Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Baromi érdekes jelenség. Most vagy az van h rossz a relé és a pici óccsó kínai relé is szar ami új ugye vagy valami teljesen banális hiba. Nem tudom, de dühítő nagyon....
Üdv.Nekem pontosan ez volt...sőt most már megint van .Miután megvettem a gépet,hazaérés után mentem volna vele és pontosan ezt csinálta mint neked.Én is végig csináltam mindent,mint te.Nekem akkor egy az indexrelé alaplapjáról letörött SMD kondi kicserélése oldotta meg a gondot.Most vittem el nem rég olajcserére,mert bejáratós volt motor felújítás után.De két héttel előtte megint eltűnt az indexem.Megint semmi visszajelzés a műszerfalon és egyik lámpa sem ég.A gyári indexrelé lett javítva.Próbáltam akkor meg most is egy univerzális relével de eddig semmi.Ahol cserélik az olajat ott ajánlották,hogy ránéznek a kapcsolóra is.Ők arra tippelnének.Meg szerintük aftermarket relék nem mindig jók, hesstegCsakagyárialkatrész!! .Vagyis ők rendelnének egy gyári relét és azzal próbálnák meg.Persze az univerzális relé 6 ezer a gyári meg 20 körül van ha jól néztem.Szóval nálam is ez van és egyenlőre nem tudom/tudjuk,hogy mi okozza a gondot és mi lenne a megoldás.Lehet a gyári relé rendelése,de ha nem akkor meg kidobtam kb. 25 ezret.Bár lehet nem marad más meg kell rendelni.Ja és 4 bontót hívtam annó,a négy legnagyobbat ,de senkinél sem volt bontott gyári relé egy SC 57-es CBR-hez.Érdekes ..Szal vagy új gyári vagy ránézek német Ebay-re vagy osztrák Willhaben-re hátra ott lesz valami.Mindenesetre fura probléma.....
Sziasztok. Talán tud valaki segíteni. Múltkor észrevettem motorozás közben h nincs index visszajelzésem. Megálltam,megles semmi. Se jobbra nem villog se balra se elöl se hátul. Ok. Irány haza, otthon megnéztem a biztit. Semmi baja. Minden más tökéletesen működik. Gondoltam akkor relé vagy kapcsoló. Kimértem a kapcsolót, tökéletes, adja a jelet. Szóval relé. Kicseréltem, továbbra is semmi. Az izzók jók. Az érdekesség hogy relét kiiktatva sem tudok semmi fényt kicsikarni az indexben. A relé megkapja a 12Voltot , látszódik h szaggatja a jelet vagyis villogtatna viszont az áramerősség csak milli ampert mutat nagyon minimálisat. Illetve a kapcsoló és a relé közötti szakaszon mértem egy 600 Ohm körüli ellenállást. Valakinek volt már ilyen problémája? Bármilyen ötlet tanács jöhet. Köszönöm.
Sziasztok.Valaki tapasztalt ilyet?5000es fordulat felett vibrál az egész motor,rezonál.
Helló. Milyen méret?
Sziasztok.
SC59 (08-11) pályaidomom eladó
HRC tank borítás magas gyári plexi fej has farokidom eladó. Le van alapozva vagy ebben a formában vagy lefested a saját szineidre, sérülésmentes keveset használt garnitúra.
55000Ft
Kecskemét
Haaat... a tul nagy huto termosztat hianyaban tenne azt. a mostani 200+loeros motorok egyfolytaban tul lennenek hutve, ha azt nezzuk.
Engem valamennyire zavar, hogy egy euroringen mar 100 felett van minden motor egyfolytaban, holott az annyira nem nagy tempos palya. Mindegy. Sztm szimplan szarragasbol nem kerul normalis huto rajuk.
A sportmotorok 99%-a utcán van használva így a túl nagy hűtő túlhűtést okozna ami káros a motornak. Aki pályázik oldja meg ha akarja. Araszolás közben 105 110 fokos víz természetes minden motorom így működött soha nem akadtam fel ezen. Ha kapcsol a venti ezt tartja ha felgyorsulsz visszaáll gyorsan. Zárt rendszerben nyomás alatt 120 fölött forr fel. Ezt sokan nem tudják ezért 105 foknál kétségbe esnek.
