Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nem rég csináltam a face-en egy csoportot a Honda motorosoknak. Akinek van kedve csatlakozzon hozzánk :)

https://www.facebook.com/group...
Melyik fokozatban?
4.-ben kb. jó.
Szél?
Sziasztok.
Az én 125-ös CBR-em 2004-es évjáratú. Érdeklődnék hogy mennyire átlagos hogy a gépsárkány a cirka 70 kilommal csak 114-117 Km/h-t tud menni ?? A tesztírók és a netes videók szerint 130-140- a vége. Mit tudok csinálni amivel ezt a plusz 23-32 km/h rá tudom erőltetni?
A legáltalánosabb az eBay. Rengeteg angol és német bontó van fennt. Nemrég vettem új tankot meg indexeket (egy 2015-ös!!! motorról).
Ha visszaolvasol kicsit belinkeltem egy Honda kereskedést ahonnan gyári cuccot lehet venni. Itt megnézheted a robbantott rajzot és a cikkszámokat is. Valamint az angol elnevezést.

Pár bejegyzéssel később találsz forrást használtra alkatrészesre is. Emellett ha rákeresel az alkatrész nevére (persze angolul) akkor fel szoktak jönni mindenféle egyéb európai pl. holland használt alkatrészes site-ok.
Sziasztok! 125ös CBR-hez keresnék fejidom szettet és fejidom tartó konzolt. Ti honnan szoktatok ilyen alkatrészeket venni, ill. rendelni?
cbr 125 fellelt lámpa épp plexivel, törött hátsó résszel, kábelköteg az izzókhoz és a helyzetjelző benne van. 10 000 ft + posta.
Szükségem lenne egy jó állapotú teleszkóp krómszárra.
Nekem két garnitúra volt, de abból 3 db eléggé rossz állapotban van.
Nincs valakinek visszamaradott bontásból? Vagy balesetben csak az egyik sérült.?
Vagy bármilyen ötlet érdekelne. Mondjuk láttál valahol bomló CBR-t...
Csak úgy feldobnám a kérdést: turbósításon gondolkodott már valaki?
Küldtem üzenetet.
Szia Zsolt!

Mellékesen én is 41 éves vagyok, és egy éve vettem a JC50-es CBR-emet.
Nagyvonalakban annyit tudnék mondatni, hogy ha közlekedni kell, akkor nem tudok jobbat ajánlani. A kérdés inkább úgy szól, hogy mennyit akarsz érte adni. A teljesítményt is lehet növelni, van rá lehetőség bőven. :)
Sziasztok!

Elvileg elviszik az RS 125-ös motoromat. Sokat gondolkodtam a lecserélésén 4T motorra. Sajnos B125-ös jogosítványom van és ez nagyon beszűkíti a lehetőségeket. Még RS előtti vásárláskor gondolkodtam a CBR 125-n de akkor még nem volt rá a megfelelő keret. Most is gondolkodom rajta, de szeretnék információkat szerezni róla mielőtt bármit is teszek. Tudom nem lesz erőgép az RS után, de elárulom, hogy az enyém fojtott változat volt. Szóval igaz az összes fojtást ki lett szedve és power is benne van de mivel a henger fojtott ebből adódóan minimálisan kb. 20Le-re tudtuk fejleszteni. A testalkatom 175cm 75kg. Sokat hallottam hogy kicsi a CBR. Sajnos nem volt alkalmam kipróbálni még egyet sem. Szeretném kikérni a véleményeteket. Persze CBR fórumon CBR fanok vannak. Remélem sikerül dűlőre jutni. 41 éves vagyok és nem száguldozni akarok az utakon. Arra van egy pályamotorom és ha örjöngeni akarok akkor kimegyek a pályára és húzom az RS szarvát.

