Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fuck, az bizony tárcsa lesz. Hiába új :-(
mitől hullámozhat a moci fékezéskor,új tárcsa új betét,tavaly rázott fékezéskor az eleje,de durván ütött,most mintha hullámozna és a fékkaron szinte nem érzek semmit
Hát de mééé???
lol, köszi akkor majd igyekszem gyorsan talpra állítani, ha sor kerülne rá
bár most jó árban van a benzin
Hogy honnét jön a benzin? Hát a tankból :) Ha nem a tanksapka-süllyesztés elvezető csöve, akkor a lélegeztető cső. Nyugi, csak addig szivárog, míg a tankban van benzin. Utána már nem tud
Hali,
lenne még egy kérdés :)
Ha az oldalára fektetem a motort, akkor az egyik alulra kivezetett csőből szivárog az üzemanyag. Gondolom ez normális, de pontosan honnan jön?
Azt láttam, hogy a töltő nyílásnál van pár elvezető lyuk fúrva és onnan is az egyik ilyen csövön folyik ki alulra az üzemagyag ami esetleg mellément..

Köszi :)
Sziasztok! Első indexeket keresek f4i-re. Olyanra lenne szükségem ami vagy teljesen az idomhoz lapul, vagy csak simán közelebb van hozzá mint a gyári. Tudtok egy jó webshopot?
srácok a f3 karbiszinkron Magyar fordítása ez:
1. Csavard be a pilot csavart koppig. Innen indulj
Figyelmeztes! Ne huzd meg a csavart csak finomant erintesre majd onnan ki. Serulhet a csavar ha meghuzod!
2. Melegitsd fel a motort Menj vele 10 percet.
3. Csatlakoztasd a merokeszuleket.
4. Allitsd be az alapjaratot 1200 49 allam es 1400 Kalifornia allamban
5. Kezd a 3-mas hengerrel es lassan ki be csavargatva talald meg a legnagyobb fordulatot.
6. Vegezd ezt el mindegyik karburatoron.
7. Adj par kisebb gazfroccsot, es finomhangolj az alapjaton
8. Csavard befele a pilot csavart amig 50 fordulatot ejt
9. Innen csavard kifele a vegso pontig
49 allam 3 negyed fordulat
kalifornia 1 fordulat
Kanada 1 fordulat
10. Vegezd ezt el mindegyik karburatoron.

9 pontot kifejtené nekem valaki?érthetően?
Szia! Mi lenne a dob ára?
Aprópénzért vagy ingyen elvihető cuccok. Többnyire Honda CBR F2 (PC25) maradékai, de vannak univerzális darabok is.

- Simson kerék 2 db, kis ütés/8-as van bennük, nem hibátlanok, 1.500 Ft/db
- CBR F2 (PC25) Hátsó lámpa 3.000 Ft
- Körlámpa tartó konzol 30-45 mm közötti villához, kisipari, házilag készített, rozsdamentes anyagból. INGYEN ELVIHETŐ
- CBR F2 (PC25) kilométer spirál INGYEN ELVIHETŐ (Fontos: a motorban nem működött a km mutató, de nem tudom, hogy a spirál volt-e rossz vagy a műszerfal)
- Univerzális visszapillantó (nem e-jelzéses) 2.000 Ft a kettő együtt
- CBR F2 (PC25) hátsó indexek 500 Ft/db
- CBR F2 (PC25) farokrész darabok INGYEN ELVIHETŐK (oldalidom nem)
- Generátor tömítés CBR 600-ra, de tutira nem F2-re való! 1.000 Ft
- CBR F2 (PC25) első lámpa, egyik füle törött hátul. 500 Ft
- CBR F2 (PC25) oldalidomok 4.000 Ft a kettő együtt
- CBR F2 (PC25) teleszkóp villa pár 15.000 felújításra/szimmeringcserére szorul. Balesetes motorból! A balesetet követően még használható állapotban maradt, utána 5 évig problémamentesen használtam, de pl. versenypályára így már nem való. Festékmaradékos, csúnya foltos, de hátha valaki még hasznát veszi.

