Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hondàs szív miatt maradhatunk . Givi v35 monokey oldaldobozok givi tartóval. Hàtsó topcase givi E460 illetve maxia 2 ,Fefének köszönhetően . Simateam gyârtott hozzà tartó konzolt. De össze is futhatnànk , megcsodàlnàm a masinàd.
Elhiszem, most is megcsodálom a szebb példányokat ha szembejönnek.
Ha már igy összefutottunk, Neked a zzr-en milyen dobozok vannak meg hogyan? Hogy ne itt offoljunk, ez a téma mehet a zzr-ben is.
kevés volt benne, 58000 km sérülésmentes, szelepfedél volt lent csupán 24e és 49e km-nél az utobbinál sem kellett állítani ,megkapta az új gyertyákat...
Azóta is ha összefutunk,mosolyog a srác,jól járt vele..
Hát igen, ilyesmit gondoltam. Fekete legyen és kevés km :)
... mivel én mentem veled
nekem utolsó szériás volt , micsoda 5 szezon, kiégett egy hátsó izzó,meg kellett egy láncvezető gumi 35000 km alatt

háromszor cseréltem nőt ,mire egyszer motort
Egyszer majd elmesélem, honnan, hogyan mennyiért vettem kicsivel előtted. A lényeg hogy akkor is közel patika volt, valós 27e km-el Tibi tudja
Egyszer azt álmodtam, hogy benézek a garázsba és áll bent egy... majd ha nagy leszek
Kicsit nem figyelek és micsoda élet lett itt
Ezzel en is igy voltam. Nem volt csapagy baja az XX-nek, de mindent kicsereltem, amit ertem. Kormany, elso- hatso ketek, villa belseje kompletten, bar gyarira, szelephezag, szinkron, gyertyak, szurok.
Aztan volt meg egy valticsere meg el volt rakva a kiegyenlito tengelyen a kerek, ezeket mind javittattam. Mar csak egy fenyezes hianyzik es gyakorlatilag uj a motor. Szeptemberben az is meglesz, csak meg a szinen gondolkodom, az biztos, hogy nem ezust lesz.
Tud valaki kataloguskepet, ahol megvan a gyari szin es tuti hogy az, google nem tul megbizhato. A gyari szinkodokat megtalaltam, de jo lenne latni motoron...
Ha megtehettem volna, nekem az XX maradt volna a garázsban másodiknak, nagyon jó kis szerkezet , egy ideig még egy utolsó szériásban is gondolkodtam motorcsere tárgyán. De sajna a ZZR sokat kívánt.........viszont naccerű jármű:)
Kényelmes motor a zzr..nekem kényelmesebb mint az xx volt pedig azon hornet kormàny volt. Jol elvagyok rajta még ha ötszâz km körül megyünk akkor is.. mondjuk nem egy k 1600gt
Nekem ez az aràny 100%. Csak két személyel megyek. Mondjuk a zzr- en oriàsi hely van , na meg erő..
Hát igen ezért kellett megválnom az xx től is. De a fazernak sokkal jobb az üléspoziciója. Itt a lábam szinte 90 fogban hajlik be de lehet, hogy köszönhető a zselés ülésnek is. Én úgy éreztem mikor kipróbáltam az x11 annál egy kicsit még jobban be kellett hajlitanom a lábam mint az xx nél. De ezt lehet, hogy én éreztem csak. Szó szó fazer kényelmesebb nekem és az utasomnak is. Mert én 99% 2 személlyel megyek, azért is helyeztem a hátsó lábtartókat előrébb és lejjebb.
Olyan mint az xx làbhelyzet... fazer üléspizicioval....erő nyomaték meg olyan mint az xx..semmi csorbitast nem érzékelni rajta..
Én szemeztem a gépeddel csak emlitettem, hogy nekem a lábom véget sajna nem jó. Ha ez nem lett volna befolyásoló tényező biztosan megegyeztünk volna.
Feri gépe patika àllapot. Full felszerelt full nagyszerviz egy kiloért.. a leggyengébb kopoalkatrész is minimum 90 %.-os àllapot.. amellett újszerű
Jah jah ez jogos. Bár ez a kereskedő ... hát ... nem egy nagy agy. Nem is megy neki jól. De ilyen helyről jó vásárolni. Ha már egyszer kereskedő a célpont.
Biztos lehetsz benne.... bajkernek meg igaza van...
Mondjuk szerintem még így bőven keresett rajta. Nem hiszem hogy neki Olaszban 3-400.000-nél többe lett volna. Más különben nem adja oda ennyiért.
Az volt a szerencsém hogy rohadtul kilógott a palettájából a malac. 600 ccm-ig vannak gépei és főleg robogókkal futott. Egyszerűen ez túl nagy volt neki. Vagy másfél évig állt nála asszem 1.150.000 Ft-ra volt kirakva. Amúgy azért igen vannak voltak szépséghibái. Pl vásárlás után rögtön lánc és lánckerék csere. A gumik is hát láttak már szeb napokat. Az óráját is tekergette amiről én tudtam és tudta hogy tudom. Aztán csapágy csere is. No meg azért tényleg em makulátlan. oldalidom már javított volt (Van is vele most gondom) a farok idomon is ott van a hiba a dobok is karcosak. Tehát korán sem szalonállapot. De a 70.000 Km az akkor 70.000 Km. Szomszédomban szervizeltette így tudtam mit veszek. Ő szabadult volna a géptől mert a lóvé benne állt és már ment volna új készletért külföldre. Már neki volt terhes. Így jól jöttem ki belőle. Persze minden praktika meg volt. De én megadtam hogy ennyim van rá ha kell viszem ha nem keresek mást. Bejött.
Lehet te vagy a ritka kivetel. Altalaban ga egy nepperrel uzletet korsz, akkor tuti atbaszott valamivel. Ha szerencsed van, csak penzzel, ha nincs, allapottal. Vagy mindkettovel. Onnan lehet tudni, hogy atbasz, hogy lelegzik
Akkor én különben egész ... sőt kifejezetten jó áron kaptam meg a malacot. Adtam érte a kereskedőnél egy Aprilia Leonardo 125 ST-t rendszámozva (2002) Legyen 150.000 Ft az értéke, meg egy 2000-es merci lámpás 400-as Burgmannt azt is rendszámozva. Az mondjuk érjen 200.000-et Plusz 400.000 Ft kp-t. Ezért frissen rendszámozva nevemre írva regadózva és így tovább az udvarban volt. Tehát jóindulattal füzettem érte 800.000 Ft-t de abból minden meg volt.

Az igaz hogy az órában ismerten már 75.000 felett volt a kilóméter viszont komplett 3 darabos Givi dobozkészlettel (odaldobozokon még fent volt a fólia) Persze itt ott némi hiba azért van. Kipufogón csúszásnyom farokidom jobb oldalt elrepedve bár javítva de csak statikailag. De szerintem ez még így akkor is rendben van. Valójában a kereskedő sem igazán tudta mit is árul.