Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az esetek 90százalékában a gtr és a zzr blokkok szelepfedél tömitései az opel astra színvonalán van.. sokáig egy se száraz.
kevesebb gumi.Nem a kakasos fajtabol.
szerintem az a legnagyobb ' hiba' ha az ember olyan motorokat hasonlít össze,ami köszönö viszonyban sincs egymással kategória ügyben... xx-et zzr-el esetleg első generációs busával lehet méregetni talán az 1000 res fazer is ide sorolható... a kisfazer meg a gsr kisbandit és társai ... nyilván gyengébb főleg a nyomaték amit rögtön észre veszel.. de nézhetjük más megközelítésből... könnyű, kezes, kényelmes jó fékekkel könnyen motorozható stb..
vfr 1200 és társai sem hasonlitható össze pld a k1600-al mert ahhoz képest csak játék motorok.
egyetértek!
Szerintem egy kicsit túl sok hibafeltárást deritettél ki a szerelőidre hivatkozva. Bizonyára igy van. De túlzónak találom pl vezérműlánc csere 250000 ft. Ráadásul ez már Unicam vezérlés egy vezérmű tengellyel. Vagyis a javitása tök egyszerű. Nem vfr-v tec vezérlés mert az egy kicsit más. Ha jól tudom 6 évég gyártották. XX 10 évig gyártották. Mert már nem jellemző az örök élet plusz 1 nap mert ráfizetéses. Szinte minden motort amelyiket tovább gyártják ezer modositással adják tovább. Én 69000km futottat is láttam és kopásmentes volt szinte a tárcsája. Rozsda ez vicc. Olajszivárgás még a keleti blokknál sem volt jellemző. Egy pár motor megfordult a kezem alatt a koromból adódóan, volt hiba mindegyiknél de ilyen mértékű nem amit felsoroltál. Hondára nem jellemzőek ezek a hibák. De talán a másik 3 tipusra sem. Közeli barátom hajtott 3 évig egy vfr1200f hiba mentesen abban is volt bőven kilóméter. Eltudom képzelni ezeket a hibákat 200000 km környékén hanyag gazdánál. De hangsúlyozom ez az én véleményem.
Egyik haverom '06 Fazer tulaj (600 cm3), egyszer ráültem just for fun - hát, XX után nekem eléggé nyuszimotor fíling volt
nem lett egy sikermodell , mert véleményem szerint nemigen tudott labdába rúgni a konkurens mellett. Néhány száz ezer pluszért ott volt megjelenésekor a gtr 1400 második generációja is vagy az fjr épp aktuális modellje is.. meg hát se nem túra se nem sport.. Aki hayabusán zzr-en netán xx-en nevelkedett azok látnak benne fantáziát. mint példaképp én így mindhármon stb
Köszi Btibor
Hi!
Külföldi oldalakat keressetek.
A márkaszervizekben-amikor én venni akartam- (5éve)semmilyen hibáról nem hallottak.3-ban érdeklődtem.
Viszont van 2 barátom,az egyik honda,a másik yamaha szervizben szerelő.Tőlük kaptam belső információkat a hibákkal kapcsolatban.
Nyilván a zöme hibamentes,vagy még nem jött elő,illetve nem vették észre,mert különben már forradalom lett volna.
Én konkrétan az 1200f et néztem.Elgondolkodtató az is,hogy miért csak ennyi ideig gyártották,utód nélkül szűnt meg.
Az áráért,ami nem volt túl olcsó,elvártam volna a nulla,minimális hibát.
Lehet,hogy az általam említett gondokon időközben a gyár is javított,de a végkifejletet már elengedtem,ahogy a motor vásárlását is.Kívánok a tulajoknak sok probléma mentes km-t.
Ui:gyakran járok a budaörsi redbaronba,ott még nem láttam olyat,aminek a hátsó gátlója jó lett volna.
jo kis motorok ezek is! Remek választás!
Lecseréltem xx-et egy fiatalabbra és kényelmesebre 2007 fz6 már elég a 100le,köszönöm a segítségeteket
13 motort néztem meg tavaly szeptember óta.. láttam 57000km-es vfr-t is többet is.. se rozsdás se kopott féktárcsa vagy szivárgás nem volt tapasztalható...
hátsó rugóstag előfeszités állitóját érdemes tekergetni néha.. akárcsak a többi ilyen megoldású motorét..
Tudod : "ha van majomra legyen banánra is"
az általad leirt hibák mellé pontosan passzol : ZZR 1400
Nem vonom kétségbe amit írtál! Ez a te meggyőződésed. Nekem meg már volt jó pár csupa nagy vas 150le +. Ez egy jó motor!
Azt hiszem 5140km-rel egyébként is kár lenne ilyenen agonizálni .. valós ötvenezernél sem tartanék ilyentől !
Dobd fel ide a kritikákat engem érdekel. Vagy az is elég ha mondod hol olvastad. Köszi
Hi!
Sajnos kevés a publikáció,mi a klubban többször átbeszéltük,ki mit látott-olvasott.
-kardán (ezt ismeritek)
-hátsó rugóstag
-rozsdásodó,erősen kopó első féktárcsák
-olajszivárgások a motorból,több helyen
-vízpumpa lötyögés
-vezérműlánc nyúlás (csere kb 250e ft)
A többi elhanyagolható apróság.
Én erősen utánanéztem,mert konkrétan szerlemes voltam(vagyok) a típusba.
Ha a tieitek kevés km-es gépek,és nem mentek túl sokat,egy darabig probléma mentesek lehetnek.
Regisztráció nélkül nem látható :-(
Nna fasza. Azt gondolná az ember, hogy Hondáéknak legalább már a friss VFR esetében sikerült orvosolni a generátorral kapcsolatos problémákat...
Vfr 800 vtec 2003-tól 35-50e km-között mindegyiknek elég a generátora.A tekercseltek 8-10e mennek el.Megoldás:olajhűtésesre átalakítani a motort,vagy 800Fi (98-01)-bontott generátort beszerezni(nehéz ügy) és beépíteni.
http://hondavfr.hu/forum/viewt...
a kardánon kívül nem volt más visszahívás... hol lehet utána olvasni? én nem találtam semmit, ahhoz képest, hogy "tele van hibákkal"....
Egy garanciàlis visszahivàs volt . Kardân csere.. uncsitesom 800-as vfr én most szâllt el a generàtor még jó hogy garis volt a motor
Az 1200-vfr tele van hibákkal!
Olvassatok utánuk,nagy részüket a márkaszervizek garanciában-szavatosságban orvosolják!
Azt kérdezted mért vesz szalonból..mert nem vesz hasznàltat..
Nem a vetel,hanem hogy porfogonak tartja.
Bun nem hasznalni legalabb kicsit,epp bejaratta,azt is 5 ev alatt.
Sejtettem
Mert megteheti. Ha làttad volna a környezetet nem volna kérdés hogy miért szalonból újat... konyhàja többe kerülhetett mint a vfr 1200 igy full csomaggal