Üdv Zsolt
Helló! Ezt nézd meg http://spareparts360.com/ én most rendeltem az enyémhez ekeidomot (V panel) viszonyításképpen nálunk 22 000 Ft. körül van ott megrendeltem 9447 Ft-ért! Ingyen posta, plussz nyomon tudod követni a csomagot, hogy merre jár!
Ezt inkább a 600-as tulajoktól lenne érdemes megkérdezni, ő közülük sokan pályáznak.
De egy tippem nekem is lenne: ha gyári alkatrész kell, akkor nézd meg a LingsHondánál. Én onnan rendeltem idomokat, de még féktárcsát is.

http://www.lingshondaparts.com...
Sziasztok!
Ütköztem a motorral és elég sok idomom megsérült... Gondolkoztam azon hogy ebay-en rendelek egy teljes idomszettet:
http://www.ebay.com/itm/142080951750
Van tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban? Nagyon gagyi kínai vagy megéri az árát?

Előre is köszönöm a választ!
Meg mert szembe fújt a szél....
Próbálja meg fordítva!

Viccet félretéve: ezer dolgon múlik mennyi a vége. DE! Ha nem vagy elégedett az erejével, nekikezdhetsz egy karbantartó ciklusnak:
- új gyertya,
- új légszűrő,
- ha karbis akkor karbi pucolás, beállítás,
- szelephézag.
Mire ezzel végzel, kicsit érteni is fogsz hozzá, és nem kérdezel sutákat
Szia!
Mert 125-ös! :)
Üdv,
Marcell.
Sziasztok! Szerintetek mért nem megy 6. ba 9000 res fordulatnál 110km/h-nál többet a cbr em? Gyári rajta minden 15 ös első fogaskerék, hátsó 42 fogas,ja és csak 50kg vagyok szóval nem értem miért nem megy többet.
Nagyon jól hangzik! Vedd meg és várjuk a tapasztalatokat!
Én majd akkor veszek, ha egy kicsit több km lesz benne a jelenleginél...
www.honda-cbr-125.com
Mindenféle cuccok.
Sziasztok! Azt vettem észre,hogy egyenetlenül nyúlott a lánc. Olvastam,hogy ilyenkor azonnal ki kell cserélni. Tudnátok ajánlani szervizt,ahol kicserélik,mert én nem tudom egyedül megcsinálni. Legjobb lenne Balassagyarmat környékén. Köszi a segítséget.
Szoktam még ajánlani a http://spuri-adalek.hu/content... adalékot. Igen hasznos.
Kedves István! Hát bejött ez a sportosabb, keményebb vezetés. Úgy nem fullad le egyszer se. 3-ból 2-be visszaváltáskor erősebb gázadásokat használunk, illetve akkor is, amikor éppen megállunk egyszer kétszer erősebb gázfröccsel. tehát a folyamatos alapjárati motorozást nem szereti. Az alapjárati fordulatot is feljebb állítottam kicsit, így nincsen akkora motorfék sem visszaváltáskor, hanem egyenletesen halkul a motorja lassításkor. Hát majd látjuk. De azért ez szerintem csak valami üzemanyagrendszeri ellátás problémára utal nem? .
Akkor nem lehetne, hogy nem szívatjátok egymást, mondjuk elmentek közösen, de "biztonsági kísérettel" túrázni a környékbe, vezeted te egy 50-60 km-t, közben ö az utas, aztán cseréltek.
Elképzelhető, hogy ha nagyon ingerszegényen megy vele, nem teljesen tökéletes keverék okozhat, tökéletlen égést, kormolást, gyújtáskimaradást.
Szia! Amikor múltkor írram, megint elvittük szerelőhöz, használta ment vele 10 km- t nen állt le neki... Átnézte, nem talált semmit. Hazahoztuk, mi is mentünk vele kb. annyit nem állt le , de mist megint nem megy. Megint leáll. Lényeg az hogy a párom, /nő/ vezeti és nem lehet hogy az a baj hogy túl puhán vezet? Mindig alacsony fordulaton vállt, nincs kipörgetés nincsenek visszaváltáskor gázadások stb.