?
Az enyém eladó!
Már nem aktuális, elkelt.
Szia. Ruha,csizma,kesztyű mérete ?
Vagy hosszabb ideig tart a plenáris ülés és a "melósok" későn érnek vissza időbe Baracskára
Lehet, nem kifizetődő??!
Lemaradtam az időpontomról,mert munkahelyen tovább kellett maradnom.Húztam sorszámot és bár csak ketten voltak előttem ott ültem egy órát.Majd egy óra maszkban várás után tudtam meg, hogy már egy hete nincs motor rendszámuk és talán majd a jövő héten lesz .Nincs Baracskán elég "személyzet", aki nyomathatná a rendszámokat?
PErsze, forgalmit is adtak a rendszám mellék.
Én az ország túloldalán hagytam el a rendszámot, szerencsére csak szemből érkező rendőrökkel találkoztam
Holnapra már foglaltam időpontot munka után.Új forgalmi nem kellett?Sztem tegnap is mentem vagy 70-80 km-t rendszám nélkül.Két Véda kapu alatt mentem el meg egy baleset helyszíne mellett ,ahol rengeteg rendőr volt,rendszám nélkül .Mondjuk így utólag mehettem volna 200-al is a Véda kapuknál... .Mondjuk kell egy új tartó is mert tartóval együtt köszönt el a rendszám.
Nekem kb azonnal adtak új rendszámot amikor bementem az okmányirodában. 12 ezret fizettem ha jól rémlik.
1000-es sportra amúgy sem kell rendszám
Jelentem,ma meg a Balaton felé vagy vissza elhagytam a rendszámtáblát .Pár hétig megint állni fog a gép,hacsak nem előkerül valahonnan.Ja meg a bal kormányvégsúly is leesett valahol
Jelentem nálam megint minden működik rendesen.Volt valami hiba a kábelkötegben,plusz kapott egy gyári relét és megint működik rendesen az index.
Üdv., és magasabb fordulaton is rezonál vagy ott elhagyja?
Csak így hirtelen néhány lehetőség. 2,5 hónap alatt azért lehet találni többet is
Ehh...sajnos nem az . Az enyém fr33-025.
Szia! Elkelt.
ez ilyen:

a tiednek ugyanez a száma és 4 tűs?
Milyen méret? meg van még?
Üdv.Ha 4 tűs a csatlakozója akkor vevő lennék rá.
talaltam egyet otthon ha valaki még keres...
Mi lett a megoldás ha megkérdezhetem?
Én is mentem nagy kánikulában,és nekem is melegedett a cbr,illetve erővesztés is tapasztalható ilyenkor,gyári blokkal.Én azt nem értettem,hogy hogyan lehet,hogy a hűtő mérete nem kisebb,mint a hasonló évjáratú japán ezreseken,és mégis jobban melegszik.Akkoriban nézegettem HRC kit-es hűtőket ebay-en,a honda oldalán,és annak a mérete is hasonló,nem dupla,nem akkora mint egy febur.Utánna olvastam,gondoltam,mások is küzdenek ilyen problémával,és sikerült megoldást találni rá.
Amikor már gyorsabb köröket mész,és bekormányozod a motort a célrarába,akkor látszik,hogy 94 fokos vízzel mész.25-28 fokban.
Sok éve egy 600- asnál volt ilyen így elsö hallásra...az fötengely csapagyas volt. Szerviz limit fölött volt a hézag( 0.05 mm)