Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

érdemes leszedni róla a kormány armatúrát és a kezelő szerveket, úgy más látni fogod hogy egyenes vagy görbe, esetleg nem -e rossz helyre lett vissza szerelve és nem jó helyen van a poziciónálója.
Teleszkópot vették ki?
CBR600f4i nem pereceltek mert nálam van 2 éve és én nem estem vele.
vegyél egy kormányt,milyen mociról van szó,biztos pereceltek vele
Sziasztok! kicsit ferde lett a kormányom amit nemrég vettem észre.. ha egyenesen haladok, akkor a bal kezem előrébb (feljebb) van.
Mi lehet a megoldás, hogy újra egyenes legyen? leszedem a kormányt?
üdv
Norbi
ez komoly? akkor vadászok is
A fényezés megtörtént tavaly,és amiket leírtam azok a matricák kerültek rá.A többi csak elgondolás volt..Nyomtatott matricákban gondolkodtam,de túl költséges,és nehéz kimérni milliméter pontosan,és szoftverben tökéletesre tervezni egy-egy matricát az idomok íve,hajlatai miatt,főleg hogy alapszinten ismerem az illustrator-t..így maradtam az úgynevezett vágott matricáknál,ami töredéke árban,és egyszerűbb vele tervezni is,és főképp felragasztani.
Tavaly nem lépted már meg egyszer ezt az átszínezős-matricázós dolgot?
Az f2-es tükör nem egyforma az f3-as tükörrel.F3-as tükröt tettem az enyémre annak hosszabb a szára,és más a hajlás szöge.
akkor a gumi már lötyög mint tehénen a gatya
Toldó a talp alá.
az is megoldás,de nekem valami jobb kellene:)
túl keskeny nekem az eredeti,picit szélesebb lenne jó
Egyenlőre egy fürdöszobai tükörlapot szilóztam be a régi helyére.
valaki lecserélte a tükröt f2-3-on?ha igen milyet rakott?
A véleményetekre lennék kíváncsi,nyár végén újrafényeztem a motoromat,sokat tervezgettem milyen matricázást kellene kitalálni rá,el akartam térni a gyári,eredeti matricázástól,szerettem volna valami egyedit de nem gagyit.A képen látható,jelenleg a tankon a szárnyas honda,az oldalidom alján a honda felirat és a fejidomon lévő pgm-fi matrica van rajta a valóságban,a többit photoshopban raktam rá,így csináltam egyébként több 10 variációt sokféle grafikával,gondoltam mielőtt megvalósítom,photoshopban próbálkozom és egy körülbelüli képet kapok a végeredményről..ezt választottam közülük.hogy látjátok,gagyi,vagy túlzás a nagy szárny az oldalán,vagy épp jó így ahogy van,melyiket nem raknátok rá,vagy mit tennétek pluszba?
Igen,utánanéztem és valóban más a végzáró csavar felépítése..nem tudom hogy érdemes-e átvariálni csupán optikai szempontból..habár nem túl nagy meló..
A képeken az alap és az állítható látható pálca nélkül,végül is annyit tudnék csinálni hogy az állítható záróvég belső forgó részét ugyanolyan méretűre vágnám(a képen nyíllal jelöltem)mint az sima végzáró és awi-val körbehegeszteném..így a belsejét tekintve ugyanolyan lenne mint az alap csavar..külsőleg pedig állíthatónak nézne ki.
Itt a számom is ha érdekel...06309086889
Szia. Korábban írtam egy hirdetést ezzel kapcsolatban...01. 13-án azt hiszem...ott vannak képek is, ha érdekel meg van még...
lehet megmaradt 2 db
persze mivel vegigmegy az egesz vackon az allito palca.
Most mértem meg egy állítható meg egy nem állítható telót a króm szár mindkét esetben 43mm hacsak egyiknek nem vastagabb a fala mint a másiknak akkor a menet nagy valószínűséggel egyezik viszont a két teleszkóp belső felépítése teljesen más, véleményem szerint a sima kupak helyére nem fogod tudni berakni a csillapításos teló felső zárókupakját mivel nem ugyanolyan a két kupak belső fele
Kicserélhető az első villa alap végzáró csavarja a második képen láthatóra,egyezik méret,menet?Nem szeretném állítgatni,nem fontos,pusztán optikailag jobban tetszik,mi a hivatalos neve?Ha esetleg valakinek van eladó akkor érdekelne.
nem, komplett segédvázzal együtt talán, de akkor is ott lesz pl az elektronika amit az f4i-n a segédváz oldalára míg az fs en az ülés alá méreteztek így a kábelkorbács elvezetésével és az elektronika rögzítésével is gondban leszel. csak kompletten lehet cserélni, talán még a 4 segédváz felfogó csavart is, onnan tudom hogy cseréltem egy f4i segédvázat fs-re, és nem egyszerű. úgy ahogy a képeken van kompletten lehet cserélni, az f4i kábelkorbácsa hosszabb azzal könnyebb gazdálkodni, a fs-é rövidebb. én találtam olyat akinek az fs- túl sportos volt és f4i -t akart így szört a szörbe cseréltük. neki is jó lett - az elektronika áthelyezésével- nekem is. fs-ből kevesebb van érthetően az f4i túrásabb vevőinek köszönhetően, fs kevesebb így akár 100 e ft fölés is mehet a komplett segédváz ha venni akarsz. mindene más, akku tartó segédváz lábkonzol, lámpa zárak ülések segédváz idom. ha találsz olyat aki komplett cserélne akkor kivitelezhető, nekem épp pont sikerült.
nekem van hivj fel ha kell 06704275150
Sziasztok pc31 f3 elsö làmpa valakinek elado?