Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Asszem van. Adj valami elérhetöséget, addig megkeresem.
Sziasztok,

Van valakinek a Haynes szerelési könyvön kívül, akár pdf, vagy más elektronikus formátumban, injektors típusra vonatkozó komplett szerelési könyv, leírás, útmutató?
Köszönettel venném.
Szia! Mint becsületes eladó helyt állok, de nálam ilyen probléma nem jelentkezett. Üdv Gábor
Megtaláltam a magyar nyelvű kezelésit :)
Mint írtam lentebb, alapjárattól kezdve 14,4-et tölt. Nem akartam megvárni, míg a gyári feszszabályzó beadja a kulcsot a csökkent terhelés okán - DRL megléte miatt nappal nem használok tompítottat, illetve az irányjelző / helyzetjelző / féklámpa izzókat kicseréltem Philips/Osram márkájú LED fényforrásokra.
változott valami a kicserélés után?
jó bizony
azért ne szegje kedved a kezdeti nehézség... kurva jó kis motor!
nem most jött az elő.. (nem tudatos ,de rejtett hiba) azért vásárláskor kitűnik.. mert gázadásra erősődni kell a világításnak..
2005 ös a masina, ezen már a nagy fesszabályzó van, lámpakapcsoló nélkül.
Alapjáraton nulla a töltés, sőt igazából negatív. Olyan 3000 fordulat felett kezd el töltögteni egy kicsit, de akkor se megy 13,2Vfelé.
Kimérte a szerelő a generátor OK, úgyhogy a feszszabályzóval lesz a gond

Hétfőn érkezik a cseredarab, utána majd meglátjuk mit produkál
2003-tól már nem kapcsolható a világítás és azoknak már nincs gondjuk (vagy nagyságrendekkel kevesebb). Az enyém is 2003-as és gyári a feszszab.
Enyém 2005-ös, nem kapcsolható világításos verzió. Unatkoztam, ezért visszaalakítottam kapcsolhatóra :-)
Feszszabályzót (nem volt rossz) lecseréltem Mosfet-es Shindengen FH020AA típusúra, ami már alapjáraton is 14,4V-ot tölt ;-)
nem ,mert állitólag mivel már nem kapcsolható a világítással javult a helyzet..
Nekem is már a feljavitott verzió volt, gyári fesszabályzóval, azzal is adtam el. A régiek nem tudom mennyire nyirták, de amennyire én tudom a 2004 utániaknak nem volt gondjuk ezzel se.
Ez nem RR hogy nyirja a fesszabályzót:))
Varnod kellett volna 50099-ig.
2 xx-em volt hasitottam 50e km-t egy láncvezető gumi és egy hátsó lámpa izzó kellett... Lóri azóta is boldogan hajtja
Megis kinyiffan.
Eleg surun.
ez nem az angol beteg
nem is az eladót feltételeztem,hogy ilyen kicsinyes szaron lejáratná magát... vagy ilyesmi..
Nem feltétlen. Sőt. De ha az uj gazdinak is csak a műszeresvizsgálat hozta elő, a régi se biztos hogy tudatában volt, ha valami lassab folyamat eredménye.
Őőőőő,a fesszab olyan hogy eccer megy,aztan meg mar nem.Csinalta nekemis.
ha valóban szar,szar is volt, nem nálad ment tönkre pár nap alatt... egy becsületes eladónak illene helyt állni...
vagy legalább részben..szerintem
azoknál az évjáratoknál ahol állandó a világítás (2005-) már nem jellemző a hiba
Apropó szerviz, az xx-en lecseréltettem minden folyadékot(fék/kuplung,motor,hűtő) és átnézettem a masinát.
Az átnézés után kapott egy injektor szinkront, és egy hibát találtak rajta, rossz a feszültség szabályzó
Szóval bejött, az egyik típushiba(vez lánc feszítő jó), most várom, hogy utánanézzen a szerelő, hogy mennyiért van új