Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motul-t használsz?
én 15w50 használok,10w40 nekem nagy melegben akadós lett a váltóm ezzel jó
Sziasztok!1993-as honda cbr 600 f2-be milyen motor olajat ajánlotok?Előre is köszi.
Bocs,kicsit megkavartam..:)egy rész kimaradt..Csináltam HRC-t is,Mobil-osat nem,azt hiszem az inkább autóverseny szponzor.
Viszont az nemigazán tetszik..még a motul elmegy,vagy csak egy Honda logo..Végtelen variációt össze lehet hozni..
Csináltam Mobil-osat is,nem akartam túl sok képet feltölteni.
Igrn,úgy döntöttem az akció előtt ps-ban színezek,szerkesztek,a lényeg lejön,nincs az hogy festés és matricázás után hogy ,na mégsem tetszik..jóbarátom műszakivizsga biztos,de van két eredeti oldalidomom azt max feldobom ha variálnak..☺
Talán a Repsol hondásabb.
De reklámozzál olyan márkát, amihez tényleg köze van a motornak
Liquimolly, Mobil, Total
De viccen kívül, jó ötlet az előzetes photoshopos ötlet
de nem fognak műszakin csúnyán hümmögetni miatta?
Sziasztok,új ruha van készülőben a bringámra,nem vagyok photoshop zseni csak az alapok mennek,így sok hiba van a képeken,de a lényeg látható,csináltam néhány "tervet" az új kinézetet illetően,festés-matricák..kíváncsi lennék a véleményeitekre,rosszat jót egyaránt fogadok,túlzásba vittem-e a cicomázást stb..
Csináltam szolidabb terveket is..
A képeken látható a jelenlegi- eredeti kinézet,és a változatok az új ruhára.
vadi új és a lánc is
Ha jól tudom olaj az olaj nyomás feszíti meg teljesen. Az enyémben is ilyen feszítő van. Esetleg vedd ki és nézd meg hogy a rugó nincs e eltörve.
Mielött az egész motort szét szedetik veletek , az oldal sztender kapcsolót és a kuplungkar mikrokapcsolóját obszerváljátok meg alaposan akár mûszerrel /szakadás vizsgálóval / A mikro kapcsoló hajlamos ilyeneket produkálni mosás vagy esô után .WD40 csodákra képes !?
https://www.sportmotor.hu/vide...
na ez jó így?üzem meleg a motor és szerintem ennek leállítás után is feszesnek kéne lennie nem?lehet ez zörög nekem?
Sziasztok! Igaz, nem 600,csak 125-r a masina, de nem találunk más fórumot, ezért ha nem haragszolok, itt kérdeznék. Egy hölgy ismerős cbr 125 r gépéről van szó. A hibajelenség, hogy néha gondol egyet, és nem indul. Kulcs ki-be kapcsolgatással sem. Viszont: ha behúzza a kuplungot, (!) indít. De időnként még így sem, de ha egyesbe is beteszi, akkor mégis indul. Tudom, agyrémnek tűnik, ha nem látom a saját szememmel, nem hiszem el. Egy egész napos hibamentes gurulás után produkálta a szemem láttára. 2011-es a moci. Csak gyanúm van, hogy esetleg valami rendszer van benne, ami ha sebességbe van a motor, nem enged indítózni. Persze a hibajelenség nem pontosan erre utal, de hátha a sebváltónál van valami tiltás benne. A csajszi volt szervízben, ahol természetesen nem produkálta a hibát. Ha valakinek lenne valami ötlete, nagyon megköszönnénk!
olajszint rendben,nem eszi
Vészesen lecsökkent olajszint is adhatja ezt a hangot (de gondolom annak az ellenőrzésén már túl vagy...)
de igen csak nem indul el
típusfüggő,de f2-nél valszeg nem nyikkan
Ez legyen a legnagyobb!
Megvan a hiba a vészleállitó gomb.Köszi a segitséget.
Én is arra gyanakszom
Inditórelé, vagy start gomb.
Oldaltámasz?
Vèszleállítónál meg sem nyikkan az önindító.
Attol még hajtania kéne a motort nm?Az a gondom hogy nm hajtja meg a motort sem.Gyujtás minden van csak nm hajt.Max biztositék?
Stop kapcsoló ?
Sziasztok.Van egy cbr f2-esem eddig indult szépen de ma reggelre az öninditó meg se pöccen.Hiába inditok nm történik semmi, még az önindito sem kattanik.Nm tudom mi lötte eggyik naprol a másikra.