Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok! Az én fiacskám már mondja a motorokra hogy tutu
Babóca?
Amint meglesz természetesen! Ezek szerint van rá igény

azonban még nyitott a kérdés.. Újabb életszituáció került előtérbe, ami befolyásolhatja a dolgokat..
Na, sok sikert hozzá. Ha már publikus lesz, majd infok is jönnek?
Sanszos ..
Hagyadmá, lassan több itt a kawa mint az XX :)))) Különösképp ha Tibor is visszapártol egy GTR-rel:)
+14 fok nem tudtam kihagyni, igy gurultam egy kicsit.
Ne gonoszkodjáá. Egész jól viseljük hogy kettősügynökösködsz itten
En pont lecsereltem egy kisebbre, ER6-ra. Nm, loero, kg, mindenben kevesebb min 50-el az XX-nel. De Kawaval kussolok, meg megbantom valamelyik himzoszakkoros lanyt itt
Egyetertek.
Kivancsi voltam mennyire ragaszkodtok a Nm-ekhez,elozmenyek alapjan elegge........hedonistak!
Ritkán járok arra. Aminek több oka is van :) pl. nincs bmw-m:))
De majd a kiváncsiság miatt elkalandozok arra.
Na azt értem, de a 10-40-nel problémamentesen üzemeltethető. Ha meg nem kivitelezhető akkor minek erőltetni azt a fokozatú olajat, télen kevesen motoroznak - pláne egy ekkora masinával.
Eko oldalán elolvashatod
nem tudjuk mi lenne a zzr nél vagy az xx-nél egy fullszint 5w-40 el
cimbim új mastere 3000 -ren kért egy litert újkorátol... 500000 km se többet.. ilyen
Mondjuk egy boxernál még érthető is, de soros motornál mitől? Nem mtz illesztések vannak abba - elvileg.
Kombi.
Pont mint az Astra 1.6 szigorú.
Power1 racing
különben tudtad volna a választ ...

Ilyen konstrukció..
azért azt is hozzá kell tenni : 5W-40 a gyári olaja... ..
Nem, azé kérdezem:)
Nem egyedi, mindegyik ilyen.... nekem is jelez, 3000 km-eknkent kb 2-2,5dl megy bele. Nekem is furcsa volt először, de a BMW ilyen
volt Bmw-d?