Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs is! De a HONDA tudta, hogy siker lessz !
Én inkább mindennapi sportos használatú amivel lehet túrázni is-kategóriába sorolnám !!!!!!
Bocs de itt 4 ütemű kategóriát írtak
Az sem rossz dolog, én is szoktam Simóval örültkörni, egykerék megy?
Hátha mág látnátok, engemet a simsonnal sportosan közlekedni!
Csak úgy kerűlgetem kifelé a piacra igyekvő néniket, meg a traktorokat
Miért létezik ebben a kategóriában más motor??
Az RS, a mito is 2T, nem de? nem mintha egy kategóriába lehetne sorolni... , de ha supersport, akkor szerintem, ez az egyetlen ilyen új típusú motor a kategóriában. Nem de?
Ja mert több nem is van nagyon ebben a kategóriába
végül is lehet akár az is, a piacon ebben a 4 ütemű kategóriában nem nagyon van ellenfele....
Így van !!
De szinte minden motorral lehet sportosan közlekedni !
Főleg a kis CBR-el kis súlyának (NSR-nél 20 kg-mal könnyebb) és pörgős blokkjának köszönhetően !
Annak viszont gyengécske
Szegény kis CBR-en hogy vitáztok!
Városi Túramotor, városi vagy, túramotor?
A Honda honlapja szerint a SZUPERSPORT kategóriájába tartozik!
Én nem akarom fikázni itt a témakört, de beláthatjuk, hogy az "előd" és az "utód", teljesen más kategória.
Azért városi, mert kis kategóriás, és azért túrás, mivel könnyű vele közlekedni, kényelmes, ami a legfontosabb szerintem a túra ketegóriába...
Látod, csak ki kell próbálni és kiderül, hogy nem is rossz motor a CBR !
Örülök neki, hogy azért próba után tetszett!!!
Nem baj ha NSR-ed van (jó az), lényeg, hogy HONDA !!!!!!!!!
....csak a kötekedés mi?????
Vagy városi vagy túramotor. Ilyet már hallottam
Városi túramotor? Az milyen?
Üdv mindenkinek!

Van egy ismerősöm akinek egy ilyen motorja (nekem NSRem van), s már próbáltuk egymásét.
Háááát a véleményem: nem tom.
Az igazat megvallva, egy kicsit kellemesen csalódtam benne, hisz az elődje után (mondjuk ki, sajnos) egy kész csődtömegnek tartottam! De miután mentem vele, rájöttem, hogy ha egy sportos motorból egy kis utcai túrásított motort akartak készíteni a fejlesztők, akkor sikerült elérni amit akartak.
Ugyanis, lehet, hogy nem megy annyit, mint az elődje, de meg merném kockáztatni, hogy másik kategóriában megállná a helyét, mégpedig a kis városi túramotorok között. Ugyanis kényelmes, mivel kis gép könnyen korigálható, így valahol dicsérem, valahol meg, megfordul bennem, és akkor most mi lesz a régi kiskategóriás sportosztállyal??
Teljesen igazad van KertAce !!!
Nekem is volt 2T motorjaim (Simson,DT80...), de most, hogy megvan a CBR egyáltalán nem akarokk többé kétüteműt !
Ebbe csak 6000 km-enként beleöntök 1 liter olajat és vígan motorozok 2,5-3,5 L benzin fogyasztással 100 km-enként!! Míg te 1000-1500 km-enként veszed a full-szintetikus olajat(nem olcsó ) és 100 km-enként 6-7 L benzint tankolsz, nem is beszélve ha megszorul, akkor aztán lehet fizetni a szervízt !!!
Biztos hagyjuk
hát ha a régi 125-ös CB Hondák 20évig elmennek akkor ez 10-ig minimum....
Te tudod nekem biztos nem kéne.
Szerinted ez fog menni 10 évig?
toy, ne kezdjük itt is a 2T 4T hasonlítgatást!!!!!

A 2T meg jó csak kár hogy nem megy el 10 évig hiba nélkül......
Tudom, már regisztráltam is magam (Norbee néven ), de azért köszi!
csá
Jó kis motor ez csak kár hogy 4 ütemű. nincs benne erő
Ajánlom a http://www.cbr-club.hu-t.
Szívesen várom minden CBR 125-ös véleményét, hozzászólását, tapasztalatát és tanácsait. Esetleg a típussal kapcsolatos észrevételeit!
Írjatok minél többen!!!
Ja, és B.U.É.K!!!