Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom én felhasználó vagyok szerelőm ezt mondta így használom. Amúgy sem melegítek soha semmit max ha pl. kaparni kell a szélvédőt indulás előtt a szekéren akkor járatom mert megkönnyíti a dolgom az olvasztár... Meg eddig bármit vettem mindegyik használati útmutatójában az állt ne melegíts indulj el egyből...
Szerintem hogy sztenderen vagy függőben van a motor, olajszívattyú szempontjából pont mind1. Különben nem igazán lehetne döntögetni kanyarban.
Persze ha feldől, és a szívócsonk nem az olajban van, már lehetnek problémák.
Nekem szerelőm mondta 60 fok (olaj ugye) addig csak max 5ezres fordulat. Így is megvárom a 80-at de akkor aztán GO a lehetőségekhez képest.
Jah nagyjából én is így melegítek. Maximum annyit jár álltó helyben míg kesztyűt húzok meg sisakot. Utána a dúsított alapjárattal megyek míg meg nem mozdul a hőfok mutatója. Utána dúsító be és hajrá.
Álló helyben nem is melegítünk egy motort sem kis terheléssel sokkal előbb melegszik és kisebb a kopása a motornak. Ezért nem is értem az enyémnél (tudom nem Honda bocsánat) még a letámasztó ha le van rúgva leáll, az egy évvel újabbaknál már nem és lehet járatni, (1es kapcsolásakor áll le) csak így ugye az olajszivattyú nem tud annyi anyagot nyomni mint függőleges helyzetben. amikor vettem anno ki is volt iktatva a stekker a kacsolóról. Lusta digó!
Amúgy indúlni indúl hidegen is, ebben igazad van.
Így van én is használom. Reggeli első indításnál mindenképp. 1 perc maximum vagy csak egy fél. Átforog az olaj kicsit a blokkban és már lehet is menni.
Én szoktam használni. Hidegen alacsony az alapjárat, és rángatja a kuplungot. Kicsit kijjebb húzom és megszűnik. (Vagy ha behúzom a kuplungot) de úgy nehéz felvenni a kesztyűt.
Azt dúsítónak hívják,bár szerintem tök felesleges injektoros gépeknél!
Elcsomagoltam már idén nem takarom ki hacsak véletlen nem lesz mikulás guriga kis falunkban.
Túdom túdom. Mint a galamb.
Amúgy meg is kell néznem mert van egy olyan elképzelésem hogy a bovden túl feszes és szerintem teljesen visszanyomott állapotban sem áll vissza teljesen alap helyzetbe.
Pocses ! Csavaros dobozt elpakoltad már ?
Azt úgy híják gázdúsító. Ugyanannyi benya mellett ha ráhúzod, akkor kevesebb levegőt kap így lesz dúsabb a keverék.
Milka Karbis szerintem. Azon talán van csap is
Amúgy meg nem tudom mi a baj az enyém is injektoros aztán mégis van rajta szívató (Vagy legalábbis valami ahhoz hasonló)
Milyen csapról beszélsz?
Az XX-en nincs benzincsap!
Ha jó a membrán, akkor lezár magától és vákuumra nyit csak. Legalábbis amennyire szervízkönyben látom, nem kell vele semmit csinálni. Mi a három állás? Nekem csak injektoros XX-em volt/van, nem kellett ilyennel bajlódnom.
Szerintem is könnyebb lesz takarítani majd meglátom,vagy átfújatom feketére,egy kérdés srácok a tankon van csap 3-rom állású lelehet zárni télre ? vagy tartalék állás van rajta
Nekem levolt polírozva a perem, színre vólt fújva a közepe. Nem kellett állandóan takarítani. Nem azt mondom szebb vólt ha letisztítottam, de semmivelse volt rondább mint egy dzsuvás szűrke, vagy fekete.
Ha tetszik, csináld meg. A te géped.
Gonoszkodósok vagytok én velem
Tudjátok mit azért sem szerelek fel még olyat. Legalább van mit csinálni ilyenkor mikor bezavar az idő a műhelybe. Ti meg csak siránkoztok hogy mikor lesz jő idő mert a csilli-villi motoron meg nincs mit csinálni a garázsban. BIbibeeee
Az első ágyúmon (cbr 1000f) polírozott felnik voltak... sajna hamar ocsmányra tudott koszosodni a hátsó felni..
a szürkén sem szép látvány de a polirozotton betyár nagyon

Az első Xx-emen fekete felnik voltak. az szerencsésebb helyzet volt..
Hát volt egy ízlés annak aki csinálta!
láncolajzó
Nekem így a piros szín mellett nem mutat rosszul. Mondjuk az is igaz ha nem lenne aranyra fújva akkor sem hiányolnám. Én áldom a helyzetet hogy az én felnim fekete így kevésbé létszik rajta a dzsuva. :-D