Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De a lényeget megértettem,inkább a gyűrűset (legyen az O vagy X gyűrűs) kell venni. Én még olyat nem láttam,hogy zárt láncvédős CBR.
Köszi,hogy kerestél egyet,de mindenhol azt olvasom,hogy 124 tagos lánc kell rá,ez pedig 136.
A nem O-gyűrűs csak zárt láncvédős motorhoz! pl. Innova
Ez kicsit olcsóbb:
https://moto-complet.hu/termek...
Akkor a pontatlan kezdő-kérdés után :D :
DID428VI3-124LE - ez van a szervizkönyvben,kerestem a neten,szerintem már nem gyártják,nem létezik.
Keresgélés után ezt a kettőt találtam: DID 428HD 124 és DID 428VX 124.
Elég komoly az árkülönbség,nem tudom,hogy van e értelme utcai használatra a drágábbat venni. Kérdeztem egy ismerőst,aki szerint "mindkettő jó,annyi hogy a gyűrűs tovább bírja mert esőben nem szárad ki annyira". Szerintetek?
Most az 1000-esen szerzett tapasztalataim (nem kompatibilis nittelőszem) alapján azt mondanám: mindegy, csak Irist ne.
De!
A Moto-Complet-es srácok olyan korrektek voltak, hogy tényleg le a kalappal és vegyél nyugodtan akár azt is.

Komolyra fordítva: mi a kérdés? Nem hiszem hogy lenne nem ajánlott gyártó. RK vagy DID? Amelyik szimpatikusabb. Bár a versenyző kolléga majd esetleg megmondja ha mégis tévednék.
Hogy mit vegyél?
Hát láncolajzót! (ha még nincs)
Hello,
lánccsere előtt vagyok,ezért kérdezlek titeket,hogy milyen típust vegyek rá? Eléggé elvesztem a rengeteg típus között,amit a neten találtam.
Köszi a segítséget.
Ezt most képes voltál az összes fórumba beírni?
Ha a használtautón nem viszik el, akkor hiába erőlteted. Ha valaki motort keres ott keresi. Maximum a saját topicjában.
Gratulálok...
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
Valaki vett vagy csinált már csomagtartó konzolt?
Van egy másik motorra való konzolom, csak átalakítót kellene hegesztenem hozzá. De 1-2 ötlet, tapasztalat jól jönne.
2 réteg 2mm-es lemez közé gondoltam hegeszteni kb. 2db 10-12-es négyszögszelvényt. Annak a végére egy újabb 2mm-es lemezt. Ezt rögzíteném 2-2 csavarral a meglévő konzolhoz.
Nekem is egyszerű dugulásnak tűnik, mégpedig inkább betáp oldalon.
Nyilván ezt nem lehet távgyógyítani. Ac nyomást kell mérni, benzinszűrőt tisztítani, esetleg kipróbálni nyitott tanksapkával. Nem utolsó sorban esetleg hibakódot olvasni.
Az ilyen gázállásfüggő porblémák oka rendszerint üzemanyagellátás eredetű.Amit leírtál,úgy hangzik, mintha elszegényedne a keverék. Ilyesmi főlegakkorfordul elő, ha télen nem megy a motor,vagy más okból huzamosabb ideig áll.
A legtöbször ez orvosolható a rendszer tisztításával.
Sziasztok!
Sziasztok! Problemam a kovetkezo lenne... 2007-es mar injketoros kis cbr-em (20.000km) mar tobbszor csinalt olyat, hogy menet kozben hirtelen gazelvetelkor magatol leallt.. Ez most odaig sulyosbodott hogy par km motorozas utan mar alapjarat sincs, nem porog ki rendesen, tiltasnal is elkezd dadogni... Es hirtelen gazhuzasnal belehorog es leall... Szeretnem kerdezni, hogy tapasztalt mar valaki ilyet vagy segiteni tudna-e valaki hogy mi lehet a problema... Valaszokst elore is koszonom..
8ezer kilométrerrel ez még szinte be sincs járatva D:)
a kiscibere taiwani motor, ebből fakadóan a gyári alkatrész is taiwani,ezért nam 40-60 rugó hozzá egy gyári dugattyú,hanem 15 éskb minden ilyen árban mozog hozzá.
Nem rossz, de ha ennyit szánsz rá, akkor szerintem nézd meg ezt is:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-11619537
Ez most nagyon jó vételnek néz ki. Érzetre és esztétikailag eléggé nagy a különbség a JC 50-es javára. Ha van rá lehetőséged azt vegyél (és eladhatóbb is lesz később)
Komfortosabb, nagymotorosabb, nagyobbak a kerekei, szélesebb a kormánya.
Köszi a válaszokat! Magyarán motorikusan sok probléma nem lehet, ha igen akkor sem vészes összeg a javítása. Délután megyünk nézni egyet. https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-11620102
LOL
Azt hiszem ott a pont!
Mivel ezek eredetileg 150-es motorokból vannak 125-re visszabutítva, a 125-ös verzió szinte szétüthetetlen.

Nálunk a kupában vegyesen vannak kevés és látszólag sok kilométeres motorok, eléggé tök egyformán mennek.
Úgy értem, a kevéskilométeres sem frissebb mint amelyikben 35 ezer van.
Az én B motorom órájában 55 ezer van, és igen mostoha körülmények között használta a végén valami barom mielőtt hozzám került.
Szántóföld-gátoldal és társai, természetesen minimális mennyiségű olajjal.
Amikor elhoztam, talán ha 2 deci lehetett benne.
Mindezek ellenére a sűrítési végnyomás szinte ugyanannyi mint a kevéskilométeresben,menni is tök ugyanúgy megy.