Csomagküldés: mérettől függően 1500-3000 Ft.

Szombathelyen személyesen átvehetők.
Lenne valakinek kormányvégsúlya, amitől nem túl sok pénzért hajlandó megszabadulni? Elveszítettem a gázkar végéről :(
F2 (PC25)
szerinted ebből mennyi az alap beállítás?
akkr kezdem a pillangó szelepekkel ,1200-as alapjáraton ha esetleg emelkedik visszaveszem 1200-re,aztán a gépkönyv szerint beállítom a pilot csavarokat egyesével,mikor végigmentem rajtuk megtaláltam a legnagyobb fordulatot,még egyszer végig megyek 1200-as alapjáratról indulva,ha jól értettem,nem kell minden pilot csavar állítása után levenni az alapjáratot elég egy kör végén?
Kb. ez, de azért trükkös.
Mivel bármit állítasz minden mást befolyásol, így többször végig kell menni.
Van egy karburátor amihez közvetlenül csatlakozik a gázkar. A többit ehhez állítod a vákuum mérőn.
Aztán az alapjáratot is minden kör végén a lejjebb veszed a lehető legalacsonyabbra amikor még stabilan jár, mert a pilot csavarok is ekkor a legérzékenyebbek, meg a pillangószelep szinkron állítása is.
Aztán közben a gázreakciókat is figyeled alapjáratról, hogy az is jó legyen.
Szóval nem egyszerű, de ha van eszed és érzéked, akkor meg tudod csinálni.
Srácok a karbiszinkron abból áll hogy belövöm a pillangó szelepeket,beállítom a pilot csavarokat a gépkönyvben leírtakra mondjuk 2 fordulat ki,aztán egyenként elkezdem beállítani vagyis tekerni kifele a pilot csavarokat míg a legnagyobb fordulatszámot el nem érem?ezt mindegyiknél megcsinálom ész kész vagy trükkösebb a dolog?
srácok szinkron ügyben tud valaki segíteni,a menete érdekelne.
Helo,

Akinek gondja volt és cserélni kellett a MAP szenzort, nálatok hogyan jelentkezett, milyen problémákkal találkoztatok?
Nálam nem mutat hibát, tehát nem tudom kivillogtatni, elvileg kontakt hibás. Én annyit érzek jelenleg belőle, H szaggat a motor és néha gázadásra "bedadog".
Hali!
f3-ról. Eladó dob. Bilincsei is megvannak.
Van a feszítőbe egy pici csavar a végébe azt ki kell tekerni van hozzá egy lemez rögzítő de otthon is vékony lemezből elkészíthető azt bele kell dugni utána kivenni a feszítőt és akkor látni lehet mennyire van kinn és ha kihúzod a rögzítőt akkor látni fogod mennyit tud még kifelé jönni ha épp félúton van a feszítő akkor ha szerencséd van nincs megnyúlva a lánc csak a feszítőbe fáradt el a spirál rugó és elég lesz abból újat venni
Ferrodo se rossz utcai használatra tökéletesen megfelel
Illetve ezeket a betéteket néztem ki:
első: https://alkatresz.robogowebsho...
hátsó: https://alkatresz.robogowebsho...

Ezek jók lehetnek?
Hogy tudom ellenőrizni? Hogy érted azt, hogy mennyire van kint?
Bármilyen betét ami nem szinter jó lehet pl kék brembo
A igaz hogy feszítő gyenge pontjuk ezeknek első körben mindenképp a feszítőt kellene ellenőrizni mennyire van kinn meg mennyire tart a rugója ha az rossz akkor cserélni ha elhallgat akkor az volt a baja ha megmarad a zaj akkor valószínű lánc is cserés