Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ennél kicsit több adat kéne,sérült is vagy csak ép,stb.stb.
Legalább egy max. ár!
Vagy minden mindegy?
Keresek xx-et. Évjárat nem annyira mérvadó,az orában lévő szám sem.. használtautós hirdetéseket láttam már.
Email; szotilow1@gmail.com
Még a bontott os jobb mint az utángyártott ki tudjs honnan származó csoda. De igen ha lehet új legyen.
Meg se fordult a fejemben a bontott! :)
Csak gyárit! Csúnya dolgot tud tenni odabent egy esetleges szakadás!
No meg mit spórolnál? Pár ezer forintot?
Köszi szépen! :)
Én a télen cseréltem. 30E + a gyári XX-be 40E+ az X11-be. mivel én sóher disznó vagyok bontva vásároltam. 10.000 Ft volt a Sugónál Baján. Nem mentem le felhívtam őket kértem egy jó állapotú bontottat. Megmondható róla próba nélkül is mivel a csúszó része ha nincsen hosszan kifényesedve akkor nem mozgott túl sokat azaz nem ugrált. No meg ha a fényesebb része még a csúszó rész hegyénél van akkor nem egy agyon nyúlott vezláncot feszített így tönkretéve a feszítőt is. Én berendeltem megjött 2 csavar le rugós mechanika összefeszítőkét csavar be mechanika elenged és azóta is zörejmentesen végzik a dolgát. Ennyi.. Amúgy kérdeztem a Sugóéket még legalább egy kartondoboznyi van náluk. Ha meg nem jó vállalják hogy ha visszaküldöd akkor küldenek helyette másikat. (Mert persze szemmel meg kézrátéttel nem lehetnek 100%-osan biztosak az állapotában)
Sziasztok! Mennyit kóstál egy vezérműlánc feszítő? Csak gyárit érdemes venni? Esetleg hasznos link/webshop ezzel kapcsolatosan? Köszi előre is!
Na srácok sikerült honosítani a motort egyszerűbb volt mind gondoltam Így kitudtam próbálni tényleg nagyon jó motor nagyon jó indulatú, könnyen vezethető,szuper szélvédelem(köszi XXbajker a plexit) meglepően kényelmes,egyedül a féket éreztem egy kicsit puhának de lehet hogy szoknom kell a dual fékrendszert,ez a személyes véleményem
egy fene 690-ig hajlandó vagyok lemenni
Hát ha 700 millióból majd alkudni akarnak, tudsz engedni kicsit.
Nekem effektíve nincs vele bajom. Talán egy fül el lehet benne törve. A felső szürke és a másik fekete elem között a tetetjén. Talán. De az sem biztos, összesimul meg minden egyáltalán nem zavar. Csak arra gondoltam lefújatom színre azt is mert csak az az egyetlen szürke műanyag a motoron minden más fekete vagy kék. kicsit elüt. De mindig úgy vagyok az ilyen átalakítással hogy mindig egy második elemen játszok mert ha elbaszom vagy még sem tetszik akkor még mindig visszarakom a régit és minden fasza. Arról nem beszélve ha egyszer majd mikor öreg leszek és a Honda szalon vissza akarja vásárolni a ritka X11-est 700 millióért akkor ne legyen alkualap az hogy de ilyen meg olyan átalakítás van rajta. Tudjam azt mondani hogy : "Hahhaaaaaaaa látjátok itt vannak a gyári cuccok is "
"Sajna az a műanyag amiben a műszerek űlnek az enyimen széttőrt, és amit vettem az is úgy vólt össze ragasztgatsz, így abból kellett rendelnem egyet. Szintén közel ( 40 ) "

nekem a rázkódástól tört el 3 helyen, a műanyagos 2e-ért megcsinálta gyönyörűen :) néhol elég gyenge a kialakítása...
Igen valahogy én is jobban alszom mikor tudom hogy bármi pattan vagy törik és ritka alkatrész akkor is van egy a garázsban. Ezért van még mindig meg fater 650-es burgmannja mert tervezi hogy vesz majd egy másikat és még mindig ott van egy komplett járóképes blokk váltóval meg mindennel a garázsban. Másfél éve nem nyúltunk ugyan hozzá de a tudat jó hogy van. Enni nem kér, helyet igazán nem foglal (Mert nem az én garázsomban van hanem a szomszédoméban) Viszont annyival élnék ha lehet hogy pár csavart is lehet elkérek. Pl az utas kapaszkodójának a 4 csavarját. Az enyém ugyanis fergetegesen szar állapotban van, de az istenért nem találtok 4 egyformát a műhelyben ami jó lenne. Mert amelyik van azok ugyan elég hosszúak ahhoz hogy a kapaszkodót megtartsák, de ha felrakom a doboz konzolt akkor meg bele egy távtartó is akkor viszont már nem lég hosszúak ahhoz hogy beérjenek a menetig. A nekem meglévőek ilyen szempontból jók de már olyan rozsdásak hogy félek egyszer nem a csavart tekerem ki hanem a menetet is. Azt meg nem igazán díjaznám.
Köszi.
Amúgy röhögni fogsz, de az alkatrészek nagyrészét megtartom " bekeretezett a falra "
Mivel nem egy tömeg motor nagyon nehéz bármit bontottan szerezni hozzá. Pár éve egy malőr miatt kellett rendelnem a műszerfalra egy műanyagot (világos szűrke felső részt)
43 pénzbe kerűlt. Nem gondolom hogy megint erre lenne szükségem, de ha eladnám 5ezerért tuti az törne el.
Egy parkolóban letolatta egy nő, széttőrt a sárvédő persze bontott az sehól.
A műanyagot amit megbeszéltünk természetesen a tiéd.
Sajna az a műanyag amiben a műszerek űlnek az enyimen széttőrt, és amit vettem az is úgy vólt össze ragasztgatsz, így abból kellett rendelnem egyet. Szintén közel ( 40 )
De ki számólja.
Na csak arra akarok kilyukadni hogy nem igazán árulom az alkatrészeit. Szépen elcsomiztam őket, majd megy a vas telepre egy 20 év múlva
Zéé majd egyszer elgurulok meglesem mid maradt az előzőből. Ha lehet összeszednék hozzá egy két cuccot nálad. Már ha nem akarod bekeretezve a falra felakasztani őket. Mert bár még el sem kezdődött a szezon de a következő télen újra nekikezdenék egy két átalakításnak a malacon. Pl megszabadulnék végre a hátsó sárvédőtől. Mert bár hasznos meg minden de nekem bántja a szemem. Vagy pl ha nem tört össze a műszerfal borítása (Az a része amiben a műszerek ülnek) Ilyen apróságok. Amúgy tényleg nagyon csecse lett.
Köszi mindkettőtöknek, és külön köszi XXBajker-nek a hasidomért.
Nem lett hibátlan a masina, de eddig minden jónak tűnik, sőtt az első futómű (gondolom az uj olajnak köszönhetően) sokkal jobb mint az eőzőn.
Király, faszán összeraktad.
Gratula, jól néz ki a géped.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, h milyen láncspray ajánlanátok ár érték arányban?
Nagyon ügyes vagy Zéé
Köszönöm, a peros reinkarnációja.
Two in one.
Pokoli jól néz ki a motorod Zéé, gratula
Remélem az nem fog.
Csak a külseje ne kopjon, mert így pont jó...