Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári kormánykapcsolókat cserélem éppen és az a meglepetés ért, hogy az indítógomb 3 vezetékes. Váltókapcsoló.
De miért?
Gondolom az egyik az önindító reléjének ad áramot, az a része logikus. De mit old a másik fele közben?
Egy lehetőség alkartrészbeszerzésre:
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Igen, az lesz. Egyébként hideg időben jött elő ez a probléma. A vásárlásnál rendben volt a moci. Ma be lett fújva a kapcsoló, most mintha jobb lenne. Várok még vele és ha mégsem, akkor jön a relé áram próbája. Egyébként azt is megnéztük volna ma, csak elől kerestük a relét nem hátul :D Mindegy. Egyébként egy CBF-nél és egy másik CBR-nél is tapasztaltam az index kB 2mp-es késését de ez most más. Mert ez az enyém... :D
Köszönöm a segítséged! A motort 3 hete vettem, így nem tudom milyen volt eddig, mert a tulaj szűkszavú és mint utólag kiderült igényleten ember volt. Az indexek nem ledesek, hanem gyáriak. Tudtok Pesten/Pest megye közelében olyan boltot, ahol bontott/új alkatrészeket lehet hozzá venni? Illetve valami jó tipp, hogy ti honnan rendeltek/vásároltok? Én eddig a bmotor.hu-t találtam. Előre is köszönöm!!!
Ajánlanám, hogy, ha egy ilyen "szabad szemmel jól látható" hiba is el van rajta hanyagolva, akkor éljünk a gyanúperrel, hogy a kevésbé látható dolgok még jobban le voltak ...-va.
Lehet, érdemes lenne átnézetni szakemberrel, mielőtt más "rejtett" hiba komolyabb gondot okoz.
Köszönöm, holnap neki esek azoknak, amit javasoltál!!!2005-ös a motor, de mint utólag kiderült az előző gazdája...nem bánt vele tól jól. 3 hete vettem és sok rejtett dolog jött elő.
Nulladik kérdésem az lenne: ez mindig ilyen volt, vagy elromlott?
Mert ha ilyen volt, akkor valószínűleg nem gyári relé van benne - ahogy azt InSAMinator is írta - ki kell cserélni.
Ha egy nap elromlott, akkor elvileg lehetne kontakt hiba, DE az azért nem valószínű, mert olyankor növekszik a kör ellenállása ezúttal gyorsabban villog.

Ezt ki is próbálhatod, ha kiveszel egy izzót. Ilyenkor nagyon gyorsan kellene villognia.

BTW maguk az indexek gyáriak? Nem valami halogénes utángyártottba tett valaki 50W-os izzót?
A gyári 2x21W oldalanként. Ennek kell a relére is írva lenni.
Szia, mennyire régi a motor?
Kapcsolóhibát kizárandó, fújd meg a gomb mellett egy kis WD40-nel.
H ez nem segít, (szerintem nem fog), cseréld ki az index relét! Azt gondolom, az lehet elfáradva.
INDEX PROBLÉMA
sziasztok, mindenkinek megköszönöm, aki segít.
Olyan problémám van a motoron, hogy az indexem (főleg hideg időben) NAGYON hosszú késéssel kapcsol be, ha egyáltalán bekapcsol. Ez előzásnél, balra kanyarodásnál és szinte minden irányváltoztatásnál nagyon veszélyessé teszi a közlekedést.
Amikor kiteszem az irányjelzőt van, hogy 2-3 mp-ig tartanom kell a kapcsolót, majd ezután 3-4 mp-cel később kezd el villogni!!! Ha egyáltalán elkezd. Melegebb időben jobb a reakció idő. Volt már valakinek ilyen tapasztalata? Mit ajánlotok? Kábelezzem újra? Hol lehet a hiba?
KÖSZÖNÖM A SEGYTSÉGET! Üdv Bianka
Magának a motornak tudtommal nincs hibája. Az embernek lehet, aki használja.

Ilyet kétféle okból szoktak venni: ingázásra - mert olcsón üzemeltethető és kezdőknek.
Nyilván az ingázós velejárója a sok kilométer.
Az kezdő meg... ha nincs tapasztalt motoros mellette, akkor sok kárt tud okozni tudatlanságból / nemtörődömségből - tisztelet a kivételnek.
Rozsda, ilyenek nem jellemző ilyenkorra már? Köszi a választ
Olvass vissza, pont most írtam: menni fog az 120-at is.
Semmi típushibája nincs. A szokásos: ne legyen lelakva.
Sziasztok!
CBR 125R-re szeretnék felülni 23 évesen, 187 centisen, 85 kilósan. JC39-eket nézegettem, városi használatra kellene, az ereje megfelelne, ha már 80-at velem is tudja kényelmesen. Mire kellene figyelni egy esetleges vásárlás előtt 2020-bab egy 2007-10-es motornal?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Más forumon írták, hogy pontatlan, csak azért kérdeztem :)
De akkor már rendelem is.
Köszönöm szépen az infokat.
Mi baja lehet?
600-as hondámon is ilyen van.
És pontosan, megbízhatóan működik?
Így van!
Semmi gond, köszi! Akkor ez a váltórudazat elmozdulását érzékeli ha jól látom.
Ez a képen egy JC50, nem JC39. Az kicsit nagyobb.
A többit tökéletesen leírtátok, talán azt leszámítva, hogy én 180 centi és 8x kg vagyok, de velem is viszonylag lazán elforog 110-ig, utána hirtelen fogy el. Két személlyel (asszony 60+ kg) is egész rendesen tartja a tempót.
Viszont nagyon kezes és könnyű és mindig, minden körülmények között pöcc-röff!

Nálam állandó dilemma az eladása, mert éppen egy picit kevés. Ezt leszámítva életem egyik legjobb motorja.
Bocsi,de most szabadultam a karanténból.
Köszi! Megtaláltam Alin is, bekötés mennyire volt bonyolult? Van esetleg képed hova helyezted el?
Nekem ilyen van rajta:
https://www.amazon.com/Motorcy...
Sót a haccázason is ez van.
Sziasztok! Páromnak vettünk egy cbr 125-öt. Tetszik neki, de mivel most tanulja a motorozást nagyon hiányolja a fokozatkijelzőt. Tett már valaki fel, és ha igen milyet? Eddigi motorjaimon Gipro volt, de erre a típusra nem találok. Több ismerős vett Ali-ról, azokkal is meg vannak elégedve. Valakinek esetleg tapasztalat?
A motor fizikai méretével semmi gond nincs. Szinte nem is kisebb a CB1000R -nél, talán 3-4 centivel alacsonyabb az ülés magassága, ami menet közben nem, vagy alig észrevehető.
Ha már 125 akkor inkább a kis varát szerintem. Azt akkor legalább rendes motorméretű ha már 8-ad lityis.