Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megértem, bár szerintem az 50ccm kicsit túlzás. Kell ez a 125-ös ahhoz, hogy ne legyetek - a normális embereknek is - útakadály. Én is szívesebben megyek csavarogni a kicsivel.
Anno 15 éve együtt vettük a CB500-ast egy zirci rendőr sráccal, neki volt egy CG 125-öse is és azt mondta, hogy az JOBBAN szereti valahogy
Sehogy nem értettem, de most, hogy nekem is ott áll a garázsban a két gép, sokszor szívesebben választom a kisebbet.
Vasárnap is felkeltem fél hatkor, mire a család megreggelizett, én már lenyomtam egy jó 250 km-t szép tájakon, naná
Jó buli lehetett.
Egy ismerősömék túrázni jártak 5-8 fős brigád.
Szigorúan 50ccmel lehetett menni. 1x elmentek Bulgáriába. ( igaz ennek kb 25 éve)
Kapagép az idei első bevetésen
Ilyenkor,a szezon előtt szoktunk csinálni egy versenyszimuláció/edzés kinek mi akciót.
Kibéreljük a pályát délelőttre,és lehet csapatni zavartalanul.
Mindenféle kisebb kategóriamehet 20 loerő alatt,most is volt minden mint a búcsuban: simson yamaha, 2thonda, MZ meg kapagép (4t honda)
Én Nándival mentem párban 20 körönként cserélgettünk,és kereken 100kört mentünk 1óra 50 perc alatt,ami figyelembevéve a hőmérsékletet egészen elfogadható 1,57 körüli átlag köridőt jelent.
(amúgy bárkinek be lehet csatlakozni ebbe a menésbe, egy délelőtt olyan 6 rugó környéke szokott lenni,legközelebb szólok előtte)
Regggel 9 kor 8 fokot mutatott a hőmérő,cska igen óvatosan lehetett menni
Kösz Zoli,15ért jó ár (lett volna:) a kerék.
Eladó a képeken látható motorblokk. Tökéletesen jár, hibátlan.
11500km van benne, ahogy a következő videón is látható:

http://youtu.be/4Sb8LLyYc3I

A blokkot karburátor és gyújtáselektronika valamint első lánckerék nélkül adom. (Gyújtással, megbontás nélkül.)

Számlát illetve adásvételit adok róla, amennyiben szükséges. Forgalomba is lehet állítani egy műszaki vizsga keretein belül.

Ha ki szeretnéd próbálni a motort, 2017. április 13-ig biztosan megteheted, ugyanis addig nem igazán lesz időm megbontani. Kipróbálásra kizárólag Mezőberényben van lehetőség, illetve a személyes átvételre is.

Utánvétes postaköltség: 4000Ft

Ha további alkatrészek is érdekelnek a motorhoz, nézz szét a honlapomon: www.bmotor.hu

Érdeklődni: honda4022@gmail.com
+3620-4822625

Ár: 85000Ft
Emailt írj légyszi, ha még aktuális: honda4022@gmail.com
Köszi! Egyébként beszámítani nem szeretnék semmit.

Ha érdekelnek az eladó cuccaim, akkor nézd meg az oldalam: www.bmotor.hu (már nagyjából minden fent van)

Link a CBR alkatrészekhez: https://www.bmotor.hu/cbr-125-r
Szia!
Nem láttam az üzenetet, légyszíves emailt írj! honda4022@gmail.com
Az üres felni ára 15eFt.
Üdv; Zoli
OKé, bár én költözős fázisban vagyok éppen,de nem gáz itt van Petró Bandi bá, teló ügyben hozzá is fordulhatsz bizalommal, régi bútordarab.
Jaja, az útba esik jövet-menet. Majd beszéljünk róla, hó végén, amikor arra megyek.
Az ilyen telóegyengetés ilysmi kisebb motorra 6-9 rugó szok lenni.
Én is meg tudom csinálni,bár eléggé mérsékelten szórakoztató munka, mert nyomsz rajta préssel 3 mm-t és ugyanúgy visszaugrik görbére,de ha megnyomod 4mm-re beleugrik 1mm a másik irányba D:)
Kicsit türelemjáték,bár lehet, hogy csak én vagyok béna:)
Én pesti vagyok szóval ez a beugrás talán annyira nem is ugrás..
Ezt vágom, de tudsz rá helyet, ahol megcsinálják? Mennyi?
(és mennyi a bontott jó?)

A váz most még nincs otthon, de ha érdekel elhozom. Útközben esetleg le is dobhatom nálad a többi cuccal együtt (ha nem esik ki nagyon). A hó végén/elején legkorábban. Egyébként ha rákarrintasz a profilomra látod, hol rendelek: Győrben.
Egészen ocsmányul görbe telószárat is ki lehet egyenesíteni
Lényegileg az a kritérium, hogy ívesen legyen görbe, de megtörve, az szépen javítható.
Eseglet a váz is érdekelne,talán már mondtam, hogy határozottan eszembe jutott már, hogy kifurkálom belül 26-os fúróval D:)
Hátsó idom esetleg érdekelne, ha mondanál rá egy szemérmetlenül alacsony összeget D:)
Kend hol rendel?
(lakik)
Sziasztok!
Ma terveztem délutánra egy kis motorozást,de még indulás előtt észrevettem,hogy a bal első égő nem világít. Ki kéne cserélni,de mivel még sosem csináltam,nem igazán tudom hol kezdjem. Tudna valaki segíteni? Köszi.
Nekem van egy görbe telószáram, arra keresnék megoldást.

