Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakit innen érdekel.
Sziasztok! :)
Idén már másodszor rendezzük meg az XX-talit Balatonon. Mennyiben érdekes ez itt? annyiban ,hogy úgy gondoltam rendezhetünk egy HONDA talit is. De mivel ez egy jóval nagyobb,több tagot számláló csoport,így lehet a "szokásos" helyünk nem lenne elég nagy egy ilyen rendezvényre. Azt előre tudom (sok év tapasztalat) hogy az időpont,legyen az bármikor is,nem lesz jó mindenkinek. A lényeg! Idén 2019.07.27.-én szombatra gondoltam. Jó lenne egy vízparti helyszín,no és ugyebár az ország úgy mond közepén,hogy ne kelljen egyeseknek nagyon sokat utazni. Ezért is volt eddig a Balatonon az XX-tali. Megpróbálom a Honda találkozót is oda szervezni,de ehhez látnom kéne mekkora az érdeklődés! Kérem,csak az jelezze a részvételét,aki tényleg eljön. Kiteszem eseménybe is kérem ott jelezzétek a részvételeteket!
"mert a süketségem létére erre kényes a hallásom " "az enyém pedig római katolikus"
Az a 17ekm szerintem legalább 170e km!!! Meséljenek a "hüjéknek" !!!
Nekem már megoldódott a kormány magasítás kérdése, de ha valakinél aktuális, akkor itt belefutottam egy eladó túrakormányba:

https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Honda_Cbr_1100Xx_85213408.htm
egy "szép, megkímélt állapotú" szarrá tört, agyonfényezett x11-t valaki 17e km-el?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/x11/honda_x11-13649644
Kell!
Belenyúltunk nagyon a futóműbe.
Biztos hogy kell rà? Én nem tudom az enyémet kihozni a sodràból,hogy szükségét érezném.....
No! Először is ilyet Ebay-ról tuti nem.
Nem bántásból.
Csak is márkásat ( Önhlis,Scott,LSL,stb.) jöhet szóba.
A másik nem találok kimondottan XX-hez.
Arról már le is tettem hogy Lineárist( hagyományost) tegyek fel, talán a radiális jó lehet.
zzr1400-hez az ebayen vettünk, árához képest kifejezetten jól müködött! konzollal együtt volt ! huszonpárezer ...
Srácok!
XX-hez keresnék kormány gátlót.
De csak típus specifikus érdekel,univerzális nem.
Tudtok valami jó forrást?
Ez igaz
Való igaz.
Van ebből selymes járású 6 hengeres is
detto
az baj... mert a süketségem létére erre kényes a hallásom
K1300GT van egy motoros barátomnak. Imádja de az a motorjárás, na az nem semmi. Épp tegnap mentünk egy kicsit kb 80km.
akkor én is megosztom néhány tapasztalatom:
cbr1100xx-hayabusa-fazer 1000-cbr 1100xx- zzr 1400-vfr 1200fd után
minőségben ,akár összeszerelésben és működési kultúrában a Honda az első..
az xx köszönö viszonyban sincs a vfr 1200-al .. sem fék sem futómű terén teljesítményük hasonló de a modelfrissitett 2012 es vfr nyomaték és érzetre sokkal jobb..
fzs 1000,használható mindenes de bicikli ebben a kategóriában,főként mert elég vérszegény alacsony fordulaton.
hosszú távon ezek közül a ZZr 1400 a legkényelmesebb (Albánia Montenegró stb) Pedig az xx-en túrakormány volt!
a hondát a preciz technika miatt szerettem! A kawasakit pedig a hűha vigyor miatt a sisak alatt :)
k2 hayabusa hát... nem jött át..
jelen állás szerint fjr ,gtr ,k1300gt az elképzelés, unóm már a csutkakormányt
Boldog új évet !!
Oké, jó motorozást a gépeddel és boldog új évet.
Mondom, hogy értem.. Nem ezt irtam. Bizonyos teljesítmény felett nem tudom kihasználni - nem a szabályokról beszéltem, hanem a képességeimről. . Ebben a korban már szinte mindegy, hogy kanyarból 3 vagy 6 másodperc alatt gyorsulok vissza az utazóra...

VFR1200-at én hoztam haza (130 km, pálya, kanyargós út + nógrádi dombság).
Ducati Hypermotard 1100 evo
Bmw nine T
Ducati monster sr4
yamaha fr6n

Ezek mind erősebbek voltak mint a jelenlegi.

Nem kell meggyőzni értem. Mint ahogyan a Tesla dupla motoros vezetése is élményt nyújtott, közel 7 másodperc alatt 200-on.

És ami neked a láb nekem a derék lassan. Kell az egyenes tartást és az, hogy ne szenvedjek egy rossz helyen történő parkolás során a mozgatással.