En most vettem gyari sc59 hutot, ahogy nezem, feluletre, meretre kisebb az 57 eshez kepest. Szerintem a ventillator csak gatolja a levegoaramlast, az akkor jo, ha 105 fokon van a huto, es megy. Addig csak rosszabb tole a hutes, ugyhogy inkabb nem raknek plusz ventit sehova. Amugy majdnem az osszes ezres hutese alultervezett, minumum egy kiegeszito huto kell hozza, vagy kulon olajhuto, ahol nincs ilyen, hogy normalis legyen a hutes. Elhangzott olyan, hogy a 80 fok kornyeke hideg. Ezt nem tudom honnan vettuk, de minel melegebb egy blokk, annal gyengebb. Persze az also homersekletnek is van hatara, de azt fogadjuk el, hogy a gyari hutes utlegelesnel elegtelen.
A videón látható az indítókulcs mögött 84-85 fokon van a víz. Aznap 25-28 fok volt.
2007-essel pályáztam 90 fölé nem ment 35 fokban sem. Csak annyi a trükk hogy vékonyabb a hütője mint a réginek és könnyebben leadja a hőt. Ha kevés a menetszél akkor van jelentősége. Akit zavar felrakhat mégegy ventilátort az SC 59 en gyárilag 2 van. A vékonyabb hűtő mértileg ugyanaz így felrakható a 04 05-re.
Az a 141 KW (192 PS) teljesítmény erős túlzás egy 2007 es CBR 1000 ről, mivel az 126 Kw os (171 PS) ! Nem egy 2017 es CBR 1000 esről van most szó, aminek a névleges teljesítménye 141 KW!
Vegyétek figyelembe, hogy ez a gép csúcson 141 KW !!! Ezt a teljesítményt viszont benzin elégetésével oldja meg!! És az nem 23 C-fokon történik, és képzeljétek el amikor nem csúcson , csak 8000 f/p "énekeltetitek" !!?
Ne fessétek a falra a szerelőt, ehhez nem kell, mert ez Honda!!
A 600- as is pont így működik ahogy leírtad
Szerintem itt mindenki tök jól leírta, hogy működik a cbr. Normál használat mellett 80 fokon üzemel ha már legalább mész 80-90-el.
Ha meg városban tötymörögsz, akkor nem hűti le a levegő a vízet, a venti meg 105-106 fokon kapcsol be és szerintem 100 fok körül meg kikapcsol és kezdődik előlről a melegedés.
102 C fok városi lassú menetben de semmi gond nincs vele túlnyomás alatt van..
A 929-em nem melegedett ennyire és ha bekapcsolt a venti álló helyzetben akkor egy idő után vissza is hült és lekapcsolt. Az 1000RR ezt nem tudta mert álló helyben ha bekapcsolt akkor csak hideg időben hült vissza annyira hogy kikapcsoljon a venti. De mivel ezen a hűtő rohadt közel van a kipufogóhoz így szerintem normális dolog.
Nekem nem volt még ezres cbr-em de nem tűnik problémásnak, hogy egy ezres sor négy városi tötyörgésben melegíti a vizet. Szerintem ez normális.
A lényeg az hogy ha minimum 90-100 körül mész akkor tartsa a 79-80-at. Ha lassabban mész normális ha felmegy akár ventilátor bekapcsolásig is.
Nem a szereléssel van a problémám hidd el. Csak hogy normális a tünet vagy sem. Fireblade klubban többen írták erre a kérdésre hogy ez így tökéletes. Itt meg vki azt írja neki csak 80 fokos. (mondjuk szerintem inkább ott a baj mert az még nem is üzemi) Nagyon a 2 véglet véleményt kapom :/
Föl kell szerelni egy kapcsolót a ventillátornak,és ha nő a hőmérséklet akkor bekapcsolni.Nem ördögtől való történet.Én 2 Hondámon is alkalmazom.