Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak nem egy Zongora lesz végül ? Ha maradunk a lökettérfogatnál akkor a tippem egy FJR
Akkor ki fogtok tagadni... rosszabb, mint ha kawasakis lennék
Kívánom, hogy legalább annyi örömöd legyen benne, mint nekem volt.

Használd egészséggel
Na de a lényeg. Mikor láthatjuk az új gépet? Mert csak ez után merjük kinyilvánítani hogy szabad még ebbe a fórumba írni vagy sem
Jól érzed! Köszi!
biztos mert én nem voltam ott de hát minden nem lehet. majd az Albán túrán
Köszi. Baszott jol sikerült
Örülök neki, hogy épségben itthon... és annak is, hogy jól éreztétek magatokat
Megjöttünk a szlovén olasz turàról. 2000 km ismét fantasztikus volt. Ausztriàban kaptunk 2 perc esőt
az biztos... üdv itthon
jol jàrt vele aki megvette
Nos, elvitték az X11-t. Úgy érzem gondos új gazdája lett

Nem tudom, azért még majd írhatok ebbe a fórumba ?
Ki lett vesézve már ezerszer!
Keresőbe beírod,és ontani fogja a válaszokat,találatokat.
Mivel betéteket is tesztelek,elég változó. Volt benne Ferodó,Brembó,most meg EBC kell tesztelnem.
Ne vagyok az. De van amiből nem engedek,amiből gyárit veszek. Ennyi. Én nem állítottam hogy olcsóak a gyári alkatrészek. Elmegy vele kb. 150 ezer kilométert. De számoljunk már. Ilyen futás mellet,kivetítve az árat,szerintem bagatel.
Az meg hogy sikeres teherautó sofőr valaki,mindenkinek áll a zászló,lehet csinálni.
Szia! A kuplunghang normális, kb az összesben zörög és kosár cserével is előjön viszonylag hamar(gyári hézagolási probléma és bemelegdve általában el is múlik vagy csöndesebb a hang). Van nemzetközi hondax11 club a neten, ott erről tudsz részletesebben olvasni. Ha behúzott kuplungnál nem zörög, akkor nincsen gáz.
Vezérműlánc feszítő, illetve a fesszabályzó szokott meghibásodni, ahogy ebben az időszakban gyártott összes Hondán(enyémen egyik se volt hibás és túl van az 50 ezer km-en, illetve egyszer cseréltem már feszítőt de a saját hülyeségemből mivel utóbb kiderül hogy nem az volt a baja).
Vezérműlánc 100-120 ezer km környékén szokott cserés lenni. Ha rendesen karban volt tartva a motor akkor 100.000 km alatt nem kell megbontani sehol, csak kopó alkatrészeket kell cserélned.


én uezt májusban letudtam
nekem van egy eladó, újszerű, garantált 48e km-el, 48e km-es nagyszerviz után (szervizben, igazoltan), költségmentes
Szlovénia, Ausztria, Olaszország kipipálva kb 2500 km gond nélkül.
Ja igen, a gépben 60.000. km körül van. Óra szerint...
Sziasztok! X11-et nézegetek, egyet már próbáltam, másik talán a napokban. Kuplungot kicsit hallottam, VFR_nél nem volt ilyen hang, illetve terhelésnél is hallani kicsit, ami nem biztos, hogy baj, csak felfigyeltem rá. Van esetleg valakinek tapasztalata, mennyinél fogy el kb a kuplung, és ha kell cserélni a kosarat, az csak a belsőt-, vagy a külsőt is érinti? /Neten láttam, hogy van mindkettő/....Ezen kívül mire kellhet még esetleg figyelnem? Olvastam már vezérműlánc feszítő gyakoribb cseréjéről, lánc talán bírja 80-90 ezerig, a leírtak alapján...

Köszönöm, ha írtok valami használhatót!

üdv. Norbert
Jah köszi,amúgy időszerű mert enyhén húzva a féket érezhető némi rázás....................de még molyolok hogy mi kéne rá...................gyári az tuti nem,nem ér annyit az egész motor.
Most hogy brembo SA került rá érezhető hogy van fék.
Amúgy a streeten csak EBC,brembo sinter volt 46500 Km-t túlhaladtam és nem látható rajta egy szem váll sem.Még 46e tuti van benne így,akkormeg a fenét érdekli a gyári betét.
A f@szányos féktárcsákhoz még meg kell rendelni Hondéktól a szigorúan gyári fékbetéteket, így ha régebbi a motorod, már meg is dupláztad a piaci értékét
Csak neked:
Megkérdezhetem milyen betéteket használtál hozzá? (Csak kíváncsiság) én a gyári nissint rakom úgy vettem észre ez nem eszi a tárcsát ( 40 ezernél semmi váll) de érdekelne más betéttel mi a helyzet.?
Arról nem beszélve hogy reálisan az új gyári féktárcsát a következő tulaj fogja élvezni.De tuti nem fogja kifizetni a felárát vételkor csak megköszöni a gondosságot.