Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yt-on eleg sok video van rola, illetve fekpadon szerintem pont emiatt eleg gyengen teljesitenek, 140 loero kornyeke szokott lenni.
Hat az elso generacionak tul melyre honoltak a nikaszilt, ezert fel-feljon, ugyhogy az is necces :D
Irányjelzőé??
Messze laksz Tapolca-tól?? Mi célra van az a relé?! Ugyanis a kivezetéseket át lehet forrasztani másikra!
Sokkal szarabb... Ott meg honolasi problémák voltak.
Sc57-nél se tömeges ez a henger kopásos sztory. Persze egyszer minden elkopik.
És ehhez képest az SC59-ben milyen a henger bevonata? Az már tartósabb? Illetve van-e valami bevált módszer, ha kifognék egy olajfogyasztós darabot?
Hát eddig semmi relé ügyben .Az egyik szerelőnél semmi sem volt a másiknál meg csak egy 1100 XX-é volt ami viszont 3 lábú.De van neki otthon is még alkatrésze,megnézi ott is délután.Ha más nem lesz kedden rendelek egy újat,találtam egyet ami jó az RR-be és 6800 pénz.És persze 4 lábú.
Sziasztok.

Valakit erdekelne egy szett palyaidom sc59-es cbr1000rr-hez?
Sztm siman lehet valos, at szoktak alakitani nikaszil bevonatosra, mert ez az alusil nem sikerult olyan tartosra.
Igen,SC 57-es
Ha SC57 akkor nem kell neki 100e, mivel azok alusil hengeresek, amik sokkal hamarabb kopnak a nikaszil hengernel.
Metzelr Rennsport vagy Metzeler Z8 lenne jobb? Tapadás fontosabb mint a tartósság.Nem vagyok részer se pályázó,de szeretem ha szinte odaragad az aszfalthoz
Az is lehetséges .Azért vásárlás előtt rákerestem, a gép M.o-i forgalombahelyrzésű.Szal nem importgép.A km 2013-ban,ez az első feljegyzés,11400 km volt.Aztán 2015-ben volt egy nagy ugrás 17 ezerről 41 ezerre. Szal nem tudom.Lehet tényleg 50 de lehet,hogy 100. Igaz az is biztos,hogy nem akarnám tudni mit csinálhattak a motorral hogy 50k km alatt elkopott a dugó.
Az inkább 100 000.
50.000
Mennyi km van benne, hogy elkopott a dugó?
Csak ne lenne ilyen rohadt pici, kényelmetlen motor (nekem)
Hát hajrá
Első körben én is pihentettem a cbr projektet vagy 5 évig mire fele annyiért hozzám vágták.
Én mondtam hogy szopás levenni a fejidomot
Apropó...bár nem kaptam róla papírt,a motort úgy árulták hogy (majdnem) teljes felújítást kapott a blokk és azóta csak 100 km-t mentek vele.Kérdésre azt mondták,hogy el volt kopva az egyik dugó és ki lett cserélve mind a 4.Meg azt hiszem a henger falak is meg lettek munkálva,meg a hengerfej is.Na mindenesetre ilyenkor bejáratós a motor?Én úgy hajtom,vagyis 5-6000-nél feljebb nem pörgetem semelyik sebesség fokozatban.Mert azért jelenleg nem üzemelő indexek ellenére hajtom egy kicsit .De amúgy se sokat,sok a munka otthon meg amúgyis korlátoznak mindent .
Kíváncsi vagyok,holnap tudok e relét szerezni.
Volt egy kis időm és néztem külföldi fórumokat és ott aszonták,a 2004-2005ös szerelési könyvek jók a 06-07es modellekhez is mivel azok nem új modellek csak "frissítések" .
A Honda Jazz robogómnál is volt gond az indexxel,ott az indexkapcsoló xarakodott.Azt ajánlották,hogy fújjam be WD40-el és ha jó lesz utána,akkor tisztításra szorul.Jó volt utána,szétszedtem/kitisztítottam és megint rendesen működött.Na ez itt sajna nem működött.A relé kontaktjait is megtisztítottam alkoholos fültisztítóval.Meg bevetettem egy régi "trükköt",miszerint a nem működő relét meg kell kocogtatni és utána jó lesz.Na ez se használt .Bár most néha megint kattog,de aztán megint leáll.De az index továbbra sem megy,sem a visszajelző lámpák.Nem vagyok nagy műszerész,egyenlőre ennyire futotta.Ha holnap nem lesz relé,akkor megint kiveszem aztán mérek...valamit...
Minden jót Laci! Elkészültetek??
És ez a 4 csatis...
Huu...hát nem semmi volt kiszedni a relét
Urak,
akinek 2006 vagy 2007-es 1000RR-je van, és van kezelési kézikönyve,
az csináljon már légy szíves egy jó nagy képet, szükségünk lenne az utolsó lapoknál a kapcsolási rajzról belőle.
Én is nézegettem őket már rég óta. Most azért már egész jó az ára.