Ami ki szokott nyúvadni a régebbi motoroknál az a telószimci, ami nem egy nagy inveszt, az SPD-n kapható Naraku tökéltes bele.

Némelyik öregebb motor,amelyiknek elég hülye volt a gazdája,hogy csapvizet töltögessen bele,azoknak baj lehet a hűtésével a vízkőlerakóüdás miatt,de az simán orvosolható.

Ha elég hülye volt valamelyik korábbi gazdi,és valami alkalmatlan olajat öntöttbele,amitől csúszott a kuplung, és jó sokszor szétszedte a kuplungoldalt, kinyúvad a vizpumpa szimmeringje és összefolyik a víz az olajjal,de ez is könynen, olcsón javítható.
A tipushibák többségea kormány-lábtartó-ülés háromszögben helyezkedik el:)
... szerintem ez a csend azt is jelenti, hogy senki nem tud típushibákról.
Azt gondolom, hogy leginkább típus-jellegzetességei vannak, hibái nem.
Ugyanazt kell nézni rajta, mint minden használt járművön: ki használta, hogyan, és mennyire van lelakva.
Nem a km számít, hanem a gazda stb. A szokásos használtautós-motoros klisék bla bla.
Pénz kérdése, hogy a háromból melyik modellt választjátok. Néha JC-50-est is ki lehet fogni 700 alatt... (én féláron vettem törötten, de volt is vele meló és soha nem lesz "szalon"...)
A 39-es és az 50-es motorja teljesen ugyanaz, a 34-es karburátoros. Azért arra készülni kell, hogy az öreg 34-esek esetleg már sokat láthattak...
Az 50-es pesze többek szerint sokkal felnőttesebb, kényelmesebb, a két öregebb komfortra nagyjából ugyanaz. Nyililván minél újabb, annál jobb.
Sok sikert a vásáláshoz!
Sziasztok! Szeretnék venni barátnőmnek egy CBR 125-öst. Leírások szerint megbízható a gép. Tapasztalataitok alapján vételnél mire érdemes figyelni? Mik az úgy mond típus hibái? Válaszokat előre is köszi!
Nálam a Mitas az 500-ason jól is tapadt és sokáig is tartott. Különösen az E-08. A H-13 valamiért időnek előtte hámlani kezdett - de legalább olcsó volt.
A 125-ösön gyári IRC-ről is nagyon jó a véleményem. Pont ma reggel mentem országúton egy nagyon durva 130km-t. Rengeteg előzéssel és sok hegyi szerpentinnel. Király ez a kis gép, hihetetlen milyen dolgokra képes. (nyáron még jobb, mint télen )
Általában 7e körül szoktam forgatni (90), de most sietni kellett, így bekerült a 8, időnként 8+ tartományba is. Nem bánta egy percig sem! Ment, mint a golyó: előztünk buszt, teherautót kamiont (hegynek felfelé, gyorsulásból ).
Még bejáratós a blokk, jót is tesz néha neki egy-egy rövid forgás.
Jah,és a hétvége legviccesebb műszaki okból történő kiesését én produkáltam:)
Az volt, hogy annyira meccseltünk a kb tizedik helyért vagy hatan, hogy egy rövid látogatást tettem a rázókövön, amitől kipattant az utasülés, alig bírtam bal kézzel hátranyúlva elkapni,hogy ne essen a másik 5 szaki elé akik közvetlenül mögöttem jöttek,mert még valamelyik pofáraesik rajta D:)
Hátranyúltam, kivettem a lobogó cuccot,betettem a hónom alá,de hát így ugye nem lehet menni,, és azt sem lehet,hogy bevágom a boxutcába száznál,szóval egy körön keresztül szorongattam a hónom alatt,majd kiálltam D:)
Amelyik gumi rendesen tapad, az rendszerint gyorsan is kopik, a fizikát nem lehet becsapni.
A sport-túra gumik keveréke kompromisszum, már nem kopik ordenáré gyorsan,de még el lehet velük menni akár pályanapra is.
A pocsék gumi meg nemcsak gyorsan kopik, de nem is tapad D:) Vagy gyorsan öregszik, esetleg eleve bakelit,amivel legfeljebb egyenesen lehet csak menni azt is csak szárazon.
Szerintem a gumi olyan mint az olaj, nem érdemes rajta nagyon spórolni,mert ha kiesik alólad a bicigli, a javítás sokkal többe kerül, mint a jó és a rossz gumi közötti differenc.

Aki megy 10 fok alatt is, annak a Hejdejó (heidenu) k66-ot tudom ajánlani, ez kifejezetten hidegre való puha gumi, a mintázata folytán eleve alkalmas esőre is. Kicsit ugyan szokni kell,mert a nagyobb recéknek van hangja is menet közben, de nem dráma,viszon kifejezetten jó,tapadós, rusnya időre való gumi.
Hogy ne csak pozitívat mondjak a hejdejóról a k56 például kifejezetten szar, ami furi,mert nem is tudok másik hejdejót ami ennyire pocsék lenne,a többi az árához képest és abszolút értelmeben is kifejezetten jó. Ez a k56 viszont gumimelegítővel fűtve sem tapad, magától nem tud bemelegedni,mert előbb esik ki alólad, szóval ez foscsi:)