De mondom nem kritika inkább csodáltam az FJR-t. (Csak ne lenne olyan nehéz, a VFR-t is tiszteltem miközben a garázsban tologattam a helyére.)
Akkor ekkora erővel vehetnénk egy 250mz az is tökéletes a kressz szabályinak. De viccet félre téve még nem próbálsz nagyobb teljesitményű motorokat addig az marad benned, hogy minek. És most nem a végsebességre gondolok. Tudod puding próbája az evés. Nekem azt hiszem van egy kis tapasztalatom. Volt nekem is kisebb motorjaim de rá kellett jönnöm, hogy a nagyobb sokkal jobb minden téren. Volt nekem is olyan gépem mint a tied de 1000 ben. Nagyon jó gépek mivel Honda. Ha csak egyszer váltasz nagyobbra soha többet nem akarsz kisebbet. És hangsúlyozom nem a gyorsaság végett. Egy fotó az 1000 ről.
Szomszédomnak van ey Pan 1300 (mindegy mi a tipus). Egyszer volt vele Ausztriában, évek óta szinte csak a város körül megy pár km-t. Na ő sem haszálja ki a túra lehetőségeket. Valami ilyesmire gondoltam. Rövidebb távra neki is elég lenne bármilyen motor ami kényelmes..
Értelek. Nem igazán találom a hasonlatot, de valamil olyasmit próbáltam leírni, hogy nem használnám (nem tudnám kihasznáni) az adottságait. Mintha lenne egy nagy teljesítményű kocsid, de amire használod ahhoz egy jóval kisebb teljesítmény is elég - azonos kénylemi faktor mellett.

Nem tudom kipróbálni, mert nincsa körzetemben ilyen. Ha lenne is, nem biztos hogy jó szívvel adnák kölcsön (én sem tenném a saját motorommal persze...)
Vidom. Csak és kizárólag egyet tudok ajánlani neked. Ki kell próbálnod az FJR-t 1 egész napra. És nem feltétlenül kell menned 600 km sem és rá fogsz jönni, hogy nincs igazad. VFR kiváló motor csak egy régebbi balesetből adódóan a jobb lábam nem az igazi. Ezért én mindent megtettem, hogy kényelmesebb legyen de nem jött össze sajnos. És igy lett a váltás az FJr-re ami már a 4 FJr-em. Tehát van némi tapasztalatom ezen tipushoz. És most a többi 30-40 motort nem számolom, mert kifejezetten erre a tipusra tértél ki. És ne feledd az XX még az FJR-nél is jobb "nekem", de tudomásul kell vennem, hogy az sem kényelmes már sajna és nem azért mert 60 éves vagyok. És most nem beszéltem az előnyeiről mert az más téma. Hát ennyi.
Üzenet (gondolat) Messzinek (is)....

Kicsit hosszú lesz...

Annó mikor a barátomnak vettünk egy VFR 1200-at akkor a tulaj azért adta el, mert lecserélte egy FJR-re. Akkor (és már előtte is, mikor egy alvállalkozónk ezzel túrázott) nézegettem ezt a tipust.

Gyönyörű, igazi túra motor. Talán úgy tudnám elképzelni, hogy pénteken rövidebbre véve a napot leugrani vele valamelyik tengerpartra (600-900 km) fürdeni egy jót, kajálni, sörözni, majd vasárnap haza.

Na és itt jönnek nekem a dilemmák. Tény, hogy a jelenlegi motorom egy személlyel kiszolgál (kényelem, mondjuk motorerő is elég és napi 600-700 km-t ezzel is tudok menni kényelmesen). Persze két személlyel már csökken az élmény ( de a tudásomhoz elég), viszont két személlyel megpakolva hegyekben már kevés. Bár ez is viszonylagos.

Na de a dilemma fő tárgya, hogy egyre időhiányosabb világunkban én vagy ritkábban megyek de akkor hosszabbat (egész nap 500+ felett), vagy félnap körüli távokat 250-300 km.

Ha ilyen túra motorra váltanék akkor talán csak hosszabb túrák jöhetnének szóba, mert ránézésre ez nem az a motor, hogy kerülök a környező hegyekben 200 km-t. Vagy rosszul gondolom?

Nekem itt az jön le, hogy fel kell(ene) pakolni a páromat, dobozok fel és el minél messzebbre. De az egyre kevesebb idő miatt úgy érzem, hogy csak kihasználatlanul pihenne (pontosabban nem feltétlenül úgy használnám ahogy ki van találva. Megjegyzem, fagyizni a szomszéd településre a jelenlegi motorommal sem megyek, ahogy a barátaim fogalmaznak 200 km alatt ő nem öltözik be.)

Szóval ömlengek itten, csorgatom a nyálam (pedig vehetnék egyet) de nekem ez (az egyik) országutak királya. Nem 200 km-re való hanem jóval többre.

Gyönyörű. Erősítsetek vagy cáfoljatok már meg, hogy jól látom, hogy egy ilyen "igazi" túragőzös tényleg a hosszabb távokon adja ki azt az élményt amire ki találták? Tudom lehet vele kacskaringózni 100 km-eket is, de ahhoz meg nagynak találom.

Mondom ezt úgy, hogy az utóbbi években évi 8000 km felett megyek.
Jó szivvel ajánlom bárkinek......