Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! F4 be szertném a csutka kormányt kicserélni egyenes re. Szerintetek bovdeneket ,fékcsövet kell cserékni. Vagy estleg màsként elvezetve elér???
Ezek közül válassz.
Sziasztok

cbr f 3 alapjárati fúvóka méretét tudja valaki
Sziasztok esetleg valaki tudja f3 karburátor típusát ill alapjára ti fúvóka méretét
https://www.kepesmotor.hu/hond...
Sziasztok Eladó szeretett paripám. ...
köszi
morse. erősebb és tartósabb, más gyártóinál akik morse-t használnak 60-80 -at is kibír, a did 40 és kuka.
Üdv.
Segígtséget szeretnék kérni.
Volna egy '87-es cbr 500f-em csapágyat cseréltünk a hátsó kerékben viszont a 2 csapágy közti távtartónak nem ütköztek neki a csapágyak illetve nem is gyái már ez a távtartó és ilyet szeretnék szerezni de mivel már nem gyártják sehol nem találok hozzá sehol. Az lenne a kérdésem hogy esetleg valamelyik újabb típusé jó lenne-e hozzá?
Előre is köszönöm a segítséget.
Vezérműláncból milyet érdemes venni? Morse vagy DID?
srácok Budapesten hol lehet gyorsan vezérműláncot és feszítőt venni f2-be?
Ma cseréltem két elsőteló szimeringet. A jobb oldali szivárgott. Az olaj fekete volt benne. Meg büdös mint a dög. Az új se virág illatú.
Nekem micsivel kevesebbet evett. Esztergomba vittrm beállíttat i a Prop-Tech-hez. Ott akkor asszem 28ért állították be. Sportdob+legszűrő is volt benne. Nagy csodát ne várj. Ha szeretnél valami érzékelhető változást, basszál fel előre legalább eggyel kisebb lánckereket. Inkább 2-vel. Én hátra meg raktam fel 6tal nagyobbat. Akkor jól mozog
Vagy vegyél egy ezrest
ez maradt nekem fs f4i
Nekem van, de szerintem nem nagyon éri meg. Valamivel egyenletesebben húz és egy kicsit nyomatékosabb alul, kb. ennyi. De ehhez van benne sportlégszűrő (2009-ben 16.300,- Ft, Yoshimura dob 89.000,- Ft) Aztán 2011-ben vettem Agonál és hangolta be. PC 79.000 + beállítás 40.000 + 4.000 lambda szonda kiiktató. Így lett főtengelyen 115,7LE, keréken 100,5LE. Szóval ha összeadod a ráköltött píízt, qrvára nem éri meg szerintem, de ízlés dolga. Azóta gondolom nem mentek lejjebb az árak, de megnézheted a honlapján. http://www.agomotors.hu/webshop/

Ja, és most már gondolom lassan újra is kéne hangolni, ami szintén nem kevés...
szekikém! csavarok?
ahol a pénz nem számít......
Köszönöm, már fent van az új :)
valami hasonlóm van
pedig lett volna egy 108 szemes új did láncom és fogaskerekem.
köszönöm
525-ös erősített RK-t kapott RK lánckerekekkel.
Viszont ami rajta volt az 520-as, nem csoda hogy nem bírta a kiképzést :)
ha valakit érdekel van f3-ba bontott láncfeszítőm,téves vétel volt,azt hiszem hornetbe is jó
Szia!
Igen, a gyári 16/45 és 108 szem. És szvsz teljesen felesleges 525 helyett 530-ast tenni rá, a vastagabb lánc+kerekek nehezebbek is. Ha nagyon változtatni akarsz rajta, akkor fogszámot.
Sziasztok!
Ilyen és ehhez nagyon hasonló ülésrögzítőt keresek. A bowden csatlakozója lehet más
Köszi
Hello srácok
Lánccsere előtt állok. Feszítésnél észre vettem hogy szakaszosan meg van nyúlva, nem gyengén. Hiába tudnék még ráfeszíteni, van ahol 3 cm a lógás, van ahol szinte nulla és feszül.
Többféle adatot találtam a neten és különböző fórumokon, ezért kérdezném a szakiktól. 2003 CBR600 F4i, 16 első, 45 hátsó, és 108 a lánc? Ez a gyári áttétel? Érdemes a DID ből mondjuk az 525 helyett az 530 at venni?
Köszi