Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg is néztem gyorsan a manualt, de a frame/body-nál nem találtam, persze csak átfutottam, sztán lehet benéztem vhol. Van vmi trükk emlékeim szerint, mert mikor én szedtem le a sportdob miatt, akkor felhívtam egy srácot, aki ua. dobot rakott fel és szedte a sztendert. Basszus, most megnéztem 2009-ben volt.
Asszem Exup volt, régebben volt itt a fórumon, privátban kérdezd meg tőle, lehet emléxik még rá.
A szervízmanualt letoltotted?
Ott szerintem bennevan.Ez 2003 f4i.

http://www.manualedereparatie....
Köszönöm :) mert nézem de hát fogalmam sincs hogy kéne neki kezdeni ki vágni meg nem szeretném mert még azért bármikor jól jöhet majd
Húúú de rég volt, mikor kiszedtem. Most nem tudom megnézni és már nem emléxem, de jövő heten megpróbálom megnézni.
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a középsztendert hogy lehet ki szedni darabolas nélkül előre is köszönöm a segítséget (2004 f4)
Szia.
Van ilyen motorom bontásban.Van első teló illetve kozp rugó is.
Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Helo!
Egy kis segítségre lenne szükségem.. mégpedig 2002es f4ihez érdekelne teló.
Ha valaki tudna vagy bontót, ahol esetleg lehet vagy vkinèl olvastam, H külföldről rendelt...
Az infókat megköszönném!
mechanikust vegyél az végleges megoldás
Vibrál az mindenhol.
A honda (cbf, cbr) uj teszteknel is emlitettek az 5 ezer koruli rezonanciat. Es ezek uj motorok tesztjei voltak.
Én annó a Hondától rendeltem ott se volt drágább mint bárhol máshol az hogy mennyire sürgős a csere hát én amint megszólalt cseréltem nem tesz jót neki ha feszítetlenül vergődik a lánc mert hosszútávon cserés lesz a lánc is meg a feszítőívek is jobb minél előbb cserélni
Az enyémnek is van 5 ezer környékén zörgő hangja és a rezonancia is jellemző. Én alapjáraton is hallok egy kis zörgő hangot. Nemrég vettem a motort, óra szerint 45 ezer van benne. Gondolom akkor ez is feszítő lesz. Honnan érdemes beszerezni és kb mennyibe kerül? Mennyire sürgős a csere?
Az mit jelent, hogy 5 ezernel csorog? Uresben, terhelesnel es motorfeknel is? Nekem nem volt meg ilyen hibam, azert kerdezem. Milyen hang ez? Mint a bicajnal ha nem jol valtottal es surlodik a lanc?
Amiket most kapni feszítőket azok már a javított verziók a gyári száma is más mint az eredetinek ami gyárilag a motorban volt amit én 28e km környékén raktam az enyémbe az még 80e km-nél is köszöni szépen jól van tehát 50e km-t egészen biztosan ki fog bírni de lehet többet is
Ez többnyire a vezérműlánc feszítő szokott lenni, az 5 ezres fordulat tipikus. A rugó fárad el, ezért nem veszi észre a szerelő, ha nem jártas a témában. Meghatározott időközönként a vezérműlánc is cserés, de az használattól függően akár 80.000 is lehet. Kétlem, hogy annyi lenne a motorban, bár nem kizárt. Csere új gyárinfeszítőre megoldja a problémát. Egy ideig.
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. 5.5ezres fordulatnál megszólal a vez.lánc és sajnos a motor is berezonál tőle. Multkor megnézettem a szerelővel és mondta hogy a feszítô szépen feszít. De olvasom sok helyt hogy soknak ez a problémája és csere után megoldotta a problémát. Esetleg más hiba is meghúzodhat e mögött?
Szia.
Van.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Szia!

Sajnos nincs már meg!
Mivv carbon dobot keresek eladót f4i re akinek van írjon köszönöm :)
Az egyenes fogazású fogaskerekeknek van hozza koze. En igy hallottam. Bar nem biztos.
Hát a turbó hangját hallod.
A fluxuskondenzátorba van beépítve minden Hondában, a fütyülős hangja nagyon jellegzetes.
Ha valamit nem értesz, kérdezz bátran, segítünk, itt mindenre megkapod a választ
Hondáknak mitől van az a fasza kis fütyülős hangjuk?
Köszi, megoldódott.
Vidd a régit és a furatokat tudod ellenőrizni.
Ha nem vékony mint a papír, és védőgázzal van gyorsan hegesztve , akkor nagy baj nem lehet! De az biztos hogy az Al-vetemedik mint a szr.