Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyetértek. Ultrahangos tisztításhoz mit használsz?
Ecet? Vagy valami komolyabb?

Most én is ebben a cipőben járok: Már nagyon el kellene adnom a Scarabeót, de mivel vagy 10 éve CSAK áll, így karbi-pucolás nélkül eszembe sem jutna beüzemelni... Sőt, szerintem a benzincsapot is kukázni fogom, milyen lehet már abban a membrán?
Az én tippem a javításra ez lenne. Szétkapni a karbit, kipucolni, lehetőleg ultrahangos tisztítással, hibát, kopást keresni, gyári beállítással összerakni+ még falslevegőt és vákumcsöveket ellenőrízni.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Van egy cbr-em 2004-es JC34 aminek az alapjárata leginkább eltűnt.
A tünet: Alapon 800-1500 körül ingadozik a fordulat néha van hogy annyira leesik hogy le is áll és szerintem ki is maradnak néha a robbanások(gyújtás?). Ha az "alapjárati csavarral" jobban kinyitom a pillangószelepet akkor az alapjárat meg is javul viszont egy gurulás és kikuplungolás után elég magasan marad a fordulat(4000rpm) amíg a kuplunggal vissza nem fékezem ekkor visszaáll alapjáratra.
Mi okozhatja ezt a hibát?
Sziasztok! Eladó a képeken látható motorok összes alkatrésze. Ha valamit nem találsz a webshopban, akkor hívj fel:
https://www.bmotor.hu/cbr-125-r
+36204822625
Igen, azt semmiképpen nem mondhatni, hogy "milyen jó kis közösség épül a CBR 125 R köré"...
Kár, hogy a segítségért ide fordulók ritkán írják meg ha megoldódott a gondjuk , illetve mi volt a hiba
Cellazárlat, akkucsere.
Bikázd be. Autóról. Vagy tégy rá egy hagyományos akksitöltőt és úgy nézd meg, mennek-e a műszerek. (töltőről ne indíts)
Pedig az lett volna a tippem, hogy az akksi megkotlott menetközben. Jártam már úgy, és pont ezt a tünetet produkálta.

Egyéb ötletem nincs, ha az akksi terhelésre is jó, akkor elő a műszert és megkeresni hól vész el a delej.
Igen mértem 12,53
Akkufeszt mértél?
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Az alábbi probléma adódott: elmentem a motorommal hazajöttem le állítottam, par órával később be szerettem volna állni a garázsba rá adtam a gyújtást és semmit nem reagál. Se a lámpa, se az N betű nem világított. Mikor ra adom a gyújtást az Omron G8HN-1A4T-RJ típusú relé kerregő hangot ad ki. Ki cseréltem újra és ugyan azt a hangot adja. Valami tippet tudtok ajánlani, hogy mi lehet a baja?
Nem valószínű. Szerintem csak nekem van itt JC50-esem rajtad kívül
Komárom? Az itt van a szomszédban! Mindig arra járok csavarogni.
Ha bandázni van kedved, csak szólj!
Sziasztok!!!
2012-es CBR 125-re keresnék SPort kipufogó szettet kompletten!!!
Van valakinek eladó???
Köszi szépen előre is!!!
Sziasztok van egy 2004 es Kis cbr em eladó, alkatrésznek, forgalomból kivont 70000 ft ért viheti bàrki.
Szia 2004 es modellrol van kekben teljes idomzatom.
Újabb uborkaszezoni kérdés: Nem hagy nyugton a dolog: turbósításon gondolkodott már valaki komolyabban?

Gondoltam veszek egy bontott JC34/39 kipufogót meg a legkisebb (kínai) turbót és belevágnék.
(ha valakinek van olcsón elfekvő dob/leömlő, szóljon!)
Kíváncsi vagyok mekkorát lehetne emelni a teljesítményen, hogy még a gyári befecskendezés elvigye.
Vagy ha ez túl kevés, milyen más computer lenne elfogadható áron hozzá?
Van rá kit is, de az nem éppen olcsó.

A főtengelyt kellene megerősíteni, talán létezik is rá valami - mert a 150-é is erősített.
Azt nem tudom, de Ducati 916-én gondolkodtam én is. Az nagyon tetszik.
Sziasztok!

2006-os CBR125R hez keresgélek idomokat, de nem igen találok, főleg repsolosban, vagy esetleg más színben komplett szettet, valakinek nincs benn tapasztalata, hogy hol lehet ilyet találni Mo.-n?
Illetve olvasgattam nagyobb ccm fórumokat, ott írták, hogy ebay meg hasonló helyeken rendeltek kínai idomszetteket, 2-500 euroért, azokról tudtok véleményt mondani esetleg?
Előfordulhat, bár műanyag úszónál én még nem hallottam kilyukadásról, ez inkább a régebbi forrasztott réz úszókra volt jellemző, de ettől még előfordulhat. Ha kiveszed és rázogatásra lötyög benne akkor tuti, ha úgy nem érezni, akkor forró vízbe téve a víz alá nyomni gyorsan, ha lyuk van rajta, akkor a hirtelen felmelegedő és kitáguló levegő azonnal jelzi hogy hol a lyuk, jönni fognak a buborékok.
Köszönöm az infót! A tűszelep tökéletesen zár, az úszó tengely is szépen mozog, így hát valószínűleg apró lyuk lehet az úszón, ami egy napot kibír, de kettőt már nem. A benzincsapot is próbáltam már, jól működik. Na, akkor ismét nekifutok! Meglesz a vasárnapi progi!
Ez egy faék karbi, ha túlfolyik, akkor vagy a tűszelep nem zár, vagy az úszó lyukas, esetleg szorul az úszótengely más oka nem lehet(ha összerakáskor biztos a helyére került minden). Ha állásban is túlfolyik, nem csak akkor mikor indítózol, akkor a benzincsap is döglött, mert annak csak szívócső vákuumnál lenne szabad átengedni.
Sziasztok! kb. 2 nap állás után indításkor folyik a karbiból a benzin. Be sem indul. Valószínűleg fennakad az úszó vagy a tűszelep. Karburátor tisztításon már túl vagyok, szép tiszta minden, ezért sem tudom mi lehet a baj. Valakinek esetleg volt már ilyen problémája? Köszönöm a válaszokat!
Köszi mindenkinek a segítséget!
Most látom, már kawa is leírta.