(viszont van pár fölös JC34 cuccom, ha esetleg beszámítanád és nem foglalná nálam a helyet... :) tank, hátsó idomok, hátsó lámpa, ülések, váz)

Mondjuk annyira nem lehet görbe, mert nem érezni, csak mondta a srác, aki összerakta az elejét...
Ami viszont kellene, az tuti nem lesz itthon: JC50 gyári burkolat eleje. Eleinte mindenképpen kereklámpásat akartam, de most már feltenném az idomokat ha lennének :(
Szasz
Első kerék tárcsa gumi km meghajtás nélkül mennyi?
Honda CBR 125 R Bontás - egyben nem eladó
honda4022@gmail.com
20/482-2625
https://www.bmotor.hu/cbr-125-r
A bajom az, hogy rengeteg hengerszettet láttam már, de befecskendezőt még nem. A cikkszámokat ha meg lehetne valahol nézni azt is látnánk, hogy csak a fúvóka vagy az egész elektronika más. Nem egészen mindegy...
A karburátorossal meg az a bajom... na leírom:
Pár hete el akartam menni gurulni egyet. Mínusz 1-2 fok volt, nem volt hideg, és sütött a nap. Kimentem a garázsba, elkezdtem reszelni az ezrest. 1x-1x elkapta, de nem tudott stabilan járni, egy idő után pedig lemerült az akksi.
Mivel be voltam öltözve (és sózva is), fogtam, bedugtam a 125-ösbe a kulcsot, ráadtam a gyújtást.
(A lámpa ilyenkor folyamatosan ég, ami miatt kissé aggódtam is, mert azelőtt jó ideje se nem jártam vele se nem töltöttem, ráadásul a másik pont most adta meg magát lámpa nélkül is...)
Naszóval benzinszivattyú züüüüüüm, indítógomb megnyom: khkhem és ta - ta - ta - ta - ta -ta -ta....
Felültem, elindultam, ment. Ugyanúgy -2-ben, mint +35-ben. Nincsk fulladás, gyengeség, rángás, teszi a dolgát.
Na ezért szeretem az injektort...
Ha már itt tartunk a lánckerék-cserénél tudok egyszerűbb megoldást is: vissza kell kapcsolni ötösbe...
Pont ahogy teccel mondani..
Ledöntött motornál simán rálehet verni a nyelet büntetlenül, esélytelen,hogy kirántsa alólad a póówer a kissámlit:)
Könnyű vele menni.
Pofáraesni is úgy szoktak vele, hogy az elejét veszítik el.
No ez a "nem megy sehol" a válaszom Marcell kérdésére is: azért is szeretem, mert nem megy. Téphetem a száját ahogy akarom, nem kerülök veszélyes tartományba :D
Gyorsítok, lassítok, döntögetek, közben élvezem a hangját... az ezressel vészesen gyorsan történnek a dolgok, ott folyamatosan nagyon kell koncentrálni, ha kicsit rángatni akarom a bajszát :)
Igazából nem is erre van, hanem arra, hogy az asszony, csomag, szembeszél, hegy együttállás mellett se érezzem kevésnek.

más:

Tegnap meghúzattam egy kicsit, és arra jutottam, hogy igazad lesz, a valódi és _használható_ végsebessége 110+. Addig bármikor hamar felszalad, fölé lehet ugyan forgatni, de az már csak küszködés. Én elhiszem a videósoknak, hogy lassan elszenved 130-ig is, de minek?
ahogy korábban talán már mondtam,ezek a recegék eredetileg 150-es motorkák, ez a 125/15 lóerő baromság, csak Európában van, a Távol-Keleten,konkrétan Taiwanon ahol a kisciberét gyártják ott nincs, ott a 125-ös modell nem is létezik.
Ebből fakadóan magát a nagyobb hengert eléggé simán rá lehet oktojálni a saját gyári dugójával és fejével.
Kár, hogy a nyomik az Európai modelleken leszednek a hengerhüvely külsejéből alul,ha ezt nem tennék simán ki lehetne fúratni a gyári 125-ös henegert is 150-es re, akkorcsak fej kellene meg dugó.
Felteszem, a befecsi 150-es változata vezérlőstül szintén nem hozzáférhetetlen, kérdés,hogy a beker összeg megér-e ennyit..
(karbissal azért is jobb, mert arra csak felpattintod a 36-os Dell PHF-et és ámen:)
Nincs "nyomatéklyuk" 6500 körül, ha folyamatosan 8 ezer felett tartod D:)
Amúgy a karbisban én nem éreztem ilyesmit, az pont ugyanúgy megy a teljes sávban mindenhol, csak 10 felett már jobban zörömböl:)
(illetve leginkább nem megy sehol:)
Érdekes egy fazon vagy Te. :D Én hamarább kívánok rá a kawára annyi szent. A 14-es első fogazás kiszedi a 6500-nál a lukat, viszont többet fog forogni a motor.